Zeiltje

Zeg Meer

Ja Min

Al die logjes die we volgen hé

Ja Min

Die smaken naar meer

Van al die verhalen

Over vakantie(s), wandelen, feesten en ach wat verder ter tafel komt

(jammie eten)

Daarvan kan ik diepzeezin krijgen om virtueel mee te gaan

Alleen toch eens uitzoeken of het niet makkelijker kan

Volgen met RSS

Er zal vast een webbie zijn die dat zonder al te technisch te worden kan uitleggen.

Ja en dan gaan wij virtueel even “Sailing to Philadelphia”

Oh ja Mark Knopfler..

http://www.youtube.com/watch?v=4khLRDBXhsM

Kijk Meer, Ja Min: Vandaag toch weer 100 woorden..

Soms is minder meer 😉

Dit bericht werd geplaatst in Water. Bookmark de permalink .

16 reacties op Zeiltje

  1. Wilma zegt:

    Môgge Min,
    Ik kan het je in ieder geval NIET uitleggen…
    Zelf ga ik gewoon ff iedereen langs elke dag…Dan weet ik zeker dat ik niemand mis..;-)))
    Fijne dag, mooi liedje!!
    Liefs:Wilma.

  2. Min zegt:

    @ Wilma: Ehm ik loop hier en daar wat achter.. Maar ja wat trager, dat zei ik gisteren al..

  3. maryan zegt:

    Ik weet het ook niet Min, bij Punt.nl hebben ze daarvoor een beter systeem dan hier bij web-log..
    Ik ga niet elke dag overal langs, moet je ook niet willen toch..;)

  4. Trui zegt:

    Ook ik vraag me al tijden af hoe dat werkt. Het lijkt me namelijk best handig. Ik kan je dus niet verder helpen. Mocht iemand het duidelijk uit kunnen leggen aan jou, dan hoop ik, dat je het hier vertelt.
    Hoewel, ik vind het best leuk om regelmatig allerlei logjes langs te gaan.

  5. Alice zegt:

    Ik heb ook een feed reader op mijn pc gezet,om te proberen, maar hij update de punt logjes nog niet erg goed. Ik vind het wel leuker om iedereen langs te gaan, maar ik mis wel eens iemand heb ik gemerkt.

    http://www.feedreader.com/?fromfr

  6. Thamara zegt:

    k Krijg er ook wel zin in.. hoe meer hoe liever 😉

  7. novelle zegt:

    tja ik ga gewoon even langs en alle logs die je volgt, in je mailbox is toch ook niks toch?

  8. rietepietz zegt:

    Ook van mij kun je het niet leren , ik ga gewoon bij al m’n linkjes langs én bij wie er eventueel nog meer reageerd . De volgorde wordt tegenwoordig wat meer bepaald door wie er al gereageerd heeft omdat ik die dan meteen even aanklik vanuit de reactie ,daarna vervolg ik het linkenrijtje weer .

  9. Vrouw Ekster zegt:

    dat zei ik mozzilla firefox installeren 😛
    en dan sleep je het rss symbooltje van de ander in het speciale tabje wizz rss en dan kun je de ander volgen.
    en verder: keep on floating!

  10. tagrijn zegt:

    Altijd geweldig om naar Mark Knopfler te luisteren, al dan niet met Dire Straits.
    Eh…wát zei vrouwtje Ekster nou? Ik ben er na 2,5 jaar loggen ook nog niet achter.

  11. fijnegozer zegt:

    Meer dan 100 woorden?! Daar moet je niet te min over denken.

  12. Min zegt:

    @ Allen: Haha die reacties kleuren toch echt mijn dag vandaag.
    Ondertussen was ik net nog bij Plato en bood ik mijn virtuele hulp bij het bouwen van een zandkasteel aan. Doe ik de slotgracht met mijn staart, zet ik daar een nieuwe werkboot in die mij naar mijn onbekende bestemming zal vervoeren..

    @ Snippie: En dat lukt min of meer ook een a-techneut??

  13. Heb nooit zin om me te verdiepen daarin… ik zou het wel eens moeten doen, want voor het overige ben ik zooooo ontzettend HANDIG in die dingen! :-)))
    Maar zo laat op de dag, met dat easy-going gitaartje van Knopfler op de achtergrond… hm, dat gaat m eventjes niet worden dus…

  14. frans54 zegt:

    Mooi muzieklinkje weer, ik laat hem even op de achtergrond staan om af en toe te switchen naar een van de “related video’s”

  15. frans54 zegt:

    Inmiddels, ruim een uur later, ben ik via Dire straits, Ray Charles, Johnny Cash, Kris Kristofferson en Willy Nelson belandt bij Highwaymen (Cash, Kristofferson, Nelson en Jennings) met Big River. Weer terug bij water, een mooi moment om er mee op te houden (ook gezien de tijd)

  16. Min zegt:

    @ Libra: Ehm ik heb er ook nog geen tijd voor gevonden of gemaakt. Onrustige staart…

    @ Frans54: Big River opgesnord van Highwaymen. Die stond namelijk nog niet op het watermuzieklijstje. Ondertussen draait het al voor de tweede maal.

Geef een reactie

