Met het emmerke op pad

Tot en met 25 april zijn we er meer niet dan wel.
Leuk feestje dit weekend (broer Ernst viert dat hij 40 wordt!)
En dan rond Hemelvaart (zoals al jaren) een paar dagen met Haarlemse vrienden op pad.

Wens iedereen een prettig weekend, een leuke week en tot in de pruimentijd 😉

Update: 18 mei 2009: Tja hemelvaart wil ook wel eens laat in april vallen..

En Ernst is echt 19 mei jarig, en niet 19 april. We schelen bijna 14 maanden en geen 13 ;-))

Tot volgende week!

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

22 reacties op Met het emmerke op pad

  1. maurice zegt:

    veel plezier, maar moet t niet 25 mei zin?
    of ga je lekker een jaartje weg?

  2. J@n. zegt:

    Ook ik wens je veel plezier en ook ik heb zo mijn twijfels over de genoemde datum.;-))

  3. Mama Muis zegt:

    Nou, weet niet hoe snel de pruimen bij jou garen, maar 25 mei dat wordt um bij ons niet 😛 desalniettemin hele fijne dagen en tot latur!

  4. Alice zegt:

    Heel veel plezier Minneke,

  5. Elmar zegt:

    Geniet er maar van Min!
    Maar hopelijk meldt je je iets eerder dan in de pruimentijd! 😉
    groetjes,
    Elmar

  6. Annemiek zegt:

    Je loopt voor, de pruimentijd duurt nog even 😉

  7. Vedat zegt:

    Je bedoelt…? Nou ja, veel plezier de komende dagen en hopelijk ga je wel dauwtrappen.

  8. kamira zegt:

    Zo lang weg De pruimen zijn nog lang niet rijp
    Maar geniet !!!

  9. tagrijn zegt:

    Tot en met 25 april? Dat is wel erg lang. Maar tegen die tijd kom ik wel weer eens kijken. Prettige kerstdagen en goede jaarwisseling.

  10. novelle zegt:

    doeg doeg tot later!

  11. Margreet zegt:

    Veel plezier, de pruimen hier in mijn tuin zijn nog erg klein.

  12. Jeroen zegt:

    Alvast gefeliciteerd met Ernst. En tot volgend jaar april dan maar.

  13. Truus zegt:

    Zijn je broer en ik samen jarig. 🙂
    Het is al 25 april geweest… 😉

  14. Jeanine zegt:

    Dan wens ik jullie heel erg veel plezier!! Misschien zie ik jullie nog wel als ik langsscheur met mijn goedgekeurde oude Alfa!!!

  15. wilma zegt:

    Gefeliciteerd met Ernst.
    Liefs:Wilma

  16. Marika zegt:

    Gefeliciteerd met Ernst! :-))

  17. rolstoeler zegt:

    Feestjes zijn altijd prettig om te hebben.
    Ga genieten met je vrienden.
    Groetjes van ons.

  18. Truus zegt:

    Gefeliciteerd met de medejarige, je broer Ernst. 🙂

  19. plato zegt:

    Ernst en Min….van harte gefeliciteerd. Het is mooi weer voor een buitenfeestje.

  20. rietepietz zegt:

    We zien je vanzelf weer verschijnen en natuurlijk gunnen we jullie het uitje , we zijn geen zuurpruimen hoor 😉

  21. Keepsmiling zegt:

    Natuurlijk wens ik jou veel plezier met je uitje….
    Hoop dat het verjaardagsfeestje leuk was. 40 ..toch weer een mijpaal.
    Ik mag er al bijna 1 bijtellen…;-)

  22. Leo zegt:

    Heel veel plezier toegewenst..ook als je in deze streken verkeert. Toeter maar even als je in Haarlem bent, misschien loop of tijd ik daar ook wel rond…..

Geef een reactie

