Druk baasje

Maandag: Was ik na een week keelklachten snip, maar dan ook snip verkouden. Twee keer gestoomd.

Dinsdag: Ging al een stukje beter, voor de zekerheid nog een stoombad genomen. Wel naar mijn sporten gegaan.

Woensdag: Naar Nijmegen om mijn kansen op een leuke baan te verkennen.In bieb geweest (te Nijmegen) en wat winkels bezocht, niets gekocht.

Donderdag: Marktdag. Het was echter geen weer om naar de markt te gaan.
’s Middags in Gennep geweest voor een baan in Limburg.
En ’s avonds naar Randstad. Die hadden de domper van de week:
Ze verwachten dat zij voor mij 3 kwartalen niets kunnen doen, of ik moet juist weer wel in de commerciële hoek gaan werken.
Gelukkig ben en blijf ik zelf best wel positief en heb ik diverse visjes in het water. Nou hopen dat ze niet allemaal tegelijkertijd gaan bijten..

Vrijdag: Afspraken gemaakt voor volgende week:
Maandag naar Doetinchem (informatie over freelance werken)
Dinsdag naar de stomerij (op loopafstand)
Woensdag naar Den Bosch voor een baan in Noord Brabant.
Kijk, dat is dus het voordeel als je op een driesprong woont wat provincies betreft.

En ik kom net terug van een lekkere sauna. Dat is namelijk heel erg goed voor mijn (nog wat gevoelige) luchtwegen.

En nou hopen dat alle verkoudheid gaat verdwijnen als laatst de sneeuw voor de zon.

Wens jullie allemaal een prettige weekend!

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

17 reacties op Druk baasje

  1. J@n. zegt:

    En is het na zo vaak stomen nu een gestoomde makreel of….?;-))
    Die zijn overigens wel lekker.
    Jji ook een prettig en vooral gezond weekend.
    Gr. J@n,

    @ J@n: Oh ik krijg gelijk zin in vis, goed idee voor de zaterdag…
    Gelukkig ruik ik nou ook weer alles en ga ik zo pannekoeken bakken.
    Misschien was een verstopte neus dan wel handig geweest ;-))

  2. Vrouw Ekster zegt:

    succes met al je acties! en een fijn weekend natuurlijk.

    @ Snippie: We wachten geduldig af en hoeven de geldkraan langer dan verwacht nog niet open te zetten.

  3. een Oldtimer zegt:

    Toen ik begon met het lezen was mijn eerste gedachte:
    “Ik hoop maar dat ze na dat stomen niet van de graat is gevallen.”
    Maar tijdens het verder lezen begreep ik dat het om een ander soort stomen ging.
    Pffffff…. daar ben ik wel blij om want je moet er toch niet aan denken dat je als een gestoomd makreeltje tijdens het solliciteren tegenover je, mogelijk toekomstige, werkgever komt te zitten.
    Aan je kleur te zien zou hij dan waarschijnlijk vragen of je pas op vakantie was geweest.

    Ja er zijn banen voldoende maar het probleem is om er zelf één te krijgen. Leeftijd en salaris spelen vaak een onaangename rol.

    Ik wens je heel veel succes bij het solliciteren en om te beginnen een mooi weekeinde

    @ Oldtimer: Ik kan wel een kleurtje gebruiken, zie een beetje wit. En ik wil graag weer parttime gaan werken, dus ik zal er voor in actie blijven komen.

  4. Elmar zegt:

    het lukt je vast om een leuke baan te vinden, de aanhouder wint nietwaar?
    groetjes en fijn weekend!
    Elmar

    @ Elmar: Zo is het inderdaad.

  5. Truus zegt:

    Je doet er in ieder geval alles aan om weer beter te worden.
    Succes met de banenjacht in de drie provinciën.
    Jij ook een prettig weekend. 🙂

    @ Truus: Deze klachten zijn niet nieuw voor mij, dus ik weet wat bij mij het beste werkt naast het middel die ik dagelijks gebruik voor mijn wat gevoeliger luchtwegen.
    En als ik hier geen baan vind zijn er nog 10 andere provincies waar ik kan zoeken ;-))

  6. maryan zegt:

    Goh, ik dacht al, je reist van hot naar haar zeg 🙂
    Sterkte met je gezondheid en de ‘sollicitaties’!

    @ Maryan: Wij zeggen altijd van hot naar her ;-))
    Maar je noemt bijna mijn top 3 goede voornemens:
    Gezondheid bewaken
    Nieuwe baan scoren
    Minder geld besteden (dus meer geld besparen)

  7. Jeroen zegt:

    Je doet er in ieder geval alles aan. Dus dat gaat vast lukken. De aanhouder wint. Beterschap met de verkoudheid.

    @ Jeroen: De verkoudheid is al stukken beter en ik hoop snel een baan te vinden, maar zonder hulp van Randstad, wat een pessimisten zeg!!

  8. Jeanine zegt:

    Oh Min, wat een toestand he, zo’n banenjacht. Ja leeftijd en salaris gaan zeker een rol spelen. Ik heb in oktober november ook gesolliciteerd, nog nooit zo’n slechte respons gehad. Ik ben er weer mee opgehouden, achteraf maar goed ook, Assen bevalt goed. Maar inderdaad, ik hoor van iedereen dat zelfs uitzendbureaus mensen naar huis sturen omdat ze niets kunnen doen. Dat is bar en boos. Laten we hopen dat de tijden snel weer gaan veranderen.

    @ Jeanine: Nou ik ben eerder werkloos geweest met dank aan de Euro en de Twintowers. En het is me tot nu toe altijd nog gelukt om weer aan de slag te komen.
    En nou weet ik ook wel dat resultaten uit het verleden geen garantie zijn voor de toekomst, maar ik hou hetzelfde dagritme met en zonder baan aan ;-))

  9. Filosofietje zegt:

    Dat die visjes maar snel mogen bijten! En dat je verkoudheid snel verdwijnt.

    Goed weekend!

    @ Filo: Anders hengelen we gewoon nog even door hoor.
    En ik snuit al veel minder mijn neus, dus het stomen en de sauna hebben geholpen.

  10. blue zegt:

    Jij ook Min en veel suc6 met het VINDEN van een nieuwe baan. Het gaat je lukken!

    @ Blue: Tja en anders schrijf ik een boek over Kareltje ;-))
    Gaat de opbrengst naar de dierenambulance…

  11. wilma zegt:

    Nu inderdaad eerst maar eens goed uitrusten…fijn weekend
    Liefs:Wilma.

    @ Wilma: Lekker lezen dit weekend Wilma, voetjes/staart op de bank en dan met nieuwe energie weer op stap.

  12. Alice zegt:

    Hi Min, zo te zien zijn er nog moegelijkheden ondanks de kredietcrisis. Ik duim voor je dat een van je visjes straks aan je hengel spartelt.
    En niet te druk worden, denk aan je gezondheid.

    @ Alice: Gelukkig zie ik nog genoeg kansen en mogelijkheden. En voor volgende week plan ik verder niets meer in. Want Den Bosch en (vooral) Doetinchem zijn voor mij niet echt naast de deur.

  13. Annemiek zegt:

    Al met al geen vervelend dagje geweest toch?

    @ Annemiek: Beetje druk, maar niet vervelend hoor deze weken. Zou het niet graag allemaal in een dag willen zien.
    Want dan zou ik echt wat afspraken cancelen.

  14. maurice zegt:

    wees er trost op, minnie, hoe voortvarend je de dingen aanpakt!
    petje af!!

    @ Maurice; Ik vroeg me net af of het niet te voortvarend was..
    Dank voor het compliment!

  15. rietepietz zegt:

    je bent op oorlogssterkte bezig Min , dat móet wel resultaat op gaan leveren !
    Heel verstandig ook om lekker een dagje de sauna in te duiken , héél goed voor je weerstand maar óók lekker ontspannend !
    Ik ga voor je duimen dat er een leuke baan aan je haakje blijft hangen !

    @ Riet: Nou, ik ga in ieder geval nog niet franchisen. Te veel haken en ogen. Dan ben ik zo ons spaargeld kwijt en hebben we geen (aard)appeltje meer voor mindere tijden.

  16. Plato zegt:

    Ja Min, dat lijkt me ook wel wat. Die verkoudheden hebben nu lang genoeg geduurd.

    Ik sluit me bij de duimers aan. Ik zou ook niet gaan franchisen. Het moet toch mogelijk zijn een beetje aardige baan te vinden, zou je zeggen.

    Alle duimen in beweging…3, 2, 1….nu!!

    @ Plato: Vandaag (27-01-09) zag ik huisarts en ik mag in ieder geval ook de komende tijd mijn medicijngebruik gaan halveren. Daar was ik erg blij mee en die aardige baan daar hoop ik snel tegenaan te lopen.

  17. Aline zegt:

    Heerlijk weekje dus… en met name die sauna… hmmm

    @ Aline: Nou, ik zou er bijna weer zin in krijgen..

Geef een reactie

