Nee ik blijf liggen..

Ik lig duidelijk in de weg

Oké dan ga ik wat anders liggen

Die Min is steeds maar de hort op met Juan.

En dan mag ik niet mee hé

Nou ja zodra ze die stampers aantrekken

Weet ik al hoe laat het is.

Oh gossie ze gaan weer wandelen

Naar Nijmegen, de Mookerhei op, voor mij part in Duitsland

Ik loop liever zo min mogelijk

Zelfs met regen stapt mijn personeel nog in die grote grijze.

Dat ding kan rijden

Ik rij liever niet mee

Als ik mee mag dan is dat altijd in zo’n plastic bak

Bench zegt Min

Als ze dan weer thuiskomen gaan die stampers uit.

En dan schenken ze wat te drinken in.

Ik ga dan al eens kijken of ze ook al aan mij denken

Hoe maak je mensen toch wat duidelijk

Ze begrijpen me heel goed, maar ze doen soms of de boodschap niet goed begrepen wordt.

Nu is niet straks.

Af en toe krijg ik wat seniorenvoeding. Gelukkig niet elke dag.

Voor mijn tanden zijn droge brokjes veel beter.

Het liefst heb ik dat ze met haar staart vlakbij me is.

Dan kan ik tenminste op haar passen

http://www.youtube.com/watch?v=uNS4pV9Pls0&feature=related

Beste lezers,

Madame M heeft het toetsenbord verlaten,

En heeft zich nu verschanst achterin de computerkast

Daar ligt ze lekker opgerold.

Zelfs Billy Joel kan haar niet wakker maken

Tenminste zolang ik niet de koelkast opendoe.

Dit bericht werd geplaatst in Dieren. Bookmark de permalink .

19 reacties op Nee ik blijf liggen..

  1. Trui zegt:

    Mooi nummer, had ik al heel lang niet meer gehoord.
    Arme madame M. het leven van een poes gaat duidelijk niet over rozen.:-))))))

  2. Alice zegt:

    Je hebt als poes toch heel wat te stellen met je baasjes, maar ik zou eens meelopen, je vindt het vast leuk. Slaap lekker verder.

  3. Min zegt:

    @ Trui: Geen werk, geen stress. Volgens mij heeft ze het goed bekeken. O, ja en ze heeft ook geen kleding nodig, nieuwe schoenen. Helaas wel een dierenhotel en een dierenarts..

    @ Alice: Ehm dit weekend gaan we 2 x 20 km lopen, dat ga ik haar echt niet aan doen…

  4. wilma zegt:

    Heerlijk nummer Min:-))
    Wat een flinke wandeling gaat dat worden…Hoop op mooi weer voor je.:D.
    Liefs:Wilma.

  5. frans54 zegt:

    Mijn aanloopkat ligt het liefst de hele dag op de schapevacht voor de kachel en komt alleen overeind als hij het tijd vind om luid en duidelijk (voor een kat dan, ik probeer af en toe principieel geen “kats” te verstaan, maar meneer wil dat niet geloven)) duidelijk te maken dat hij iets te eten wil.

  6. Min zegt:

    @ Wilma: We hebben geoefend. En de weersvooruitzichten zien er goed uit..

    @ Frans54: Zwarte Piet, ha ik vroeg me al af hoe het met hem was.

  7. maryan zegt:

    Ah..jij bent een ‘loper’.. Ik heb net besloten dat ik ook elke dag (nou oke..om de dag is ook goed) minstens een uur moet lopen..(om te beginnen)Wil lopen. Nu nog doen dan.
    Kan Madam niet in een rugtasje dan..? 😉

  8. rietepietz zegt:

    Ik heb goede herinneringen aan de Mookerheide , heerlijk dat je daar makkelijk een wandeling kan maken , enneh…. ik wil niet klikken maar volgens mij zitten er poezepootjes aan je toetsjes !

  9. HUUB zegt:

    dus dicht laten dan maar…???

  10. fijnegozer zegt:

    Dat vind ik echt bij de beesten af Min!

  11. tagrijn zegt:

    Het ruikt hier naar kat…

  12. vrouw ekster zegt:

    das een mooi logje geworden Min

  13. hahahahah je hoeft je maar te bewegen of aan de koelkast te denken en ze staan alweer naast je he.

    Off topic, je had geluk vanmiddag ik zag ook dat ze heel even terug waren maar daarna gelijk weer verdwenen helaas.

  14. Plato zegt:

    Slimme kat, altijd de staart van het vrouwtje in de gaten houden. Dat is het beste. En goed opletten bij keukengeluiden want voor je het weet is je bakje leeggekieperd.

  15. Vedat zegt:

    Het is wat om poes te zijn. Lig je daar met mooi weer gekooid en niet eens een gouden kooi. Ja, het wordt heel mooi het weekend, Min, dus veel plezier.

  16. Min zegt:

    @ Maryan: Ze zit wel graag op tassen… Maar erin mmm eens proberen.

    @ Riet: Ze lag in ieder geval weer breeduit bij het toetsenbord..

    @ Huub: Onlangs sloot ik de kast inderdaad af met kat er nog in… Ze ligt ook zo stil hé

    @ FG: Daarom hebben we niet meer beesten, dan was het pas een beestenbende 😉

    @ Tagrijn: Tja dat kopjes geven aan stoelpoten en deurposten is maar niet af te leren.

    @ Snippie: Dank je.

    @ LG: Tja mazzeltje dus. Maar wel van genoten.

    @ Plato: Bakje is net leeggegeten..

    @ Vedat: de route is vooral langs water: Rijn, Boven Rijn, Bijlandsch kanaal.. En ook nog over het water.

  17. wilma zegt:

    Het lijkt me wel een heerlijke wandeling hoor…
    Fijne dag vandaag.
    Liefs:Wilma.

  18. Jeanine zegt:

    Hahaha het lijkt dat luie kattenvolk van mij wel. Ha, ik wist het wel dat die aanloopkat van Frans aan zou gaan LIGGEN:)

  19. Min zegt:

    @ Jeanine: Ik ga echt bij haar in de leer, ze maakt zich nergens druk over. Ze ligt nu lekker in de zon buiten.

Geef een reactie

