Min in actie (2)

Kijk dat ik wellicht mijn baan ga verliezen is niet leuk, maar het is niet het einde van de wereld.

Ik (of mijn familie) zijn er al niet mee bezig sinds 1849..

Malou liet mij even nog meegenieten van Haarlem. En dankzij Martin Kers geniet ik nog van Haarlems Licht. (Ik hou heel erg van foto’s is vast geen verrassing)

Graag wil ik jullie uitnodigen om even bij Van der Pigge binnen te komen kijken:

http://www.haarlem.tv/index.php?PageID=34&movie=pigge&ext=

Enne o, ja ik zal niemand een pets geven in Haarlem of omgeving dit weekend…

Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? Het is dit weekend openmonumentendag

http://www.openmonumentendag.nl/

Dsc00002

© Juan, gemaakt tijdens een (fiets)rondje Haarlem

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

21 reacties op Min in actie (2)

  1. Wilma zegt:

    Hoi Min,
    Vind het een heel mooi filmpje…:D
    Dit zou echt niet weg mogen!

    Wat ik morgen ga doen?
    Feest vieren met mijn patientenvereniging…
    Staat morgen stukje op mijn log..
    Liefs:Wilma.

  2. Annemiek zegt:

    Ook hier is het monumentendag.
    In onze oude Hanzestad is op zo’n dag heel wat te zien. Wij zullen ons dus wel amuseren.

  3. fijnegozer zegt:

    Mooi Hollands landschap Min. Moet heerlijk zijn daar te fietsen, zo rustgevend. Maak er een fijn weekend van.

  4. J@n. zegt:

    Hé, dat wist ik niet, dat er monumenten voor mij waren;-)) dus van die monumentendag wist ik ook niets.
    Fijn weekend. J@n.

  5. Min zegt:

    @ Wilma: Dat lees ik dan vanzelf, veel plezier!

    @ Annemiek: Hopelijk valt het weer ook mee 😉

    @ FG: Nou in mijn huidige wateromgeving zit ik niet op de lip bij Amsterdam 😉

    @ J@n: Ik heb altijd een mo(nu)mentje voor je 😉

  6. Krijg het filmpje even nietopen ga het straks weer proberen.
    Denk dat ik inderdaad even her en der ga kijken bij Open Monumentendag en zondag is er autiloze zondag en opening fotoexpostie waar ik ook iets voor ingestuurd heb.
    Druk genoeg dus dit weekend.

  7. Trui zegt:

    Geen museumbezoek voor mij dit weekend. Na het trouwfeest van gisteren, hebben we dit weekend nog een feest. Nu van mijn oudste zus, die morgen 65 jaar wordt.

  8. Filosofietje zegt:

    Als ik zo dat fotootje bekijk met dat dijkje en dat molentje, nou dan denk ik dat ik nu maar es een kijkje op de klm site ga nemen, een ticket boek, een fiets huur en er aan kom :o)

  9. Vrouw Ekster zegt:

    Vast wel! jij ook een goed weekend gewenst.

  10. Min zegt:

    @ LG: Van die fotoexpositie hoor ik graag meer…

    @ Trui: Leuk hoor al die feestjes..

    @ Filo: Als je nou een motor zou huren, wil Viking vast mee..

    @ Snippie: Dank je. Ik hoop op wat rustiger vaarwater…

  11. Astrid zegt:

    Luek filmje.
    Wat ik ga doen het weekend? helemaal niets, bijkomen van afgelopen week en me voorbereiden op komende week, die erg druk gaat worden.

    Fijne Zaterdag,
    groets Astrid

  12. Malou zegt:

    Iemand heeft zelfs een hyves gemaakt om te steunen

  13. Plato zegt:

    Ik wil dat die van de Pigge gaat blijven.

    En ik weet niet wat ik in het weekeinde ga doen. Vermoedelijk helemaal niets. Geen zin. Somber, vervelend. Tijd voor de DVD player. Denk ik.

  14. Alice zegt:

    Haarlem is leuk, ik heb er ooit een tijdje gwerkt en ging er naar de kapper.

  15. Min zegt:

    @ Malou: Ehm ik heb geen verstand van hyves, toch eens uitproberen..

    @ Plato: Ik heb heel wat Haarlemmers gesproken en volgens de meeste zal het wel blijven en is het een storm in een glas water.

    @ Alice: Ik heb er gewoond, gewerkt en o, ja gestudeerd.
    Dit weekend dus nog even lekker langsgeweest..

  16. Wilma zegt:

    @Min: Hyves is leuk…ben er ook te vinden..:-)))

  17. Min zegt:

    @ Wilma: Ehm en ik zit nu al meer dan ik wil achter de computer, maar ik ga het uitzoeken…

  18. tagrijn zegt:

    Gewweldig, nog zo’n ouwerwetse ‘ietsje meer, mag dat’-winkel. Nee, dat mag toch echt niet verdwijnen. Een winkel die in de route van Open Monumentendag moet worden opgenomen!

  19. rietepietz zegt:

    Wij waren het een beetje vergeten maar kwamen ,al wandelend , toch nog wat leuke monumenten tegen .

  20. frans54 zegt:

    Dit weekend niet, vorig weekend (ik loop wat achter dus daar ging dit log en de vraag eigenlijk over) was de trouwerij van mijn jongste broer.

  21. Min zegt:

    @ Tagrijn: Zo is het!

    @ Riet: Enne welke dan??

    @ Frans: Min of meer had ik je al willen vragen hoe dat trouwfeest was 😉

Geef een reactie

