4-us?

Tja, deze ooit Doe Maar fan kan even niet loggen, de PC heeft al dagen wat kuren.

Hoop snel weer online te zijn…

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

20 reacties op 4-us?

  1. Min zegt:

    En als je wel bericht van me krijgt, ik zit nu lekker in de bieb bij een PC. Was zo benieuwd of het meer in mijn achtertuin al veranderd was in een ijsbaan, maar helaas nog niet…

  2. mikelodeon zegt:

    Toch niet aangestoken door Plato???

    @ Mikelodeon: Nou nee, hier was het de PC die last had, wij gelukkig niet.

  3. Alice zegt:

    Het is ook stil in weblogland, dus doe maar rustig aan.

    @ Alice: Tja dat is ook waar. Toch heb ik dankzij dit PC leed toch niet overal en altijd kunnen reageren.
    Maar goed, als het goed gaat lukt dit dus weer vanaf vandaag 2 januari 2009.

  4. fijnegozer zegt:

    Jammer meis. Slecht blogeinde-van-het-jaar. Hopelijk begint 2009 op elk gebied fantastisch voor je. Kijk uit dat je niet kopje onder gaat eej.

    @ FG: Het water van het meer hier in mijn buurt is echt al een paar dagen steeds dikker ijs aan het worden.
    Maar op 2 januari hoor ik helaas nog steeds geen muziek, dus de ijspret is nog niet begonnen..

  5. Jeanine zegt:

    Dat is wel erg ja, een pc met kuren! Sterkte ermee en dat hij maar snel en vooral goedkoop weer in orde komt:)

    @ Jeanine: Tot op heden nog geen cent aan besteed, maar wel al heel veel tijd. En nu is het alweer 2 januari 2009.

  6. frans54 zegt:

    Beterschap dan maar voor de pc, hopelijk is hij snel van zijn kuren genezen.

    @ Frans: Tja op 2 januari 2009 doet hij het nu al uren. Maar garanties tot de hoek… En nu zit ik zelfs in gezelschap van Madame M, onze kat.

  7. J@n. zegt:

    Das erg Min, heel erg! Maar dat weet je wel. Sterkte!

    @ J@n: Ach nu mag ik op 2 januari 2009 even lekker reageren op een hele berg reacties. Dat is pas sterk werk…

  8. Vedat zegt:

    Arme Min of moet ik zeggen arme PC of nog beter, arme ik. In ieder geval hoop ik gauw meer van je te horen Min.

    @ Vedat: Ik hoop Vedat dat ik nu weer even online blijf, maar zelfs op 2 januari 2009 durf ik daarvoor mijn handen (of staart) niet voor in het vuur te steken.

  9. Truus zegt:

    Een PC met kuren?! Dan moet je even streng optreden Min! Is ie nou helemaal betoeterd? 🙂

    @ Truus: Tja ik heb hem nu, op 2 januari 2009, maar eens lekker laten uitratelen. En ik hoop nou dat hij zichzelf weer op orde heeft gekregen. Maar ja als ik weer heel weinig reageer dan weet je dat het nog even huilen is met de pet op..

  10. wilma zegt:

    ‘Tis een oudejaarsweek….neem je tijd en doe heerlijk rustig aan ;-)))
    Liefs:Wilma.

    @ Wilma: En op 2 januari is die oudejaarsweek ook alweer bijna om. Mijn arts zegt dat ook al, doe eens rustig aan en rap een beetje..

  11. maryan zegt:

    Virusje te pakken ? 😦

    @ Maryan: Ik weet het niet. En ik laat nu de PC maar aan staan, want hij laat me nu tenminste op 2 januari 2009 lekker reageren..

  12. Min zegt:

    @ Allen: Die PC deed het gisteren ineens weer, maar vandaag weer niet.
    Snap er niks van..
    Komt goed, alleen als alles eraf moet dan ben ik 2 weken kind aan huis in de plaatselijke bieb…

  13. Maurice zegt:

    oei. dat is gewoon niet leuk. hopelijk ben je er weer gauw!
    maar tis sowieso erg stil, overal!

    @ Maurice: Ach Maurice er zijn echt ergere dingen dan een paar dagen niet kunnen loggen op de door mij gewenste manier.. Het leed startte op 25 december 2008 en vandaag, 2 januari 2009, kan ik eindelijk al uren achter de computer zoals ik dat graag wil…

  14. Vrouw Ekster zegt:

    ongrappig min!

    @ Snippie: Ach elk nadeel hep zijn voordeel.
    Het is nu 2 januari en ik kijk terug op leuke biebdagen..
    Nog even en ik ga er toch naar toe ;-))

  15. Min zegt:

    Had ik verdeurie een heel leuk verhaal om te plaatsen als herinnering aan een al heel lang geleden gevierd oud jaar kan ik er niet bij… (Het zit in de PC die het niet doet)

    Dus die houden jullie net als mijn nieuwjaarsverhaal nog even tegoed.

    Gelukkig zijn er nog genoeg boeken die ik nog niet gelezen heb te vinden in de bieb ;-))

  16. Keepsmiling zegt:

    Oei, een pc met kuren…dat is ZWAAR irritant.

    Ben jij Doe Maar fan geweest?
    Hahaha…ik zou haast zeggen: wie was dat toen niet?
    IK wel in ieder geval. WOW…wat was ik verliefd op Ernst…ik drooooooomde wat af over hem (en mij :-P)

    Lief meerminnetje.
    Ook jou kom ik even bedanken voor al je lieve reakties in 2008. Ik hoop ook in het nieuwe jaar weer lekker bij elkaar te blijven lezen.

    Ik wens jou en je dierbaren een hele fijne jaarwisseling en vooral:

    een fantastisch 2009!

    Liefs
    Marie-Louise

    @ ML: Eindelijk op 2 januari doet PC weer een beetje wat ik wil. Ook ik was meer voor Ernst Jansz (zwijmel zucht).
    En jij ook hartelijk dank voor je reactie hier, want het dal van 2008 daar zal ik het vast nog wel eens over gaan hebben. Nu nog niet, het is nog te vers.
    Maar het leek verdraaid veel op een dal dat ik al eens had..

  17. wilma zegt:

    Lieve Min,

    Kom je een goede jaarswisseling toewensen, en alle goeds voor 2009.
    Dat het maar een fijne en gezond jaar mag worden, hopelijk met het uitzicht op een nieuwe baan.
    Liefs:Wilma.

    @ Wilma: Dank je. En dat uitzicht op een nieuwe baan is nog wel troebel, maar bedacht ik me onlangs ik neem nog maar 1 medicijn per dag (en die vergat ik dus op nieuwjaarsdag). Baan kwijt, maar met mijn gezondheid gaat het (verwacht men en ik nu ook) helemaal goed komen.

  18. Novelle zegt:

    nou het duurt dus even….. wel een gezellige jaarwisseling hoor!

    @ Novelle: Ik hoop dat al het PC-leed nu, op 2 januari, geleden is. Maar helemaal erop vertrouwen durf ik nog niet.
    Dus ik zet gewoon de PC niet uit…

  19. Marika zegt:

    Ojee dat is niet zo mooi, hopelijk is het probleem snel verholpen.
    Fijne jaarwisseling!!

    @ Marika: 2 januari 2009: Leuk was anders. Maar ik heb wel een heel spannend boek uitgelezen van Tess Gerritsen.

  20. Oi Min, jij had dezelfde stress als ik dus… Inmiddels zijn wij allebei weer “in the air” heb ik begrepen! Excusez, maar ik red het niet om bij te lezen: ik wens je Min of Meer een fijn Nieuw Jaar, en dat we nog maar veel bij elkaar kunnen “lezen”!

    @ Libra: Tja, gelukkig kon ik aardig bijblijven dankzij de plaatselijke bieb. Jij ook een heel fijn nieuw jaar en veel lees- en schrijfplezier!

Geef een reactie

