Bonus

Bij vlagen kan ik zo genieten van taal.

Ik gebruik het dagelijks

Ik reserveer de leukste woorden voor mindere dagen

Bij vlagen kan ik zo genieten van geld

Ik gebruik het (bijna) dagelijks

Ik reserveer het ook voor mindere dagen.

Taal kan je dag kleuren.

De dag kan grijs beginnen

Dan kun je die dag door je taal nog grijzer of zwarter maken.

Maar ik kies er voor om mijn dag te kleuren.

Ik ben geen schilder, toch schilder ik met woorden.

Daarom houd ik ook zo van taalkunstenaars.

Ze kunnen je anders naar woorden laten kijken.

Als je eens wat minder lekker in je velletje zit.

http://www.youtube.com/watch?v=dn9cHegvcFI

En dit logje is speciaal voor de interviewers van het platomanagement!!

Voor meer info over Min check hier.

Ga ik nog even watertandend jullie reacties lezen 😉

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

15 reacties op Bonus

  1. Plato zegt:

    Aha, je bent weer komen opduiken. Ik hoop dat het interview en de reacties naar je zin zijn.

  2. Plato zegt:

    Min, die plaatjes vind je op Nanda’s plaatjessite, onder het kopje zeemeermin. Links onder op mijn weblog vind je de link.

  3. Trui zegt:

    Ah, Min is weer boven water.
    Je mag zo onderhand jezelf wel taalkunstenaar noemen!:-))

  4. Zijn er ook zaken die je reserveert voor “meerdere” dagen?

  5. Plato zegt:

    Het is niks dat je hier iets van de BeeGees op zet…maar ik bleef er wel een half uur hangen. Uit nostalgie. Toen kwamen er even te veel herinneringen boven en ben ik weer weggevlucht.

  6. frans54 zegt:

    Het grote verschil tussen geld en woorden is dat bij woorden minder soms meer kan zijn.

  7. Alice zegt:

    Leuk interview, leuke reacties, leuk om taalkunstenaar te zijn, leuk om bij min te lezen.

  8. J@n. zegt:

    Dat kan ik nou ook hè, dat genieten van de taal, meer als van geld min.

  9. Wilma zegt:

    Wat een heerlijk lied Min…
    Net als Plato, nu wil ik MEER!
    Fijne avond.
    Liefs:Wilma.

  10. Vrouw Ekster zegt:

    errug leuk interview idd, bij plaat. Ik heb het met genoegen gelezen.

  11. Aline zegt:

    Prachig interview… 🙂

  12. tagrijn zegt:

    Geld kan je maar één keer uitgeven, maar woorden kan je herlezen. Dus wat voor geld geldt geldt niet voor woorden.

  13. Vedat zegt:

    Ineens zit ik aan taal te denken. Taal is toch wel heel bijzonder. Stel je eens voor, dat er geen taal zou zijn. The Bee Gees… Ik vond ze mooi zingen en zo hoog, maar dat zal wel door de strak zittende kleding zijn gekomen, zeiden wij vroeger soms lachend.

  14. rietepietz zegt:

    O ja tááááál, geweldig hé! Kan ik ook heel erg van genieten al ben ik zelf niet heel erg vindingrijk ,neem zo’n antwoord van Tagrijn nou …. juwééltje toch?
    Toch speelt in mijn logjes soms stiekem een beetje taal mee en het leukste compliment dat ik ooit “je schildert met woorden” kom ik hier bij jou tegen omdat jij het zelf zo voelt ,grappig , zo waar maar ik was er weer niet opgekomen 😉

  15. Min zegt:

    @ Allen: Eej ik loop toch nog wat achter met reageren! Maar ik heb al jullie reacties met smaak gelezen. En ai op dat interview volgens mij komen daar nog heel veel logjes over.
    Zal ik later ook nog eens uitleggen hoe cijfers in mijn leven werken, zoals sommigen al weten ik ben ook een cijferfreak.

Geef een reactie

