Pas op NAT

Sinds 27 maart schrijf ik hier

Niet alleen in gedachten lekker op reis naar een betere gezondheid

Langzaam weer genieten van de dingen die goed gaan

En gisteren kwam er een donderslag bij heldere hemel

Op dit moment zit ik eventjes wat minder lekker in het (staart)vel

Ik zwem even op halve kracht

Ik ben nog aan het onderzoeken wat de schade is

Is het permanent of is het maar tijdelijk ?

Heel even weet ik het niet (meer)

Dacht dat ik op de goede (werk)weg zat

Ben even in het water beland

Dus mocht ik even niets zeggen of schrijven

Weet dat ik het wel wil

Maar het nog niet kan

Juan, familie, vrienden, zelfs Madame M probeert me te ondersteunen.

Voel me even zo’n aangespoelde potvis.

Het is allemaal even een harde dobber

Resultaten uit het verleden zijn echt geen garantie voor de toekomst.

Op dit moment zit ik nog wat versuft van de klap

Maar straks pak ik mijn hengeltje en gooi een lijntje uit..

Een tegenslag, tja die horen ook bij het leven.

Gelukkig weet ik de dingen waar ik heel dankbaar voor kan zijn.

UPDATE 15:25 uur:

Vandaag dobber(de) ik een beetje verloren rond, maar het gaat goedkomen met deze Jobhopper.

Zoals ik al ergens in de reacties schrijf ga ik mijn staart niet verliezen

Het gaat om mijn angst voor baanverlies

Maar in één jaar tijd is dit nu al de 3e maal dat ik daar tegenaan liep

Was een beetje veel van het goede.

En sommige lezers weten al wat de diagnose was na de 2e maal (viel overspannen uit)

Gezondheid is toch echt HEEL VEEL BELANGRIJKER dan welke baan ook.

Zo en nu duik ik het Meer weer in om een baantje te zwemmen.

Kom ik morgen wel weer om te zwammen.

Dank voor jullie berichtjes.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

20 reacties op Pas op NAT

  1. maryan zegt:

    Poeh..ik ken je nog te kort om een idee hebben van wat er aan de hand kan zijn..
    Maar ik wens je veel sterkte!!

  2. rietepietz zegt:

    En gelukkig weet je óók dat na een flink aantal stappen vooruit er soms pas op de plaats ,of zelfs een stapje terug , gemaakt moet worden .Neem er de tijd voor ,op uitdrijven op de staartvin moet kunnen hoor .
    hou je haaks !

  3. J@n. zegt:

    Net als maryan weet ik te weinig van je om te weten wat er precies aan de hand is, maar het klinkt ernstig genoeg. Ook ik kan je dus alleen maar sterkte wensen en hopen dat alles goed komt.
    Gr. J@n.

  4. Trui zegt:

    Laat jezelf maar even rustig meedrijven met de stroom. Later kun je altijd weer proberen terug te zwemmen.

    Sterkte.

  5. frans54 zegt:

    Klinkt ernstig. Zelf het vertrouwen vast houden en positief proberen te blijven kan al zoveel helpen. En anders: wonderen zijn echt de wereld nog niet uit.

  6. Min zegt:

    @ Allen: Het is nog wel een beetje bibberig, maar de allergrootste schrik is nu (tijdelijk?) gezakt. Het zal de komende tijd even min of meer doorbijten worden. Gezondheid gaat al tijden eigenlijk voor alles. Wie weet hoe blij ik straks ben als deze periode eindelijk kan worden afgesloten.
    Baanloos, maar (oh wonder) nog niet staartloos…
    Er komt wel iets nieuws op mijn pad…
    Dank voor jullie virtuele handreiking…

  7. novelle zegt:

    goede moed en vertrouen houden meermin…..altijd zijn er weer kansen die zich vaak zachtjes en beetje verborgen laten zien.schouderklopje nogmaals meid.

  8. Alice zegt:

    Het Tij komt en gaat. Misschien nu even pas op de plaats en straks weer een lekkere plek. Probeer in het moment te blijven.

  9. Min zegt:

    @ Novelle en Alice: Ai dat zeggen jullie weer mooi.

  10. fijnegozer zegt:

    Oef….dat is dus een flinke opluchting.

  11. Vrouw Ekster zegt:

    begrijp ik nou goed dat je voor de derde keer je baan bent verloren? Of ben je even uit de baan geraakt. Kan ook nog met al die woordspelingen natuurlijk. Ik geef je even de enige echte onvervalste ekster-snavelbeuk! Moet toch gek zijn als je daar niet een beetje van opknapt!

  12. Min zegt:

    @ Snippie: Dat zal ik nog wel eens uitleggen.. Eigenlijk ben ik hem al twee keer eerder niet verloren heel verhaal..
    Een snavelbeuk 😉

    @ FG: Gelukkig zie ik ook alweer heel veel leuke dingen die me energie en kracht geven.

  13. Zijookweer zegt:

    Jou reactie is mijn reactie.. Zomaar.. een hand. Sterkte!

  14. Vervelend inderdaad, maar zoals je zelf al zegt , gezondheid is belangrijker.
    Hou je taai en altijd optimistisch blijven ook al is dat soms moeilijk.

  15. Min zegt:

    @ Zijookweer: Ah dank je…

    @ LG: Ah leuk, meestal vind men mij vaak te optimistisch.. En nog steeds zie ik dat het glas halfvol is.

  16. tagrijn zegt:

    Alles is voorbestemd; dit is de ultieme voorbereiding op een wereldbaan.

  17. Min zegt:

    @ Tagrijn: Kijk daar ga ik nou over dromen. Lijkt me wel wat
    😉

  18. Annemiek zegt:

    Niet leuk als je je baan verliest, zeker als het al de derde keer is.
    Maar gelukkig blijf je er niet in zitten verpieteren, maar pak je de draad weer op. Go girl!

  19. Min zegt:

    @ Annemiek: Zo is het! Enne ik leg dat van die banen nog weleens uit..

  20. Ik en Mij zegt:

    Gezondheid is veel belangrijker dan een baan, alleen vergeten we dat wel eens en verzuipen we onszelf! Blijf lekker zwemmen, maar dobber ook zo af en toe!

Geef een reactie

