Onderhoud

Vandaag zit ik hier op Min der dag

En ik wacht op wat onderhoud

De CV ketel zal even worden gecontroleerd

Nog tot 2010 heeft deze garantie

De hoofdpijnrakkers plagen mij zeer

Er zitten wat zuren dwars in nek, rug en schouder

Ik denk dat ik even een paar dagen onder duik

Zodra de mist is opgetrokken

dan meld ik me weer

En oh, ja aan dit waterliedje had ik nog niet gedacht (Wilma, bedankt voor de tip)

http://www.youtube.com/watch?v=lSGUKBXq-So

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

20 reacties op Onderhoud

  1. Wilma zegt:

    Hoi Min,
    Dit is zo’n heerlijk lied…
    Wens je beterschap met je hoofdpijn.
    Liefs:Wilma.

  2. maryan zegt:

    Mooi liedje ja..
    Hoop dat de mist snel optrekt Min..

  3. Trui zegt:

    Mist in de buitenwereld is gevaarlijk, maar mist in je hoofd is gewoon een ramp.
    Misschien kan de zon je helpen? Sterkte!!

  4. Plato zegt:

    Min, mooiiii nummer, ik mag het graag spelen op de gitaar. Hopelijk dat je straks weer de oude min bent en dus in de plus. Ik ben een weekje weg en daarna hoop ik je hier weer te zien. Ik zit op Schier….aan het water dus.

  5. artMus zegt:

    Mus is geen Min maar weet wel duvels goed wat hoofdpijn is.
    laat je niet klein krijgen hoor……..
    bedankt voor dit nummer…leuk om weer eens te horen.

  6. novelle zegt:

    ik weet gelukkig weinig van hoofdpijn ik wens je een snelle beterschap meid.het lied van boude wijn is prachtig.

  7. Filosofietje zegt:

    Tequila. Dat werkt (weliswaar tijdelijk) tegen hoofdpijn veroorzaakt door nek en schouders.
    Maar dat is natuurlijk alleen maar mijn ervaring.
    Acupunctuur helpt ook, maar niet meteen. Dat is ook mijn persoonlijke ervaring.

    Ik duim gewoon dat je er snel vanaf bent. Misschien helpt dat ook een beetje.

  8. tagrijn zegt:

    Dat wordt al een hele verzameling. Leuk voor een verzamel-cd. Ook van Boudewijn de Groot: ‘Zo te sterven op het water ,met je vleugels van papier’ enz.
    Hoofdpijn? Neem een paracetamolletje. Innemen met veel eh… water.

  9. Vrouw Ekster zegt:

    Das minder min, zeg maar! hou je haaks.

  10. Min zegt:

    @ Allen: Tja en zal ik jullie nog eens wat zeggen, de monteur voor de ketel komt morgenochtend pas voor 13:00 uur.
    (En daar kwam ik achter nadat ik al drie uur gewacht had πŸ˜‰ ..
    Paracetamolletjes zijn met sloten water ingenomen, de arm-, nek- en schouderspieren zijn ingesmeerd.
    Morgen nog even wat fysio, dan piep en kraak ik hoop ik ook weer wat minder πŸ˜‰

  11. Knetter zegt:

    *geeft paracetamolletje*

    Sterkte min.

  12. Mistig hoofd dus… ik hoop dat het snel verdwijnt, MET al die zuren (waar ik zelf ook over mee kan praten!)
    Toegift: http://www.youtube.com/watch?v=C2euy5dZDg0

  13. Wilma zegt:

    Die toegift van Libra/weegschaal is ook een prachtig lied.
    Wens je een fijne dag Min.
    Liefs:Wilma.

  14. Jenny zegt:

    Sterkte met je koppie!
    Beide nummers van Boudewijn zijn mooi!
    Groetjes!

  15. Min zegt:

    @ Allen: Tja het voelt nog een beetje als een kop staart botsing πŸ˜‰

  16. Annemiek zegt:

    Ik hoop dat je hoofdpijn snel minder zal worden. Is een wandelingetje in het heerlijke middagzonnetje een optie?

  17. Min zegt:

    @ Annemiek: Yep, heel veel wandelen langs het water. Kom net weer terug van mijn wandeling..

  18. rietepietz zegt:

    Ik hoop dat je hoofdpijn ondertussen verdwenen is !
    Al die moderne apparaten kunnen inderdaad voor flinke hoofdpijn zorgen maar gelukkig , je hebt nog garantie ,dat helpt !

  19. Min zegt:

    Riet: Vandaag 11 km uitgewaaid in de omgeving van Mook..
    En de CV kan er ook weer even tegen…

Geef een reactie

