OFFLINE

Minneke zit weer eens in de bieb.

Otis Redding is blijkbaar met een bootje van zijn dock of a bay verdwenen.

En de PC, tja de PC is zijn geheugen aan het zoeken of zo.

Al sinds kerst 2008 min of meer een probleem.

Gelukkig hadden we net een backup gemaakt en is er niet veel echt verdwenen.

Maar een nieuw geheugen was nog niet de oplossing…

UPDATE 24-02-2009 15:30 uur:

De PC gaat naar de PC dokter.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

21 reacties op OFFLINE

  1. maryan zegt:

    PC’s die hun geheugen zoeken..dat klinkt nooit goed he 😦 Misschien is het tijd voor een operatie ? πŸ˜‰ Gelukkig dat de bieb al open is (hier niet op maandag).

    @ Maryan: Juan wist misschien nog iets en anders gaat PC morgen naar de PC dokter. En hier had ik ook verwacht dat de PC gesloten zou zijn i.v.m. de carnaval..

  2. Aline zegt:

    Hmm… dat klinkt niet al te gezond…

    @ Aline: Ach in de bieb hoor ik fantastische verhalen, voer voor heel veel logjes ;-))

  3. Jeroen zegt:

    Tjee, daar word je ook niet echt vrolijk van Min. Hopelijk komt er eindelijk eens een definitief eind aan je problemen.

    @ Jeroen: Ach gelukkig is de bieb open met carnaval en staat daar een pc.

  4. Trui zegt:

    Jee, een pc met Alzheimer! Da’s balen!

    @ Trui: Whahahaha! En dan sprak ik net met mensen uit 1923 in de bieb.

  5. Leo zegt:

    Jaja, af en toe moet je wel eens iets opruimen natuurlijk. Heb je geen externe schijf voor alle foto’s en zo??

    @ Leo: In verband met de aanhoudende storingen hebben we recent een externe schijf gekocht. En daar hadden we net alles opgezet..

  6. J@n. zegt:

    Bij mij is het al 2x gebeurt dat mijn pc alles wat er in z’n geheugen zat is kwijtgeraakt en vooral de eerste keer ben ik er veel mee verloren, Nou denk ik ergens aan; ff de optochtfoto’s van gisteren op m’n geheugenstick gaan zetten……

    @ J@n: Tja zo zijn wij ook eens vakantiefoto’s kwijt geraakt. Als het goed is gegaan missen we nu niet zoveel.

  7. Alice zegt:

    Wat een pech nu, is de pc nog te repareren? of wordt het een nieuwe? Wel gezelli in een bieb zitten.

    @ Alice: De PC is 3 jaar oud en tja ik hoop het wel. Want anders wordt het echt een draak van een rekening..
    Vandaag gaat PC naar de PC-dokter en dan horen we het wel.

  8. Truus zegt:

    O jee, een PC met een hersenschudding…
    Veel plezier in de bieb Min. πŸ˜‰

    @ Truus: Het is hier hartstikke leuk en leerzaam πŸ˜‰

  9. frans54 zegt:

    Een pc met geheugenverlies, dat is niet handig, baxk ups maken is altijd verstandig.

    @ Frans54: We waren net helemaal klaar met de back up. Een geluk bij een ongeluk dus…

  10. novelle zegt:

    je word nog een echte biebliofiel Minneke.jammer zeg dat je steeds daar moet bloggen .groetjes Novelle

    @ Novelle: Ik kom graag in een bieb, dus zo erg is dat niet.

  11. Vrouw Ekster zegt:

    Das knoertvervelend idd. AL word je wel een lokale bekendheid!

    @ Snippie: Vandaag maakte ik een wandeling langs het meer en ik werd inderdaad door iedereen begroet. En de lente is in aantocht er wordt door de (water)vogels al druk met nestmateriaal gescharreld.

  12. Jeanine zegt:

    Wat een nare streken van die pc, ik moet er niet aan denken:) Die van mij wordt ook erg traag maar dat ligt aan mezelf, ik moet eens puin gaan ruimen denk ik:) Succes ermee, ik hoop dat hij zich snel weer wat volwassener en aangepaster gaat gedragen!

    @ Jeanine: Ik heb vandaag maar wat in huis opgeruimd. Ach en zo kan ik nog wel 101 klussen verzinnen waar ik geen PC bij nodig heb. Maar om nu mijn sollicitatiebrieven weer met pen te gaan schrijven, lijkt me niet de oplossing πŸ˜‰

  13. Jenny zegt:

    Een PC is leuk en geweldig als hij werkt, laat hij het afweten…….grrrrrr! Ik ben een aantal keren in staat geweest om hem van 3 hoog naar beneden te kiepen maar……….je schiet er niets mee op!
    Krijg je al koffie in de Bieb?
    Groetjes!

    @ Jenny: Gelukkig gaf de PC dit keer al een tijdje aan niet lekker te zijn. Er staat een koffie / thee-automaat in de bieb. Nog geen gebruik van gemaakt.

  14. rietepietz zegt:

    Een PC met Altzheimer dus eigenlijk ,ik hoop dat je een goede “neuroloog” voor hande hebt πŸ˜‰
    Gelukkig dat je in de bieb terecht kunt want zonder pc is toch wel een beetje afzien hé!

    @ Riet: Er is thuis ook nog een laptop met Duits toetsenbord, maar tja dat werkt ook niet zo handy..

  15. tagrijn zegt:

    Hopelijk kan de dokter hem (of haar) nog animeren. Misschien een harddisktransplantatie?

    @ Tagrijn: Juan bracht PC gelijk weer thuis en er was helemaal niets mee aan de hand. Dus nu hebben een goede PC met extra geheugen en een externe harddisk.
    Dus voorlopig kunnen we weer heel wat geheugen gebruiken of van gaan genieten.

  16. wilma zegt:

    Mijn pc was vorige week ook al stuk, maar nu kan ik er gelukkig weer tegen.
    Balen hoor voor jou.
    Liefs:Wilma.

    @ Wilma: Hij is niet stuk, maar wel een stuk leger. Want tja alles eraf halen dat was het minste werk. Nu alleen alles terugzetten wat echt nodig is, dat kost vast nog wel een paar dagen ;-))

  17. Elmar zegt:

    Wat vervelend dat je PC naar de dokter moet!
    Hopelijk stelt de dokter snel een diagnose en heeft hij het juiste medicijn!
    Groetjes en beterschap met de patient! πŸ˜‰
    Elmar

    @ Elmar: De patient is picobello in orde. Alleen tja nu alles er weer opzetten is een mooie gelegenheid om van allerlei dingen die we niet meer nodig hebben afscheid te nemen..

  18. Vedat zegt:

    De pc naar de pc-dokter. Net als vroeger de pop naar de poppendokter. Maar wat is trouwens het verschil tussen echt verdwijnen en niet echt verdwijnen, Min?

    @ Vedat: Ehmm tja als het echt verdwenen is kan ik het niet meer opzoeken. En als het ergens nog wel (be)staat, dan kom ik het vanzelf weer tegen en was het dus niet echt verdwenen, alleen even zoek. Zo was ik laatst mijn autosleutels kwijt. En ze zijn weer opgedoken. Maar echt op de meest onlogische plaats ooit. Bij mijn voeteneind van het bed… Dusss..

  19. plato zegt:

    Veel sterkte, PC van Min…. hopelijk komt het weer goed met je geheugen. En zo niet….. dan weet je je deze wens niet meer te herinneren.

    @ Plato: De PC mankeerde helemaal niets volgens degene die hem onderzocht. Blijkbaar vond ie dat het tijd was dat hij ook eens, net als ik elke dag, een blokje omging ;-))

  20. een Oldtimer zegt:

    Volgens mijn huisarts moet je veel gaan rekenen om geheugenverlies te voorkomen.
    De recessie heeft me daar goed bij geholpen en ik reken als de beste.
    Reken daar op!
    Dus mijn advies is laat die computer rekenen want dan zijn de problemen zo opgelost.

    @ Oldtimer: Ach zolang we niet meer uitgeven dan dat er binnen komt hoeven we nog niet te rekenen ;-))

  21. maurice zegt:

    hee min, had even geen tijd om te lezen, nen er na vandaag hopelijk weer.
    nou, hoop dat je pc t weer gauw doet, want dit is niks.

    @ Maurice: Ik schrijf ook wat minder doordat het zoeken naar een baan heel veel tijd opslokt… En tja als dan ook de PC het even niet doet, is dat een dubbele handycap.

Geef een reactie

