Andere jas

Als ik webminlog was zou ik nou toch echt eens een andere jas aantrekken.

Heb ik nog wel een voorstel wat te doen met de huidige, nog niet zo hele oude, jas:

http://www.youtube.com/watch?v=GjRpBwZy8vU

En vanavond ga ik naar BHV, daar heb ik diepzeezin in!

Natuurlijk ken ik de heren Boeijen, Hofstede en Vrienten al in ander groepsverband. Jaren was ik zo’n Doe Maar meisje, samen met Ann & Patt.

Ik ga vanavond eens kijken.

Naar een paar toffe, aardige jongens.

Sommige combinaties zijn op papier al heel erg aantrekkelijk voor me

Zo ging ik eens met mijn neef Hartmann naar Frits

(Freek de Jonge en de Nits).

En die zongen dan ook weer zo’n fantastisch waterliedje.

http://www.youtube.com/watch?v=v–daUA3bPI

Jawel ik zag al heel wat leuke mensen kunst maken op de bühne.

Sommige zag ik alleen “virtueel” dankzij een elpee…

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

18 reacties op Andere jas

  1. Trui zegt:

    Geweldig, Mini en Maxi! Freek vind ik wat minder, maar de Nits vind ik dan weer erg goed, vooral het nummer Nescio vond ik altijd prachtig.
    Heel veel plezier vanavond.

  2. Alice zegt:

    Dat wordt spannend. Ik wens je veel plezier. Ik hoop dat ze veel waterliedjes hebben. En die andere jas mag van mij ook.

  3. Plato zegt:

    Wat een knap filmpje was dat van M en M. Nu snel die andere kijken.

  4. Plato zegt:

    Nummer van Freek vind ik minder, maar dat is persoonlijk hoor.

  5. Plato zegt:

    Hoi Min, bedankt voor het linkje. Erg leuk. Voor mensen die nog niet eerder iets van de Russische literatuur hebben gelezen is het zeker een smaakbepaler. Ik heb er zelf nog een van de moderne Russische literatuur. Het heeft de grappige naam: Dan spring ik in de Wolga. Vond ik erg grappig.

    Van de genoemde schrijvers (Tsjechov, Tolstoi, Toergenjev etc…) heb ik alles compleet. Dus dat boek schaf ik niet aan. Maar leuk dat je aan mij dacht en ook heel goed dat zo’n boek verschijnt.

    Trouwens: een deeltje Tsjechov zou je goed doen. Het is heel vrolijke kost en het zijn bijna allemaal korte verhalen.

  6. J@n. zegt:

    Mini & Maxi blijven geweldig, hoe krijgen ze het bedacht.
    Die schreeuwlelijk de Jonge hoeft van mij niet hoor!
    Goed, smaken…….

  7. Plato zegt:

    Hoi Min, bedankt voor het linkje. Erg leuk. Voor mensen die nog niet eerder iets van de Russische literatuur hebben gelezen is het zeker een smaakbepaler. Ik heb er zelf nog een van de moderne Russische literatuur. Het heeft de grappige naam: Dan spring ik in de Wolga. Vond ik erg grappig.

    Van de genoemde schrijvers (Tsjechov, Tolstoi, Toergenjev etc…) heb ik alles compleet. Dus dat boek schaf ik niet aan. Maar leuk dat je aan mij dacht en ook heel goed dat zo’n boek verschijnt.

    Trouwens: een deeltje Tsjechov zou je goed doen. Het is heel vrolijke kost en het zijn bijna allemaal korte verhalen.

  8. Plato zegt:

    Verdorie, die storingen ook. Nu weer dubbele reactie.

  9. Wilma zegt:

    Hoi Min,
    OT: Goed dat je me even vertelde van Astrid…ik was vandaag de hele dag “te druk…”
    Heb het gauw goed gemaakt.
    Mooie link heb je geplaatst.
    Wens je veel plezier vanavond.
    Liefs:Wilma.

  10. Annemiek zegt:

    Ik bewonder Mini en Maxi mateloos. Ze zijn echt geweldig.
    Veel plezier vanavond bij BHV.

  11. Vrouw Ekster zegt:

    heul veul buitenwaterplezier!

  12. novelle zegt:

    Freek is een bijzonder mens een domineeszoon die zijn vaak erg leuk ik ben dol op domineeszonen hahaha Zijn vaak leuke mensen waar je nog wel eens mee kan lachen.een andere jas heb ik al gemaakt voor probeerverhalen want leren doe je ook door het te proberen.

  13. Vedat zegt:

    Als ik Mini en Maxi zie, dan geniet ik altijd weer volop. Ik hoop, dat jij vanavond ook volop geniet, Min.

  14. tagrijn zegt:

    M en M waren rasartiesten. Ze barstten van de originaliteit.

  15. Dat wordt zeker weten een goede avond.

    Off topic, ik begreep dat je van jazz houdt, dan komen er de komende tijd meerdere leuke logs voor je bij mij.
    Maandag heb ik de persconferentie van de Leidse Jazzweek 2009 en het schijnt een programma te worden om van te watertanden.
    6 november is er een boek/cd presentatie van de Leidse jazz geschiedenis omlijst met enkle concerten die dage en dat beloofd echt iets sensationeels te worden.
    Kijk maar eens op http://www.leidsejazz.nl

  16. fijnegozer zegt:

    Ja en waterliederen horen eigenlijk begeleid te worden op een waterorgel toch?

  17. Min zegt:

    @ Allen: Ik heb zeer van BHV genoten. En echt die heren lijken, sinds ik ze voor het laatst live zag, geen spat ouder.
    Wellicht heb ik inderdaad FG zelf een waterorgel nodig..
    Of zoals LG voorstelt heul veul Jazz…
    Dit weekend Novelle ga ik denk ik ook domineeskinderen zien 😉
    Plato ik zal Tjechov binnenkort eens lenen bij de bieb.
    Dan spring ik snel de Wolga in… Mmm dat wordt dit weekend niets hoor even naar Rusland. Ik ga namelijk richting mijn geboortewater genaamd de Vliet.

  18. rietepietz zegt:

    Zó jammer dat Min en Maxi niet meer optreden als duo , ik zag de show met het fragment van de jas in het theater , grandioos!

Geef een reactie

