Op een dag in maart..

Op 27 maart 2008 zette ik mijn (virtuele) staart voor het eerst in het websop.
Gemiddeld schreef ik 20 keer per maand.
Soms meer, soms minder.
Ik ging in een virtueel voertuig van start.
En soms ging ik wel eens wat scheef in een bochtje.
Maar oh het was en is een lekker (web)tochie.
Reis ik maandag weer verder naar meer minnen…
Prettig weekend!

Dit bericht werd geplaatst in Water. Bookmark de permalink .

12 reacties op Op een dag in maart..

  1. Trui zegt:

    1 jaar alweer. van harte gefeliciteerd en dat er nog maar veel vruchtbare schrijfjaren mogen volgen.

    Trui: Dank je en tja ik ga gewoon voor pluk de schrijfdag.

  2. Leo zegt:

    Goed zo, alweer een jaartje heen en weer….. En de job? Hoe staat het daar mee nu? Enig zicht op?

    Leo: Op dit moment is het zicht op een baan wat wazig.
    Maar ik ga eerst twee weken cursus volgen en dan nog eens kijken..

  3. J@n. zegt:

    Proficiat Min! En nog vele jaren meedoen hoor!
    Prettig weekend. J@n.

    Jan: Dank je. Ik plak er gewoon elke dag een dag aanvast.

  4. Mama Muis zegt:

    verdeurie, tijd vliegt. gefeliciteerd en plussen mag ook hoor šŸ˜›

    Mama Muis: Ehm ik zal het echt zeggen als die minnen al die plussen gaan opeten. Voorlopig staan de plussen nog op punten ver voor de ploeg minnen.

  5. Elmar zegt:

    Gefeliciteerd!
    Hopelijk verschijnen nog veel mooie logjes op deze plaats!
    groetjes en een fijn weekend!
    Elmar

    Elmar: Dank je en dat hoop ik ook.

  6. rietepietz zegt:

    Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan , op naar het eerste lusrum;-)

    Riet: Lustrum, oef dan zijn we nog wel even bezig.

  7. Soofy zegt:

    heerlijk, al dat opspattende water tijdens zo’n tochie

    Soofy: Leuk ja!!

  8. wilma zegt:

    1 jaar : gefeliciteerd!!
    Wat een schitterend lied heb je erbij gezet!
    Ik kan het grootste deel ervan nog uit mijn hoofd meegalmen ;-))
    Liefs:Wilma.

    Wilma: Mijn broer Ernst en ik kunnen heel veel liedjes van Annie MG Schmidt meegalmen. Die leerden wij van Hilde en we zongen vaak met de elpee mee.

  9. Jeroen zegt:

    Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag Min. Dat er nog maar veel zullen volgen. Ja Zuster, Nee Zuster blijft natuurlijk super.

    Jeroen: Dat hoop ik en tja ik hou wel van het werk van Annie MG Schmidt.

  10. Vedat zegt:

    Een jaar alweer en dna te bedenken, dat het een probeersel van jou was. Knap hoor Min.

    Vedat: Ik ga gewoon verder met het probeersel šŸ˜‰

  11. plato zegt:

    Dit is zo’n leuk stukje. Tjonge… ik ken de tekst uit mijn hoofd, zovaak heb ik er naar geluisterd.

    Plato: Wij zongen dit thuis altijd mee, dus ik kan de tekst ook dromen..

  12. Truus zegt:

    Gefeliciteerd met je 1-jarige jubileum Min. šŸ™‚
    Leen Jongewaard kwam ik wel eens tegen in de binnenstad. šŸ˜‰

    Truus: Dank je en een van de jongens van Normaal woonde hij mij in de buurt…(Wimken)

Geef een reactie

