Van de kaart

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;}@font-face {font-family:Verdana; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:647 0 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Verdana","sans-serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; color:#000066; mso-ansi-language:EN-US;}a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-noshow:yes; mso-style-unhide:no; color:#3333CC; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:purple; mso-themecolor:followedhyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt;}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

En op vrijdag 6 maart washet weer zover

De PC wilde niet voor- ofachteruit.

Aan wilde hij wel.

En Juan haalde alleprogrammaรขโ‚ฌโ„ขs er weer eens af.

Na elk programma wat hijer weer opzette testte hij de PC

En na veel vijven enzessen kwam het lek dan boven.

Het kwam niet door deramen (windows).

Het kwam niet door hetweb-log

Het had, denkt Juan, meteen programma voor de videokaart te maken.

 

Helaas heeft Juan door dePC-problemen ook lucht gekregen van mijn plannen voor zijn verjaardag.

 

Want ik had de site waarhet idee stond niet uit het geheugen van de PC verwijderd.

 

Hij kan bijna nietwachten tot hij jarig is.

Dat hij dan Abraham gaatzien, daar zit hij niet zo mee.

Maar dat ik samen met hemin de Catalina wil stappen,

dat lijkt hem helemaaltop.

 

http://www.catalina-pby.nl/site/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=28

En terwijl ik me druk maakte over zijn verjaardag, was ik de mijne zowat vergeten.

En de mijne is over 15 dagen ๐Ÿ˜‰

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

22 reacties op Van de kaart

  1. frans54 zegt:

    Hahaha, een meermin die ze ziet vliegen. Wat zou hij voor jouw verjaardag georganiseerd hebben? Een amfibievoertuig?

    @ Frans: Eh ik denk dat ik samen met hem een rondje mag varen met de waterfiets van mijn ouders.
    In mijn familie hebben we de cadeautjes voor verjaardagen eigenlijk al jaren afgeschaft en gaan we van het geld dat we zo uitsparen รƒยฉรƒยฉnmaal per jaar ergens naar toe. Zo hebben we ons zelf al eens op een (familie)reis naar Hindeloopen, Las Vegas en Winterbergen getrakteerd.
    Geen idee wat het dit jaar gaat worden.

  2. Alice zegt:

    Dat worden gezeliige feestjes, al is de voorpret natuurlijk het leukste

    @ Alice: Juan weet nog niet helemaal van de hoed en de rand. Hij heeft wel gezegd dat hij graag wil dat ik (bij welke vlucht dan ook) mee zou gaan. En ik heb een beetje last van hoogtevrees.

  3. novelle zegt:

    tjong jij weet aardige verrassingen te bedenken.

    @ Novelle: Vorig jaar met een vakantie had iemand het over dit soort dingen en toen bedacht ik me wat een collega ooit aan haar partner had gegeven. Sommige ideeรƒยซn borrelen dus al een tijdje..

  4. mikelodeon zegt:

    wat een geweldig leuk idee, ik heb ik canada in een kleiner watervliegtuig gevlogen en ik vond het heel bijzonder. wat een origineel idee om aan je lief cadeau te doen, ik vrees dat ik dat idee van jou ga pikken ๐Ÿ˜‰ en de site bij mijn favorieten opslaan …

    @ Mikelodeon: Graag gedaan. En dit idee kreeg ik al twee jaar geleden dankzij een collega die een vlucht (geen idee welk toestel) boekte via het Aviodome.

  5. Jeanine zegt:

    Het ziet er geweldig uit! Ik zou met mijn vliegangst toch kiezen voor de waterfiets:) Ik ben benieuwd hoe dat gaat worden straks, ik verheug me nu al op het logje over die vlucht.

    @ Jeanine: Ach ik heb al hoogtevrees als ik over een brug loop en ben daarna altijd trots als ik de brug toch over ben gekomen ๐Ÿ˜‰

  6. J@n. zegt:

    En heb jij nog een leeftijd dat je blij bent met je verjaardag? Dan ben je nog jong….Ik ben al stokoud.
    Gr. J@n.

    @ J@n: Voor mij blijft ouder worden toch een beetje dubbel. Want ik heb mensen gekend die door een ernstig ongeval of ernstige ziekte veel te jong overleden.
    En tja wat is stokoud? Vadertje Drees werd 101!

  7. Pia zegt:

    Hahaha zo zou ik dus ook zijn he, nooit er over nadenken dat ze de plannen kunnen traceren. Maar 50 is een goeie leeftijd, nog 2 maanden en dan ben ik ook zover.

    @ Pia: En ben jij er al achter wat de plannen zijn van vrienden en familie?

  8. Elmar zegt:

    Jammer dat Juan nu weet wat hij krijgt, maar dit is een gevalletje overmacht! Het voordeel is dat hij nu ook kan genieten van een stukje voorpret! ๐Ÿ˜‰
    Hoplijk is de pc weer snel in orde!
    groetjes en een fijne zondag!
    Elmar

    @ Elmar: Het programma voor de videokaart staat er nu niet op en het blijft goed werken. En wij hadden een hele prettige zondag met “Broertje” en twee zussen van Juan.

  9. Jammer dat hij je plannen voor zijn verjaardag vond, maar desondanks toch heel erg leuk.
    Off topic, als je ooit deze kant op komt stap ik graag met je/jullie op de boot om alles te laten zien.

    @ LG: Ach hij was er vast vroeg of laat wel achter gekomen.
    Juan zou graag zelf nog eens een bootje willen, maar ik ben nog steeds niet overstag ๐Ÿ˜‰
    Zodra we in de buurt van Leiden zijn dan zullen we dat zeker melden!

  10. Leo zegt:

    Wat een geweldig idee om met jouw Abraham in die Cat te stappen. Een van de mooiste vliegtuigen die we nu nog kunnen aanschouwen, voortgedreven door twee van die heerlijk ronkende zuigermotoren. Lekker achter de blisters in de romp kijken naar buiten en vooral veel fotograferen. Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen..

    @ Leo: Juan heeft ook al eens meegevlogen met een Dakota. Zijn eerste vliegreis, meldde hij dit weekend, was met een paar collega’s naar Hong Kong.

  11. Soofy zegt:

    Samen voorpret hebben heeft ook wel wat. ๐Ÿ™‚

    @ Soofy: Zo is het en nu hoef ik niet meer bang te zijn dat ik me (op welke wijze dan ook) verspreek ๐Ÿ˜‰

  12. Trui zegt:

    wat een origineel verjaardagscadeau! is iets om in gedachten te houden.

    @ Trui: Tja, zo gaf ik hem ooit ook een tegoedbon voor een motorritje met mij achterop. En die heeft hij nog steeds niet ingewisseld. Want hij heeft (en had) al jaren geen motor meer gereden.

  13. kamira zegt:

    Kun je nagaan hoe dat werkt

    @ Kamira: Ik wil niet weten hoe alles werkt. Dat het werkt, dat vind ik het belangrijkste ๐Ÿ˜‰

  14. een Oldtimer zegt:

    Hoe dan ook de voorpret is in veel gevallen de mooiste pret.
    Zo zie je maar dat zelfs een computer met problemen die pret niet kunnen drukken.

    @ Oldtimer: Zo is het. Want ik zal toch flink bibberen als ik echt in dat vliegtuig stap ๐Ÿ˜‰

  15. rietepietz zegt:

    Dat wordt dus echt een bijzonder verjaardag , het leuke is wel dat hij nu al veel langer “voorpret “kan hebben .
    Jouw verjaardag is dus eerst nog aan de beurt maar dat is blijkbaar geen kroonjaar .

    @ Riet: Vorig jaar 40 geworden, dat was wel heel speciaal.
    Zo ziek als een hond was ik toen, maar toch gevierd.
    En 5 dagen later startte ik dit web-log.
    Anno 2009 ben ik weer gezond, wat meer valt er te wensen?

  16. wilma zegt:

    Wat een SUPER kado heb je bedacht!!
    Nu eerst op naar jouw verjaardag.
    Liefs:Wilma.

    @ Wilma: Ik wilde schrijven dat ik het dit jaar op kleine schaal vier. Maar ik weet nu al dat er minimaal 8 mensen het hier met mij willen vieren. En dan aantal kan nog verdubbelen ๐Ÿ˜‰

  17. Chaval zegt:

    Ik kan me voorstellen dat hij dat gaaf vindt. Een prachtcadeau Min!

    @ Chaval: Zijn grootste hobby op de PC is vliegen.
    En hij was zo enthousiast over zijn bedrijfsuitstapje met de Dakota. Dit uitstapje was trouwens al voordat hij mij leerde kennen in september 1995.

  18. tagrijn zegt:

    Al stiekem gekeken of hij een mapje heeft waarin staat wat hij voor jou op 22 maart in petto heeft?

    @ Tagrijn: Dit weekend gaan we lekker met vrienden op stap. Mag ik alleen nog verzinnen waar en wat..

  19. Plato zegt:

    Ha, dat zijn dan twee feestjes bij elkaar; Wie gaat nu Wie verrassen?

    @ Plato: Ik ben nog hard aan het nadenken wat ik graag voor mijn verjaardag zou willen.

  20. Aline zegt:

    Jammer dat door je pctroubles je man al achter zijn cadeau gekomen is… maar wel een heel gaaf cadeau zeg…

    @ Aline: Ach het leek mij leuker als trouwen op de dag dat hij vijftig wordt ๐Ÿ˜‰

  21. Truus zegt:

    Wat leuk, een vlucht met een watervliegtuig. ๐Ÿ™‚
    Wel jammer dat je verrassing “in het water viel”. ๐Ÿ˜‰

    @ Truus: Ach Juan is wel blij dat ik voor hem niet veel geheim weet te houden.

Geef een reactie

