Waar gaat de reis heen?

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;}@font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;}@font-face {font-family:Verdana; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:536871559 0 0 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;}p.nospacing, li.nospacing, div.nospacing {mso-style-name:nospacing; mso-style-unhide:no; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;}.MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

Deopdracht was om een drietal fragmenten te verbinden die ze eerder schreef voorhaar schrijfcursus.

 

Alleopdrachten van die cursus waren om met woorden te spelen.

Deschrijfster van het stuk weet haar weg met woorden.

Ditkomt doordat ze van lezen, schrijven en verhalen horen vertellen houdt.

 

Echteris echt alles wat je van ver haalt het lekkerste?

Ishet dichter op de huid schrijven niet beter?

 

Deschrijfster tobt hier over.

Wantze wil niet alle dalen in haar leven tussen twee banen beschrijven.

 

Maardoor het dal van zich af te schrijven zal ze weer richting de top van haar bergkunnen gaan.

 

Enondanks al haar getob houdt ze de vaart bij het schrijven erin.

Zeraakt er blijkbaar van in een flow,

waardoorze alles en iedereen om haar heen vergeet.

 

Somsraak je daar als lezer even het spoor door bijster.

Want:waar wil ze nu naar toe reizen?

***

Wederom opdracht schrijfcursus. Mijn recensie van  de vorige opdracht (staat hieronder).

Dit bericht werd geplaatst in Water. Bookmark de permalink .

7 reacties op Waar gaat de reis heen?

  1. J@n zegt:

    Waarvoor volg jij eigenlijk een schrijfcursus? Jij doet het uitstekend joh!

    @ J@n: Ik volgde die cursus omdat ik nieuwsgierig was en dank voor het compliment.

  2. Vedat zegt:

    Denk je echt, dat alleen ene baan je gelukkig kan maken, Min?

    @ Vedat: De schrijfcursus volgde ik voor, tijdens en even na mijn baanverlies. Dus dat lees je er wel in terug ja.
    Maar nu zonder baan ben ik gelukkig veel gezonder.
    En gezondheid = geluk zei iemand mij al vorig jaar..

  3. Elmar zegt:

    Weer een mooi stukje Min!
    Zo’n schrijfcursus is duidelijk aan jou besteed!
    groetjes,
    Elmar

    @ Elmar: Dank je en tja ik heb ook ooit eens een cursus Frans gedaan. En dat had niet zo´n succes..

  4. Truus zegt:

    Ik schreef het geloof ik al eerder, die schrijfcursus is lekker gevarieerd. 🙂

    @ Truus: Dat was die inderdaad. Maar ja dat past wel bij mij 😉

  5. plato zegt:

    Goed dat je die cursus doet. Alhoewel ik zelf die opdrachten heel vervelend zou vinden, geloof ik. Verbind drie fragmenten. Veel te veel gedoe.

    @ Plato: Ik ging bij de cursus geen opdracht uit de weg. De ene opdracht kwam wel wat beter uit de verf als de ander.
    En het hielp met uit een dal komen voor, tijdens en na mijn baanverlies!

  6. Alice zegt:

    Mooi stukje min, je bent vast geslaagd voor je schrijfcursus.

    @ Alice: Dank je en ik heb geen cijfers gekregen ervoor.
    Maar ook de cursusleider leest mijn stukjes graag.

  7. rietepietz zegt:

    Het zóu dus zomaar kunnen zijn dat je, al schrijvende, de weg gewezen wordt zodat je komt waar je zijn moet !

    @ Riet: Dat is een van de redenen dat ik het op het blog heb gegooid. Want als ik het later terug lees zie je de weg wel die je eerst niet zag..

Geef een reactie

