Frozen II

Ik ben blijkbaar niet altijd duidelijk

Ehm Min dat is geen nieuws.

Waar iemand één bankstel zit zien “wij” er drie

Ja Meer daar heb je gelijk in

Maar goed ik wil het best nog wel eens uitleggen..

Voor wie deze soap wil volgen check eens:

http://over.web-log.nl/over/2008/09/verdien-geld-me.html?cid=23274342#comment-23274342

Het is echt de laatste keer dat ik deze bug meld, dus min of meer hoop ik dat ik nu wel duidelijk genoeg ben…

Gisteren belde ik trouwens wel met een bank.

Ik kon, voor de derde keer in een jaar tijd, niet over een spaarsaldo beschikken.

En echt hoor na drie keer heeft Gregorie mij wederom beloofd dat een koppeling min of meer gecheckt gaat worden.

Dus mocht je in 2004 niet je vrijgevallen spaarloon hebben opgenomen, dan heb je daar wellicht net als ik nu spijt van..

De automatische vrijval werkt namelijk niet..

Lekker hoor zo’n bug, ach voor ik een Meerman word zal het wel opgelost zijn toch…

Wens jullie allemaal een prettig weekend, ga ik de paden op en de lanen in vooruit naar Berg en Dal 😉

En wat zullen we eens gaan zingen (swingen)…

http://www.youtube.com/watch?v=qWfsJx1ycY0

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

23 reacties op Frozen II

  1. fijnegozer zegt:

    Over de banken kunnen ze intussen wel een soapserie gaan schrijven. Wie heeft er nog vertrouwen in? Ik niet iig. Hoewel soap, een klucht zou misschien toepasselijker zijn.

  2. wilma zegt:

    Heerlijk muziekje van Fats!
    Fijne dag.
    Liefs:Wilma.

  3. frans54 zegt:

    De geregelde storingen zijn de reden dat ik indertijd bij blogger begon met mijn log en niet bij webminlog: die min staat er kennelijk niet geheel toevallig. Zelfs zonder dat ik bij ze log zie ik regelmatig onregelmatigheden bij ze, zoals zeer traag ladende pagina’s, meldingen dat de pagina niet gevonden kon worden (gewoon gelijk weer proberen, meestal is hij er dan ineens weer wel), of persoonlijke gegevens bij de reacties die ineens niet vanzelf in gevuld worden.

  4. Min zegt:

    @ FG: Ik heb nog wel een paar leuke inside bankverhalen 😉

    @ Wilma: Nou ja Domino staat er niet voor niets… Ik voel me als een dominosteen vandaag. Ik sta nog wel, maar oeff..

    @ Frans: Webminlog 😉 Gossie deze (do)min(o) voelt zich gelijk weer een stukje beter hahahah..

  5. Aline zegt:

    Tja weet je ik heb zo’n bug wel eens eerder gemeld en toen was het binnen een uur opgelost… is maar een klein foutje wat ik begreep… 😉 maar goed heb ook nog een keer gereageerd… moet nu toch duidelijk zijn…

  6. Min zegt:

    @ Aline: De patient heeft zich tot 11:00 uur nog niet verroerd 😉

  7. Alice zegt:

    Ai een bug die je lastig valt. Raar dat ze zo traag zijn met maken of is het inmiddels opgelost. Fijne dag Min

  8. J@n. zegt:

    Met Fats doe je me altijd een plezier, hoewel ik hem liever hoor zonder Ricky Nelson. Waar je logje verder over gaat…..Ik zal het nog eens lezen, want ik snap er geen hout van.
    Fijn weekend Min!
    Gr. J@n.

  9. Jeanine zegt:

    Lekker al die bugs. Maar die link van je was wel handig, ga ik me eens verder in verdiepen. Ik heb ook een BUG een heel irritante bug. Mijn pc kreeg er bijna vliegles door maar ik kon me nog net beheersen. In mijn webloglinks staan er twee die ik verwijderd heb in mijn beheerpagina, maarja, ze blijven gewoon op de hoofdpagina staan. Tig keer opnieuw gepubliceerd (ook al zo irritant want dat duurt zo lang), van alles geprobeerd, weblog helpdesk aangeschreven en geen antwoord terug gekregen. Nouja, het schiet niet op met weblog af en toe….

  10. Min zegt:

    @ Alice: Hij irriteerde me….

    @ J@n: Geeft niets, ik ben het ook een beetje kwijt.. Al die irritatie.

    @ Jeanine: Voor antwoorden heb je inderdaad wel wat geduld voor nodig..

  11. Trui zegt:

    Fats klinkt lekker, Ricky wat MINder.
    Over wat voor bug hebben we het eigenlijk? Is het niet gewoon luiheid van het weblogteam?

  12. Min zegt:

    @ Trui: Voortaan zal ik Ricky niet meer vragen 😉

    Volgens mij kan het nog wel even duren.. Ach pruts ik gewoon een tellertje erbij. Zo al 197 dagen op reis…

  13. vrouw ekster zegt:

    heul irritant ja, dat van de bevroren berichten. anyway, je hebt mooi weer bij je uitstapje. veel plezier!

  14. Vedat zegt:

    Mooie muziek hè, Fats Domino en Ricky Nelson. Daar kun je beter van genieten dan je te ergeren. Trouwens, in Berg en Dal zul je ook wel genieten. Veel plezier dit weekend.

  15. Plato zegt:

    Het kostte me enige moeite om te snappen om wat voor bug het gaat. Maar nu is het euromuntje gevallen.

    Ik kom vrijwel nooit op die pagina die nu frozen schijnt te zijn. mijn meeste bezoekers komen van mijn linkjes en via google. Vrijwel nooit van die pagina die van mij zo weg kan.

  16. Wilma zegt:

    Veel plezier met jullie fantastische wandeling.
    Liefs:Wilma.

  17. novelle zegt:

    bij mij is nog niks gevallen zelfs geen kwartje.helaas pindakaas.Tja dat krijg als je zo moe bent.pfffft

  18. Ik heb al eens een “crash” moeten overleven, gelukkig heb ik het dit keer beter voor elkaar, qua bank EN bugs!
    De enige bank waar ik nog echt op vertrouw is die van mij… die met al die kussens en zo 😉

  19. rietepietz zegt:

    Het is mij niet opgevallen , let daar nooit op .
    Ik log erin en dat is alles , lezen doe ik daar niets !

  20. Min zegt:

    @ Allen: Net terug van een weekendje wandelen zit ik nu op de zitbank met mijn staart omhoog…

  21. tagrijn zegt:

    Raar dat het bij de een wel goed gaat en bij de ander niet. Werkelijk geen idee hoe dat kan. Als ik inlog zie ik echt iedere dag andere logs bij de categorieen in beheer staan, al klopt de indeling weliswaar voor nog geen halve meter.

  22. Min zegt:

    @ Tagrijn: Ik kijk er maar niet meer naar in welke rubriek ik sta. Ik plons gewoon op mijn manier weer verder 😉

  23. Marika zegt:

    Ik zie ook nog steeds geen nieuwe logs bij de categorieen, loopt ongeveer tot 4 oktober. :-/

Geef een reactie

