Vuurwater

“Dag Madame M”

Dag dierendokter

“Zo en mag ik eens even in je mond kijken”

Eej dat deed Minneke gisteren ook al

Zit er goud ofzo??

Kijk dokter die smurrie van die seniorenvoeding ben ik mooi kwijt

Mmm maar mijn tanden zijn nog steeds een hopeloos geval zegt de arts.

Heb ik er soms nog maar één over ?

“Als je wilt Madame M mag je nu ook stoppen met je speciale kattenvoer voor je tanden.

Dat is wellicht nu wat pijnlijk voor je”.

Mmm als het aan de kat lag kocht ze….

Wat zeg je arts Vuurwater?

Nou dat wil ik wel voor mijn tanden proberen hoor.

Zo stap ik nu die bench weer in, mag Min me weer thuisbrengen.

Hé Min vuurwater meenemen, auto starten en op naar het onderwaternest.

Zo hé hé lig ik eindelijk weer eens bovenop het toetsenbord.

Mag ik hier nu even blijven liggen…

Ik heb gewoon geen zorgen voor morgen.

Als alle tanden en kiezen er uit zijn dan eet ik daarna nog net zo vrolijk door.

Laat ik vandaag Min eens lekker allerlei klusjes klaren.

Ik heb een hele waslijst voor haar naast de computer neergelegd.

Wellicht vind ze dan haar “tweede wind”.

http://www.youtube.com/watch?v=UbuU1OtaX4g&feature=channel

Tja soms ben ik zo blij dat ik de kat ben hé.

Rare jongens hoor mensen!

“Wat zeg je Min?”

Ja natuurlijk heb ik in de Asterix & Obelix gelezen hoezo??

Dit bericht werd geplaatst in Dieren. Bookmark de permalink .

23 reacties op Vuurwater

  1. J@n. zegt:

    Je hebt toch nog wel een gaatje op het toetsenbord vrij gehouden zodat Min nog een leuk logje over jou kon schrijven madam M.
    Mooie avonturen hoor!

  2. Alice zegt:

    Moeten alle tandjes eruit? of kan ze er nog een paar behouden. Ik vind het wel zielig!!

  3. Ik en Mij zegt:

    Arme Madam M. Laat Min je lekker verwennen.

  4. Plato zegt:

    Madame, hoe kunt u dan nog in stijl eten, zonder tanden. Wat is er toch met u gebeurd? Wordt dit de wereld van het zachtvoer, de melk en de vitaminepillen. Of willen ze u aan de drank hebben. Weest u toch voorzichtig, mevrouw. Blijft u toch vooral uzelf.

  5. maryan zegt:

    zijn implantaten misschien wat madame..?
    ;P

  6. frans54 zegt:

    Zij dronk whiskas met een rietje……. Sneu voor Madame M., maar zo te horen lijdt ze er niet onder (en leidt ze nog steeds het huishouden)

  7. Trui zegt:

    Positief denken, Madame M. Vloeibaar voedsel kan ook heel lekker zijn…………denk ik.:-)))

  8. Min zegt:

    @ Allen: Gelukkig hoeven de tanden er nog niet uit. Maar ja het was ook mij vandaag wel een schrikbeeld. Aan de andere kant ik ken Sjoerd ook niet anders als met een FAKE gebit.

    Madame M zit alweer boven het toetsenbord als een sfinx heel wijs te wezen. En ze lijdt zo te zien niet, maar dat leiden: Joh dat lijstje was me lang. En nu heb ik verdeurie nog dat huis niet afgestoft. Nou ja gaan we morgen weer verder met schoon schip maken 😉

  9. maryan zegt:

    Min, ik heb Wolleke geleerd om achter het toetsenbord te liggen.., af en toe wil hij er nog weles overheen lopen..maar goed..dat leren we hem nog wel af..gheghe
    Ik moet ook erg oppassen dat ik me niet de kaas van mijn brood laat eten trouwens..
    Zou ie soms te weinig eten krijgen hier..?

  10. Vrouw Ekster zegt:

    what the F is vuurwater…

  11. Min zegt:

    @ Maryan: Achter, voor, naast het toetsenbord ligt Madame M. Daar waar ik ben wil ze ook zijn. Nu houdt ze mijn armen lekker warm.

    @ Snippie: Madame M gaat uitproberen of mondwater haar klachten mogelijk verminderen. En dankzij J@n dacht ik aan vuurwater.

  12. haha, die kat…..
    ik heb bijna medelijden met Min….

    ik was op zoek naar een mailfotmulier of e-mail adres van je. wil je me even mailen?

  13. mikelodeon zegt:

    Haha, die madam M is zo gek nog niet, ik zou het ook heerlijk vinden om me nergens meer in vast te hoeven bijten en alles een tandje lager te doen 😉

  14. Vedat zegt:

    Nou, je kunt beter op een toetsenbord liggen, dan op die brug staan. Wat een hoogte zeg. Ik krijg er de kriebels van in m’n buik.

  15. chavalbueno zegt:

    Zouden er ook kuntgebitjes zijn voor katten?

  16. tagrijn zegt:

    Je moet toch af en toe je tanden laten zien. Nee, probeer die bijtdingetjes maar lekker te houden, joh.

  17. Truus zegt:

    Gebitsproblemen zijn nooit leuk maar ik heb gehoord dat ze zelfs brokjes zonder tanden kunnen eten. Gehoord??!! Nickie doet niet anders! Ze heeft haar hele gebit nog maar die brokjes worden er zo ingegooid, hi,hi,hi.

  18. een Oldtimer zegt:

    Voor het eerst op je site en ik heb genoten!

    @ We zijn snelle jongens en meisjes in Drenthe vandaar!

  19. Wilma zegt:

    Ik surf soms ook zo graag…;-)))
    Fijne dag.
    Liefs:Wilma.

  20. Min zegt:

    @ Allen: Dankzij een storing kan er even geen nieuwe stukje geplaatst worden. Kom ik straks wel weer even proberen.
    O, ja ik heb nog wel een vraag: Waar was jij 25 jaar geleden?
    Ik was op weg naar het Malieveld in Den Haag!

  21. maryan zegt:

    dankzij de storing kan ik de reactis niet goedkeuren.. 😦
    nadeeltje weer van het modereren..

    25 jaar geleden ? ik denk ik Leeuwarden, waar ik toen woonde.

  22. Min zegt:

    Problemen met inloggen
    Op dit moment is het niet mogelijk om in te loggen op Web-log. Dit is bij ons bekend en we werken op dit moment hard aan een oplossing. We laten je weten wanneer het is opgelost en je weer naar hartelust kunt bloggen!

    Gepubliceerd door Redactie om 12:56 | Permanente link

    Nou dan wachten we nog efkes…

  23. Min zegt:

    Problemen met inloggen
    Zoals je hebt gemerkt zijn er momenteel wat problemen met het inloggen op Web-log. We zijn nu druk bezig dit op te lossen. Zodra dit is opgelost kun je weer volop bloggen!

    Gepubliceerd door Redactie om 15:14 in Over web-log | Permanente link

    Ik ben even lekker aan het bijlezen her en der.
    Straks kijk ik wel of Madame M dat Vuurwater wat vindt, want dan kan ik morgen een hele fles kopen…

Geef een reactie

