Look who’s talking

Aangenaam mijn naam is Reismeermin

Of Min Reis-Meer

Min

Deze foto kreeg ik van Tante Rose en Ome Lennaert voor mijn 40e verjaardag. (Dank nog daarvoor!)

Op dit kopie (van mijn koppie) is het niet echt te zien

Maar ik kijk hier echt van: Waar gaan we heen???

Zit niet aan mijn staart!!

En ik klamp me aan Hilde vast…

Al die mensen die ik sindsdien heb leren kennen.

En zij mij natuurlijk…

Dat beviel niet altijd vanaf het eerste moment

Ik ben een eigenheimer

Soms een (b)engel

En ik dobber hier nu een half jaar rond

Vandaag bij bericht nummero 135 eindelijk eens een foto met Min in beeld.

Dus mocht je me (her)kennen laat het me maar weten.

Want ik heb weleens gehoord dat ik door de jaren heen niet veel veranderd ben 😉

http://www.youtube.com/watch?v=mACqcZZwG0k&feature=related

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

28 reacties op Look who’s talking

  1. novelle zegt:

    leuk liedje van bob marley…….maar je babyfoto is snoezig(glimlach)

  2. Min zegt:

    @ Novelle: Snoezig.. Brede glimlach…

  3. Trui zegt:

    Oh, wat lief! Je bent inderdaad niet veel veranderd, ik herkende je meteen!:-)))))))))

  4. Wilma. zegt:

    Prachtige foto.
    nu kan ik je 2 x zien…;-)))

  5. Min zegt:

    @ Trui: Was er al bang voor 😉

    @ Wilma: Tja wat recentere foto’s is nog een stap te ver…
    Maar goed al doende leert men…

  6. tagrijn zegt:

    Dat kun je nou wel beweren dat je niets veranderd bent, maar nu willen we bewijzen!

  7. Min zegt:

    @ Tagrijn: Ik zou het niet zelf durven beweren hoor. Maar ik word herkend door mensen die met me op peuterklas zaten…

  8. Vedat zegt:

    Tja, als je pas veertig jaar bent, dan kan er ook nog niet veel verandering zijn opgetreden. Het leven begint immers pas bij veertig.

  9. Filosofietje zegt:

    Je kijkt idd heel nieuwsgierig.. :o)
    snoezig!

  10. Min zegt:

    @ Vedat: Daar had ik nog niet eens aan gedacht 😉

    @ Filo: Dank je.

  11. maryan zegt:

    leuk koppie hoor.. 🙂 Heldere oogjes..?!

  12. Wilma. zegt:

    @Maryan: Ze drijft ook op mijn hyves…

  13. Min zegt:

    @ Maryan: Niet altijd (bril nodig poetsen)

    @ Wilma: Zelf zeg ik al dat ik soms (over)drijf 😉

  14. maryan zegt:

    Ha ja Wilma, ik zag d’r toevallig voorbijvaren.. 😉 Lees dit nu pas.

  15. Min zegt:

    @ Maryan: Ha ha zag je ineens mijn zeiltje of waren het toch die oogjes???

  16. maryan zegt:

    de oogjes natuurlijk..;)

  17. Alice zegt:

    Wat een leuk babykopje! Ben je sindsdien erg veranderd? Ik weet het niet, zo ben je een erg lief meerminnetje.

  18. rietepietz zegt:

    Helaas , dát kan ik zo niet beoordelen ! Het wachten is dus op een recente foto van Min , op deze ben je in ieder geval een schatje !

  19. Min zegt:

    @ Alice: Haha in ieder geval ouder, grijzer en groter..

    @ Riet: Tja om de honderd logjes een fotootje, dan ben ik nog wel even bezig 😉

  20. chavalbueno zegt:

    Wat een lief klein Minnetje. Bang voor herkenning he. Je had de foto ook onherkenbaar kunnen maken met zo’n allercharmantst balkje over de ogen.

  21. Min zegt:

    @ Chaval: Balkjes… Ach ik heb ook nog leuke foto’s waarop ik helemaal niet sta…

  22. Doet me denken aan een ander nummer van Marley… ik kom ff niet op de titel maar hij zingt dan “we find our shelter in our single bed” en zo…. en dan ergens een zinnetje “and Jah provides the bread” hahahahah… Yeah right zeker uit de tijd van brood en vissen??? Maar relaaaaaxxxx is het wel! 🙂

  23. Vrouw Ekster zegt:

    Wel een beetje een zorgelijk koppie eej.

  24. Min zegt:

    @ Libra: Was het niet de tijd van brood en spelen 😉

    @ Snippie: Tja en ik kan ook heel nors kijken zie ik op foto’s van vroeger… Gelukkig kan ik er nu wel om lachen 😉

  25. Marika zegt:

    Wat een leuke foto, nou als je daar nog steeds op lijkt dan heb je niks te klagen denk ik. 😉

  26. Min zegt:

    @ Marika: Volgens Juan ben ik lekker opgedroogd 😉

  27. veronique zegt:

    Hihi leuke foto……..en wat geniet ik van je weblog meid, geweldig geschreven en die bestseller van jou komt er ooit!! Maar ik herken je niet aan die foto hoor hihi is ook al weer jaren geleden dat we elkaar zagen. Groetjes van mij…….je weet wel uit plaatsje X 😉

  28. Min zegt:

    @ Veronique: Hihi volgens mij zaten we bij elkaar in de lagere klas en zag je al heel wat stuntelingen van mij langskomen
    😉 ! Ik denk gelijk aan een spreekbeurt over een boot of over de DDR…
    Hartstikke leuk weer eens iets van je te horen!

Geef een reactie

