Hoed af

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;}@font-face {font-family:Verdana; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:536871559 0 0 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Verdana","sans-serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; color:#000066; mso-ansi-language:EN-US;}a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-noshow:yes; mso-style-unhide:no; color:#3333CC; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; color:purple; mso-themecolor:followedhyperlink; text-decoration:underline; text-underline:single;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt;}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

In de logvrije week hadik nog een leuke afspraak.

Had een kaartje voor hetoptreden van Herman van Veen.

En hij kwam niet alleen.

Hij speelde bijna 3 uurlang samen met Erik van der Wurff, Edith Leerkes en Jannemien Cnossen.

 

Gelukkig waren we niet tever van huis gegaan.

En heb ik genoten.

Voor de pauze namen zeallemaal hun hoed af voor de tekstschrijver van Hilversum III.

 

Bij deze neem ik virtueelook even mijn hoed af voor hem;

Willem Wilmink.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Z3aHtCsoDSE&feature=related

 

Het viertal speelde ooknog dit waterliedje:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ruziqJIZDf8.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

13 reacties op Hoed af

  1. J@n. zegt:

    Heel goed, maar ik ga mijn hoed opzetten voor een wandelingetje en het sneeuwt hier stevig dus…..;-))

    @ J@n: Ah ik maakte vanochtend een wandeling en toen begon het te sneeuwen. Het bleef niet liggen trouwens.

  2. frans54 zegt:

    Mooi rustig waterliedje, je kunt je zo voorstellen dat je tijdens dit liedje de sneeuwvlokken voor het raam langs ziet dansen (hier trouwens alleen vanmorgen vroeg wat poederspul, verder miezerregen met af en toe een verdwaalde natte vlok)

    @ Frans: Vorig jaar viel op 25 maart de laatste sneeuw van de winter van 2007/2008…

  3. tagrijn zegt:

    Oerhollands lied van Ven Veen. Prachtig, ook met dat filmpje erbij.

    @ Tagrijn: Het filmpje blijkt de clip van dit nummer …

  4. Truus zegt:

    Heerlijk hè, zo’n uitje. 🙂
    Ik heb nu geen tijd voor de filmpjes, de paarden wachten. 😉

    @ Truus: Tja, dat uitje naar paarden heb ik nog jaren gemist.
    Dan liep ik maar langs de paarden van de groenteboer ;-))

  5. een Oldtimer zegt:

    Ik kan me voorstellen dat je hebt genoten.
    Er zijn momenten in je leven dat je alle zorgen even naast je neer moet leggen om te kunnen genieten van wat ons word geboden.

    @ Oldtimer: Dank je! Binnenkort sluiten we met Veldhuis en Kemper dit theaterseizoen af. En ik spaar al voor het volgende..

  6. Vrouw Ekster zegt:

    Willem Wilmink.. fijne man was dat, mooie teksten, veel te jong overleden.

    @ Snippie: Inderdaad.

  7. Elmar zegt:

    Jammer dat Willem zo jong is overleden.
    Maar gelukkig heeft hij veel moois achtergelaten!
    Fijn dat je zo genoten hebt!
    groetjes,
    Elmar

    @ Elmar: Er staan hier in huis nog twee boeken van hem in onze kast..

  8. maryan zegt:

    Vorig jaar heb ik Herman van Veen voor het eerst live gezien, het blijft een heel bijzonder mens he.

    @ Maryan: Dit was mijn eerste keer in hun ruim veertig jarige samenwerking dat ik hem en Erik live zag. En ook een Fluitsma werd genoemd als medewerker. Wat bij echt jeugdsentiment opriep..

  9. Herman van Veen: de laatste der “troubadours”…?

    @ Libra: Dat denk ik niet. Alleen tja nu heten ze niet meer zo. Maar Stef Bos en Frank Boeijen zijn wat mij betreft even de eerste namen waar ik op kom.

  10. Alice zegt:

    Leuk is dat een bezoekje aan herman van veen, jammer dat mijn man het vreselijk vindt, alle nederlandse zangers trouwens.

    @ Alice: Juan ging ook graag niet mee naar Herman. Binnenkort gaat hij wel mee naar Veldhuis en Kemper ;-))

  11. Hij is gewoon heel erg goed, altijd al geweest eigenlijk he.

    @ LG: Al heel lang fan 😉

  12. rietepietz zegt:

    Zo’n avond kan niet stuk natuurlijk ! Gewéldige vakman is Herman van Veen !

    @ Riet: En met Erik erbij was het ook nog (jeugdsentiment) dubbel genieten..

  13. plato zegt:

    Drie uur….daar wordt ik ademloos van. Wat moet jij een geweldige avond gehad hebben. En dan later kunnen zeggen: daar ben ik ook nog bij geweest.

    @ Plato: Die avond voelde wel aan als een heel leuk kado!
    En zo heb ik al heel wat leuke kunstenaars / muzikanten gezien.

Geef een reactie

