Vinnig ?!

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;}@font-face {font-family:Verdana; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:536871559 0 0 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Verdana","sans-serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; color:#000066; mso-ansi-language:EN-US;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt;}@page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 21.3pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

Met een staart heb je last van een gevoelige huid.

Die schubben willen nog wel eens ergens achterhaken.

 

Net struikelde ik nog over de rechtervin.

 

Bij de onderwaterschoonheidsalon kocht ik een zeeproduct.

Ik kon kiezen tussen twee formaten.

 

Formaat onderzeeër (á € 700,00) is het echt niet geworden.

Blijkbaar was mijn reactie een beetje vinnig.

 

Want tja ook het kleinste formaat was fors in prijs.

Dus ik kreeg het een en ander gratis mee om te proberen.

 

Voor die gevoelige huid gebruik ik geen make-up,

Neutrale wasmiddelen en zo weinig mogelijk parfum.

 

Maar het scheelt heel veel allergische reacties.

En daar heb ik dan wel wat geld voor over.

 

Maar toch niet meer dan het geld watik per maand had kunnen besparen..


OT. Het is verdeurie nog een dag of 45 en dan weet Juan waar hij de mosterd haalt..

Dit bericht werd geplaatst in Drakengal / geldkraan. Bookmark de permalink .

16 reacties op Vinnig ?!

  1. Jeroen zegt:

    Allergisch zijn kost klauwen met geld en een hoop ellende. Wat Juan betreft geloof ik niet dat je veel plaatjes bij mij kunt vinden. Net over dat topic heb ik ze volgens mij niet. Maar je hebt nog even de tijd om te zoeken.

    @ Jeroen: Bij ons valt het echt heel erg mee. Ik ken mensen met psoriasis, die krijgen het advies om eens de dode zee te bezoeken. Dat schijnt daar heel goed tegen te helpen.
    En ik wil een soort boekje voor hem maken, vandaar de vraag.
    Maar eens brainstormen met de schoonzussen (hij heeft 4 zussen).

  2. rietepeietz zegt:

    Had men in die winkel maar een allergie tegen geld …..;-)

    @ Rietepietz: Whahaha, je hebt weggeefwinkels! En ik heb heel vaak niet-winkeldagen 🙂

  3. Mama Muis zegt:

    Jammer dat bij mannen de wijsheid zo laat komt hè.

    @ Mama muis: Of zoals Hilde dan zegt: Met mijn kennis (ze is 65) en dan weer twintig zijn… Dan wist is ik het wel..

  4. Alice zegt:

    Is een allergiemiddel zo duur? Nooit gedacht. En Juan kan lekker mosterd halen aan de zaanse schans.

    @ Alice: Nou de creme die ik voor mijn huid gebruik is niet de goedkoopste, maar ik koop echt niet dat formaat!
    Ik voel aan mijn water dat Juan heel wat mosterd gaat krijgen als ik daar geen stokje voor ga steken 😉

  5. tagrijn zegt:

    Ik kan dit niet helemaal volgen. Een middel tegen allergieën van 700 euro?
    Mag ik over 45 dagen van Juan weten waar hij de mosterd heeft gehaald? Hoef ik er niet meer naar te zoeken.

    @ Tagrijn: Het is een zeecreme voor mijn (wat gevoelige) huid. Wordt niet vergoed door het ziekenfonds. En die huid reageert er gelukkig wel goed op. Gelukkig was er ook een kleiner potje. En dat gebruik ik minder dan mij is geadviseerd..

  6. novelle zegt:

    leuk leuk word je man dus 50 jaar een mijlpaal toch?
    tja een allergie hebben is vaak een duur grapje

    @ Novelle: Het vieren van zijn 50e verjaardag is duurder hoor dan de middelen die Juan en ik op voorraad hebben voor onze gevoelige velletjes.

  7. J@n. zegt:

    Het ergste is, dat je dan met zo’n ouwe kerel zit Min;-))

    @ J@n: Daar heb ik echt geen erg in.
    We zijn nog een maand en een paar dagen samen veertigers! Enne ik kleur mijn haar (al jaren), hij hoeft dat (nu nog steeds) niet!

  8. Leo zegt:

    Arme Juan. Ben jij allergisch voor hem ineens? Dat wordt apart slapen dan…of lees ik nu iets te veel wat er niet is? In dat geval wens ik je er sterkte mee en succes met alle smeersels…

    @ Leo: Nee hoor! Maar we hebben we beide wat last gehad van hooikoorts (meer dan vorige jaren). En ach ik ga gewoon heel lang doen met die smeersels..

  9. Truus zegt:

    Ik was ook met Neutral, maak me niet op en gebruik geen parfum of ander luchtje. Mijn huid is me er dankbaar voor. 🙂
    Wij weten allang waar die mosterd vandaan komt. 😉

    @ Truus: Ben een tijdje allergisch geweest voor warm water, dat is pas lastig! En ik badder zo graag..

  10. Annemiek zegt:

    Jeetje 700 euri. Je zou spontaan allergisch worden voor zo’n middel 😉

    @ Annemiek: Voor die prijs zeker!!

  11. Elmar zegt:

    Je zou verwachten dar zonder al die extra’s als parfum die middelen juist goedkoper zouden zijn! Maar helaas!
    Moet hij nog 45 dagen wachten op die kennis, tja, dan hoop ik maar dat hij het vanwege de leeftijd niet weer gelijk vergeet! hahaha!
    groetjes,
    Elmar

    @ Elmar: Hij is jarig op 27 juni.. En ach ik geef geen geld meer uit aan parfum, dus wat ik daar bespaar geef ik dan wel aan mijn favoriete zee-product uit…

  12. MLouise zegt:

    Hahaha…wat verwoord je het weer leuk.
    Ik zelf moet er nog een aantal jaartjes op wachten om te weten waar die mosterd vandaan komt….voor Juan duurt het dus niet zo lang meer.

    @ MLouise: Dank je, maar eerst was het oh het duurt nog een jaar, duurt nog een paar maanden, en nu is het al binnen een paar weken.

  13. Plato zegt:

    Allergie dus. Ik snap (geloof ik). Maar verdeurie hoort terecht in de teksten van Mama Muis 🙂

    @ Plato: Ik heb er gelukkig (net als met hoofdpijn) niet dagelijks last van. Maar als je me wat minder ziet loggen, weet je nu waarom dat is..

  14. Vedat zegt:

    Was het nou een zeeproduct of zeepproduct, Min?

    @ Vedat: Beide! Toevallig heet dat goedje zee (in het Frans).

  15. Marika zegt:

    Jee wat een prijzen, zit daar goud in verwerkt ofzo?

    @ Marika: Ik heb het niet gevraagd. Ik dacht dat ze er parels uit oesters in verwerkt hebben, maar ja het heet dan ook zee in het Frans..

  16. kamira zegt:

    wist tie dat niet GEWOON BIJ A>H

Geef een reactie

