Connected

Zaterdag was het prachtig wandelweer en gingen we met het pontje "Heen en Weer V" een rivier over. 

Zondag was het in de buurt van Nijmegen gelukkig wel droog, maar een zonnetje zagen we bijna niet.

Zal wel door die Duivelse berg(en) komen.

Zelf ging ik even door een dalletje..

Veel tamme kastanjes (bijna één op mijn hoofd), walnoten, paddestoelen en andere wandelaars tegengekomen.

Zoals bekend hou ik van veel verschillende dingen

Zout, zoet en brak water

En een diepe rivier die zingt

Allemaal hoor

En hoe klinkt dat dan hoor ik je vragen

Deze week zal ik alles wel voelen..

Geniet even ruim 9 minuten mee en begin de dag weer met een (glim)lach.

Ga ik even mijn botten ontspannen..

http://www.youtube.com/watch?v=rHIdQ6ohHt4

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

17 reacties op Connected

  1. Wilma zegt:

    Hoi Min,
    Fijn dat je er weer bent.
    Hier was het wel zonnig, zondag ook minder zon…
    André is altijd leuk :-))
    Fijne dag & Liefs:Wilma.

  2. fijnegozer zegt:

    Whahaha een tamme kastanje eej. Ik jaaaaren geleden in het Verre Oosten eens bijna een kokosnoot op m’n kokosnoot. Wat zou nou zeerder doen? Bijna een kastanje op je hoofd of bijna een kokosnoot? :)) Volgende keer maar onder een wilde kastanje gaan staan. Die komen niet zo gauw naar je toe. Hopelijk is je dalletje weer gepasseerd.

  3. J@n. zegt:

    Hier heb ik gisteren ook niet zoveel zon gezien, maar in Zuid-Limburg wel en daar werd het ook nog lekker warm.
    En je botten ontspannen…..kan dat ook al?
    Hopelijk is er vandaag geen dalletje.
    Gr. J@n.

  4. frans54 zegt:

    Hier in de buurt staan in een parkje ook wat tamme kastanjes. Die waren een paar weken geleden echter al allemaal naar beneden gekomen, niks om te poffen dus. Het regende trouwens nog wel eikels en gewone kastanjes zijn ook nog genoeg te vinden (glimmen zo mooi tussen het afgevallen blad)

  5. Alice zegt:

    Het klinkt als een lekkere wandeling, goed om je hoofd te verzetten.

  6. Ik en Mij zegt:

    Het was heerlijk weer dit weekeinde.. inderdaad niet veel zon, maar het was zeker niet koud.

    Heb net even (negen minuten) zitten genieten en ga de rest van de dag in met een glimlach!

  7. Trui zegt:

    Haha, je weet mensen wel vast te houden hier met bijna 10 minuten André van Duyn.:-))
    Ben je weer uit je dalletje geklommen?

  8. novelle zegt:

    duivelse bergen hmmm en een dalletjehelaas kan ik je geen glmwormpje sturen als gids op je pad maar wel een glimlachje terug.

  9. Thamara zegt:

    Dalletjes? …. brrrr… maar ozo herkenbaar Min..grrrrrrrr
    En het stomme is dat het niet eens met het weer te maken hoeft te hebben he? Want het weer is prachtig vandaag.

  10. maryan zegt:

    Ja die dalletjes en bergjes he Min.. 🙂 Op en neer gaan we..
    Gisteren heb ik nog kastanjes gegeten lekker..Heb je wat meegenomen ?

  11. Het was echt genieten weer het weekend.
    En ja van Duin blijft altijd geinig he.

  12. gisteren zag ik op mijn computerscherm een zonnetje en een 18 geloof ik, dus het zal wel mooi weer geweest zijn toen, maar ik heb er niks van gemerkt.
    Vandaag heb ik een strandwandeling gemaakt en “ver” gefietst

    off topic; (kan geen mailformulier vinden) claudia had in haar show (zaterdagavond) een stukje over vergeten helden. soldaten die in het buitenland voor onze vrede stierven, dan een week wereldnieuws zijn en daarna weer vergeten worden. Dat deed me aan mijn eigen held denken, vandaar mijn mini eerbetoon aan hem en al zijn collega’s… (verder had ze gewoon een mooie show!!!)

  13. Vedat zegt:

    Weet je, dat die tamme kastanjes,die daar op en rond de duivelse bergen bij Nijmegen staan er gekomen zijn, omdat de Romeinen die meegebracht hebben, Min.

  14. tagrijn zegt:

    Vijf rasartisten die een geweldige show weggeven. Zulke dingen zie je nu toch nooit meer helaas. Maar voor die glimlach heb je zeker gezorgd!

  15. vrouw ekster zegt:

    tamme kastanjes zijn hééééééééééééérlijk, zou ik willen zeggen.

  16. Ik heb de zaterdag gebruikt om mijn botten flink in te spannen, de zondag om ze flink te ontspannen…
    Er is nooit een rivier zo diep dat er ook niet een berg zo hoog is:http://www.youtube.com/watch?v=4KkMSkmx7sM

  17. P.S.: en dit van een dame die ook wat dalletjes gekend heeft! Durf te voelen!

Geef een reactie

