In de verte

<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;}@font-face {font-family:Verdana; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:536871559 0 0 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Verdana","sans-serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; color:#000066; mso-ansi-language:EN-US;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt;}@page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 21.3pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>

Twee weken geleden, tijdens de logvrije week, (lijktveel langer geleden) schreef ik dit:

 

In de verte hoor ikvogels.

Schrikt een konijn vanons.

Sproeit een boer water opzijn akker.

Geen TV, geen PC, welradio.

Bereikbaar via mobiel

Maar het zijn toch eenpaar prikkels minder.

 

In de verte ligt America,Grubbenvorst of Griendtsveen.

De logvrije week was zoom.

De boeken zijn uit.

Nog niet alle puzzelsgedaan.

Maar wel genoten vanrust.

Nog niet alle(water)plaatsen bezocht.

Maar dat was ook niet dereden voor deze tocht.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

16 reacties op In de verte

  1. Marika zegt:

    Het is voor herhaling vatbaar als ik het goed begrijp? 😉

    @ Marika: Zeker!

  2. tagrijn zegt:

    Zoiets zou ik ook eens moeten doen. Vijf maal in de week een logje maken; het begint in werken te ontaarden…

    @ Tagrijn: Tja en ik maakte ook vijf logjes na de logvrije week ….

  3. Alice zegt:

    Heerlijk he een weekje ontspannen in het groen, zouden we ook wat vaker moeten doen.

    @ Alice: Nou hier zijn we het weekje alweer bijna vergeten..

  4. frans54 zegt:

    Ik ga volgende maand in die omgeving rondkijken (Blitterswijk) en houd dan eveneens een weekje logpauze.

    @ Frans: Veel plezier!

  5. J@n. zegt:

    En nu aan het carnavallen Min?

    @ J@n: Ehm heel misschien dat ik naar een optocht ga kijken. Eigenlijk doe ik al jaren niet zelf meer mee..

  6. wilma zegt:

    EEn logvrije week…
    Dat is wel iets waar ik zin in krijg…
    Liefs:Wilma.

    @ Wilma: Gewoon doen!

  7. Annemiek zegt:

    Klinkt lekker hoe je dit logvrije weekje hebt doorgebracht.

    @ Annemiek: Dat was het ook. Misschien toch eens wat meer logvrij nemen ;-))

  8. Trui zegt:

    Even niet loggen, maakt het water weer helder!

    @ Trui: Helemaal waar.

  9. Vrouw Ekster zegt:

    pfewwwww, zonder tv/pc, dat zou wel even errug cru zijn als ik niet ‘echt’ in the middle of nowhere zat. vooralsnog krijg ik geen inspiratie om jouw voorbeeld te volgen. Maar wel fijn dat je/jullie genoten hebt natuurlijk.

    @ Snippie: Ach we hadden een dak boven ons hoofd, de kachel deed het goed en we weten nu ook dat we in de winter met het emmertje op pad kunnen ;-))

  10. Elmar zegt:

    Blijkbaar is die logvrije week je goed bevallen!
    groetjes,
    Elmar

    @ Elmar: Hij was heerlijk, maar zo om.

  11. Jeroen zegt:

    Er komt vast nog wel eens een logvrij weekje om de rest van het programma te doen Min.

    @ Jeroen: Tja plannen genoeg ;-))

  12. Leo zegt:

    Lijkt me dat je wel hebt genoten en dat Limburg-Noord je goed heeft gedaan. Nog wel naar Venray geweest?

    @ Leo: Nee, wel in Venlo. Daar bezochten we het Limburgs Museum. We zijn dit keer juist naar plekken gegaan die we nog niet kenden 😉

  13. Truus zegt:

    Fijn dat jullie zo genoten hebben van het logvrije weekje Min. 🙂
    Maarre, een boer die water op zijn akker sproeide???

    @ Truus: Het was echt vochtig genoeg.. Misschien deed hij het om zijn rozen voor bevriezing te behoeden??

  14. Het eventjes “minder prikkels” hebben is vaak een verademing. Het leven prikkelt mij ook wel eens te veel, auw!

    @ Libra: AUW! En die prikkels komen tegenwoordig van allerlei kanten…

  15. rietepietz zegt:

    Je hebt duidelijk genoten even wat minder PC prikkels 😉

    @ Riet: Nu zit ik in de bieb achter een PC..

  16. plato zegt:

    Ik vind een logvrij weekje ook erg lang duren. Kun je nagaan hoe verslavend webloggen eigenlijk is.

    @ Plato: Dit weekje vloog echt zo om. Maar tja ik kan nu niet op de door mij meest geliefde manier loggen.
    Ben maar met een cursus gestart..

Geef een reactie

