Begin de dag met (water)muziek en een (glim)lach

Ik hou heel erg van lezen, ik lees ook erg snel.

Het spelen met woorden door mezelf en anderen, daar kan ik de dag vaak met een glimlach door beginnen. Daarom blijf ik deze webloggen ook volgen:

J@n komt met een grap

Jeroen met een oud krantenbericht

Plato bekijkt het filosofisch

Snippie gaat voor de handel

Libra is even uit balans

Vedat heeft gefietst

Het aftellen voor de 3 oktober feesten in Leiden is nu echt begonnen

Annemiek geniet in haar Hanzestad

Zelf zet ik even een ander zeiltje voor

Het is moeilijk op dit moment voor mij om hele vrolijke stukjes te plaatsen

Maar ik wil niet zitten mokken

Ah even kijken wat Mok gefilmd heeft

Maryan verheugt zich op haar Voske

Wilma heeft een leuk weekend gehad

Van de consuminderaars kan ik vast nog heel veel leren

Hoe ik meer kan doen met minder poen

Af en toe verdwijnt er een leuke schrijver als sneeuw voor de zon.

Daar blijf ik dan maar sip naar kijken.

Maar ja ik heb al geleerd je hebt altijd een keuze

Om iets wel of niet te plaatsen op het internet.

Min of meer geniet ik van dit uurtje rust.

Zelftijd noem ik dat.

Daarna ga ik aan de slag of op pad.

En nu ik dit uur zo beschrijf, geniet ik er nog meer van.

De eerste reactie op mijn log is ook al binnen

Eens even kijken kan ik nog een waterliedje voor mijn lezers verzinnen..

http://www.youtube.com/watch?v=16Lv4_5XIYw&feature=related


Dit keer was het WOW-woord routine. En ik had al een logje klaar over mijn dagelijkse log route..

(Links staan in het Logboek)

Dit bericht werd geplaatst in Write On Wednesday. Bookmark de permalink .

37 reacties op Begin de dag met (water)muziek en een (glim)lach

  1. Ik en Mij zegt:

    Jij bent ook snel! Lekker met een kopje thee even (of iets langer) de weblogs langs. Niet altijd reagerend, maar wel altijd gelezen.

  2. fijnegozer zegt:

    Goeiemorgen Min. Jij bezoekt dus weblogs om van te WATERtanden. En heel divers. Nee mokken schiet je idd niets mee op. Wel om er bij de volgen weblogmeeting gezellig bij te zijn. Dus droog die WATERlanders maar.

  3. J@n. zegt:

    Bedankt voor het vernoemen van mij(geen link) Van The Platters kan ik altijd genieten en ik ben blij dat ik wat kan bijdragen aan het omhooggaan van je mondhoeken!
    Gr. J@n.

  4. Min zegt:

    @ Ik en Mij: Dit logje lag als het ware al te watertrappelen van ongeduld, en ik zag het WOW woord…

    @ FG: Tja en dat met een overactieve linkerhersenhelft zoals ik net las bij Chaval..

    @ J@n: Er stond eerst Jan, maar J@n vond ik leuker.. En ineens kwam dat streepje eronder. Maar kijk nog eens rechts in het logboek, er staat echt een link!

  5. Wilma zegt:

    Hoi Min,
    Wat een heerlijk muziekje…ik kende deze niet.
    Maar is wel heerlijk om naar te luisteren. Je hebt goed opgenomen & onthouden wat een ieder heeft gedaan…Wauw!
    Mooi gedaan.
    Fijne dag.
    Liefs:Wilma.

  6. Min zegt:

    @ Wilma: Ik kende dit muziekje ook niet, maar the Platters is voor mij jeugdsentiment. Die beluisterden we vaak bij het radioprogamma Toppers van Toen.. Ik leerde pas veel later de “hippe(re) muziek” kennen. Kom ik vast nog wel op terug πŸ˜‰

  7. Talitha zegt:

    Superleuke invalshoek! Hopen dat het wel een positieve routine blijft, maar dat zal geen probleem zijn denk ik. Heel erg leuk!

  8. maryan zegt:

    Heej, ik staat er ook bij..:D

    Doe jij dat in een uurtje..? En dan ga je aan de slag.. Ik blijf zo vaak te lang hangen.. Okee..nog een kopje (namaak)koffie en ik ga ook aan de slag. Voor het ‘betere gevoel’.. πŸ˜‰

  9. Min zegt:

    @ Talitha: Vandaag was het wel een beetje langer, maar ik heb smakelijk gelachen.

    @ Maryan: Natuurlijk blijf ik ook weleens hangen zoals vandaag. Ondertussen schreef ik mijn opdrachten af, wandelde om een meer en jaagde Madame M weg van het toetsenbord..
    Straks loop ik een extra rondje voor het evenwicht.

  10. Plato zegt:

    Dit kan alleen Min bedenken. Ben ik alleen filosofisch….Men heeft zo snel een naam hè? Echt Hollands als het water.

    Zwiep mij niet met uw staart!!

  11. Min zegt:

    @ Plato: Haha nee je bent niet alleen filosofisch. En Snippie is niet alleen van de handel. Het is een MOMENTOPNAME.
    Vandaag ben je duidelijk een woordgoochelaar, morgen ga je vast weer cryptisch doen en overmorgen mmm dan is het weekend. En echt op het weblog spreek je iedereen met je aan heeft Riet me geleerd!!

  12. rietepietz zegt:

    Whahaha , zie ik mezelf op de valreep ook op komen draven maar je hebt gelijk ,’U” kom je vrijwel nóóit tegen , nou ja héél soms als ik in mijn rol van de Majesteit kruip natuurlijk !

  13. Kaatje zegt:

    Echt leuk om vandaag ook even in je routine terecht te komen. Hoop dat je vaker langs komt. Leuke WOW

  14. vrouw ekster zegt:

    Leuke vorm heb je voor de Wow gevonden, lekker dobberen tussen de diverse loglandjes. je hebt het nog niet zo slecht bekeken πŸ™‚

  15. Vedat zegt:

    Dus dit routineklusje was zo geklaard. Is routine voor jou hetzelfde als gewoonte of doe jij jouw gewoonte routinematig?

  16. Toaske zegt:

    Ik geloof dat veel verstokte bloggers zo’n routine hebben. Leuk dat jij hem opgeschreven hebt!

  17. novelle zegt:

    een vaarroute op routine dus hmmm vaargeulen slibben wel eens dicht wist je dat? hahaha gewoon gezeur van mijBeste Min bedankt voor je felicitaties hoor!

  18. Hahaha ik schurk me lekker tussen de door jou genoemde bloggers! Gelukkig vermeldde je ergens dat dit slechts een “moment”opname was, anders had ik ook mijn recht op rehabilitatie willen opeisen! Inmiddels weer IN balans, namelijk!
    Trof me nog even het woordgebruik “U”. Ik gebruik dat juist vaak opzettelijk in mijn logs: een soort van abstract bedoeld, of misschien sarcastisch, uitlokkend? Geen idee hoe ik dat moet uitleggen :-). Zoiets als in: “U is toch wel verzekerd?” Vind ik echt een toppertje :-)))

  19. @ Allen: Goeiemorgen! Hoera het is vrijdag! Hebben jullie ook zo’n diepzeezin in weekend? Ons weekend is al begonnen!!

    Ik dobber ook vaak bij jullie langs en ik reageer niet altijd.
    En ik heb al jullie reacties weer met een brede glimlach gelezen.

    Kijk dat weblog smaakt me duidelijk, toch ga ik eens even een weekend er tussenuit. Troedeledokie!!

    Liefs, Min

  20. Wilma zegt:

    Geniet van je weekend.
    Liefs:Wilma.

  21. jeer zegt:

    Min,

    Hoewel ik waarschijnlijk buiten jouw routine val, toch aardig dat je even langs kwam en ook nog de tijd nam om te reageren.

    goed weekend,

    jeer

  22. je hebt het er maar druk mee, met die dagelijks routine….

  23. Min zegt:

    @ Jeer: AH maar ik spoor ook graag nieuwe routes op…

    @ Harrie: Tja en dan had ik bijna 600 vragen gekregen van Plato. Dan was ik mooi een tijdje offline geweest…

  24. Astrid zegt:

    Ik ben ook dol op lezen! En ook ik lees snel, heerlijk!!

    Fijn weekend Min.

    Groets Astrid

  25. Norbert zegt:

    Leuk gedaan.

    Nog bedankt voor je reacties.

    Groet.

  26. Liesbeth zegt:

    weblogruotine…leuk bedacht! πŸ™‚

  27. En de staart… hij rust… πŸ™‚

  28. Min zegt:

    @ Astrid: Vandaag is het echt weer voor een boek en de open haard..

    @ Norbert: Ik lees je vaker hoor πŸ˜‰

    @ Liesbeth: Ik las net jouw bijdrage, daar werd ik stil van..

    @ Libra: YEP!!

  29. Annemiek zegt:

    Jij hebt dus een soort weblog- routine. Leuk bedacht.

    Mijn wow lees je hier http://miekjesmijmeringen.punt.nl/#459369

  30. Marloes zegt:

    Wow Min, dat is een stukje muziek uit mijn jeugd..:) Je hebt goed beschreven hoe je loglees routine er uit ziet.

  31. Plato zegt:

    Wat een berichtjes…je wordt hartstikke populair, Min. Leuk hè?

  32. wilma zegt:

    Je zwemt wat af he…

  33. tagrijn zegt:

    Een prachtige gouwe ouwe. Roept alweer zo’n ‘o ja’-reactie bij me op.

  34. Min zegt:

    @ Allen: Ik heb zometeen een uur nodig om bij te komen van al die reacties πŸ˜‰

  35. maryan zegt:

    Heb je’t leuk gehad..?

Geef een reactie

