Proost

Ik volg een heel stel loggers. Sommige volg ik alleen al vanwege de leuke naam die ze bedacht hebben.

Soms schrijft iemand echt tijden niet, en dan ineens is er weer een berichtje zoals bij:

http://chocopuur.web-log.nl/

Benieuwd hoor of hij nog meer laat weten, maar goed ieder logt op zijn of haar manier.

Vandaag kreeg ik een reactie van Mannie, en omdat ze Moves maakt waarvan ik ook weleens droom gelijk gekeken hoe het met haar ging.

Vanavond viert ze dat ze al een paar doelen gehaald heeft en dan gaat ze (als alles goed gaat) per 1 februari 2009 bij haar droombaan beginnen.

Ze logt nog niet zo heel lang en haar laatste logje noemt ze dan ook nog Min 10.

Dus ik zou zeggen ga dat zien!

(Heeft niets met mij te maken hoor dat Min 10, maar dat zie je dan bij Mannie!)

http://manniemoves.web-log.nl/

http://www.youtube.com/watch?v=a91pJDut50E

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

19 reacties op Proost

  1. Keepsmiling zegt:

    Ik ben even wezen lezen…:-)

    Leuk dat je hier even aandacht aan besteed.

    Fijne avond Min!

    @ Keepsmiling: Fijn en ik deed dat graag. En vanavond is het alweer pakjesavond, dan eet ik een letter van banket.

  2. Plato zegt:

    Maar ik heb al zoveel links. Nou ja vooruit, omdat jij het vraagt.

    @ Plato: En wat blijkt, je kende haar al!! Dat vind ik dan weer heel grappig om te horen!!

  3. maryan zegt:

    Heb ook bij beiden even gekeken 😉 Soms komt er iemand bij die ik spontaan vindt via via 😉 En soms valt er weles eentje af ook. Ik besteed minder tijd aan loggen merk ik. Alleen een leuke naam is niet genoeg hoor 😉

    @ Maryan: Tja tijd aan loggen besteden is zo’n slecht idee nog niet. Maar helemaal loslaten of spontaan stoppen, dat lukt me dan nog niet.

  4. Vrouw Ekster zegt:

    goeie reden om te proosten min!

    @ Snippie: Dacht ik toch, maar ik ga nu elke dag een reden zoeken om niet te tobben ;-))

  5. tagrijn zegt:

    Heb even bij de twee links gekeken. Die Mannie heeft wel een topprestatie geleverd. Denk ook wel dat het een tobprestatie was.

    @ Tagrijn: Tja, hier is het wel even tobben geweest, maar vandaag voel ik me wel weer iets topper.
    Mooi woord tobprestatie ;-))

  6. Vedat zegt:

    Vroeger schreef ik ook meer, alle dagen. Nu duidelijk minder, maar dat heeft ook met het weer te maken. Het is zo triest buiten. Echt weer om lekker weg te duiken met veel chocolade om van te kunnen genieten. Chocopuur of chocomelk, mij maakt het eigenlijk niet zo uit.

    @ Vedat: Ook ik zal vast minder gaan loggen, want er zijn ook nog zoveel andere leuke dingen, zoals chocolade..

  7. Jeanine zegt:

    Ik heb ze gelezen, Mannie heeft geweldige prestaties geleverd, super. Wil ik ook wel Min 10 kilo:) En de droombaan, hé moet gaan lukken met een mantelpak:)

    @ Jeanine: Nou Min 10 kilo dat is bij mij niet nodig, zou al blij zijn als ik drie kilo minder woog, maar die droombaan daar ga ik voor..

  8. Aline zegt:

    Ik had de log van Mannie al ontdekt doordat ze een reactie op de wow had gegeven… en haar log is inderdaad de moeite waard…

    @ Aine: Inderdaad leerde ik Mannie’s log ook kennen dankzij de eerste WOW die ze plaatste. Ik ga haar straks toch ook maar in mijn linklijstje zetten ;-))

  9. wilma zegt:

    Misschien dat ik vanavond tijd heb…moet nu naar elders.
    Liefs:Wilma.

    @ Wilma: Rustig aan hoor het log loopt niet weg!
    En vandaag 5-12-08 heb ik weer wat logtijd (gisteren even een off-day).

  10. Trui zegt:

    Lief van je, om andere loggers hier te promoten!
    Grappig filmpje staat erbij.

    @ Trui: Dat deed ik graag hoor, want tja ik leer ook weer van hen. En dat filmpje laat je in beweging komen, of je wilt of niet. I want to move it..

  11. novelle zegt:

    ik heb Mannie mar even bij de favorietjes gezet en choco de feestdagengroetjes gedaan en nu luister ik naar je muziek .De links waren leuk Minneke.

    @ Novelle: Goed idee van je Novelle, ik zal Choco ook zo even de feestdagengroetjes doen.
    Blij dat je zo in je sas met de linkjes was ;-))

  12. chavalbueno zegt:

    Dat is juist het leuke van bloggen he. Al die verschillende benaderingen om een logje neer te zetten.

    @ CB: Yep zeker. En daar leer ik dan ook weer wat van ;-))

  13. Mannie zegt:

    Hey Min,

    Ik kwam net even langs om te vragen wat jij in gedachten had als volgende stap in de arbeidsmarkt. Zie ik dat je me in je logje noemt *bloos*. Wat leuk en lief! Nu snap ik waarom ik net ineens een aantal reacties las waarbij stond “via min”. Haha, tja, blond he… Ik zal gelijk ook weer aan het lezen slaan!

    Maar desalniettemin ben ik benieuwd welke beweging je in gedachten hebt! Ik hoor het wel.

    Liefs
    Mannie

    @ Mannie: Ik ben me nu op de arbeidsmarkt aan het oriënteren. Heb al her en der wat hulp gevraagd en gekregen. Dus ik ben in beweging en tja dat ook met een beetje virtuele hulp van jouw.. Dank daarvoor!

  14. Ik ga zo even bij haar kijken.
    Off topic, je hebt gelijk het wordt vast een collectorsitem hahaha

    @ LG: Leuk!
    OT: Ik zou zeggen lijst hem in ;-))

  15. Sinterklaas zegt:

    Sinterklaas en Pieten kom nog snel even bij u binnenvallen voordat zij aan het werk moeten voor grote kindertallen!
    Het is al weer vrijdag, pakjesavond, wat een feest….
    Sint en pieten zijn wel even bezig voor ze bij iedereen zijn langs geweest!
    Daarom komen ze nu even hier, en wensen u voor vandaag en morgen en zondag, en ook met het grote Sinterklaas-Spel enorm veel plezier!

    @ Sint: Wat leuk u hier, ik heb u net ook een berichtje geschreven. Dankzij opdracht 6 met Plaag- en puzzelpiet in de weer.

  16. wilma zegt:

    Hoi min, ben even geweest en smaakte naar meer…
    ik lust wel Chocolade ;-))
    Liefs;Wilma.

    @ Wilma: Nou dat is fijn om te horen!! Ik kom later op de dag weer eens langs, want ik heb nog wat dingen te doen..

    Liefs, Min

  17. plato zegt:

    Hé Min, eerst vroeg ik me af wie die Mannie toch was
    Maar al snel wist ik: “het mooiste meisje van de klas”
    Omdat ze vroeger ook al een weblog had
    Maar nog wel een enkele keer vergat
    Dat webloggers voor het webloggen zijn geboren
    Toen zijn wij elkaar wat uit het oog verloren
    Maar ze is terug en dat is heel erg goed
    Jij bracht me op het spoor; AAI over je toet.

    @ Plato: Nou en zo kwam ik ook iemand op het spoor die ik nog zocht. Maar ja ik durf nog geen contact op te nemen.. Maar goed ik vond hem dus op hyves..

  18. plato zegt:

    Hé Min, eerst vroeg ik me af wie die Mannie toch was
    Maar al snel wist ik: “het mooiste meisje van de klas”
    Omdat ze vroeger ook al een weblog had
    Maar nog wel een enkele keer vergat
    Dat webloggers voor het webloggen zijn geboren
    Toen zijn wij elkaar wat uit het oog verloren
    Maar ze is terug en dat is heel erg goed
    Jij bracht me op het spoor; AAI over je toet.

    @ Plato: Dank je voor dit mooie gedicht (in tweevoud).
    Die aai over mijn toet die doet mij dus hartstikke goed.

  19. rietepietz zegt:

    vandaag ontbreekt de tijd me om “langs te gaan ” bij de linkjes , helaas !

    @ Riet: Maar wat lief dat je dan wel even laat weten dat de tijd je even ontbreekt. Loggen kan inderdaad best wel je tijd wegeten..

Geef een reactie

