Hier in mijn armen

Je kunt niet terug in de tijd

Oh in boeken en in de film kan dat wel

In je hoofd of op het toneel.

Maar niet met lijf en leden

Je kunt de schade die je hebt of

De schade die je mede hebt veroorzaakt

Niet meer ongedaan maken

Er is maar één weg

Vandaag is morgen gisteren.

En dan als je het noodlot ontmoet..

Wordt er gewenst dat vandaag nog gisteren was.

Je kunt niet terug naar toen

De mensen, de dingen ze zijn veranderd

Kleiner geworden terwijl je groeide

Even een tel niet opgelet en het momentum was voorbij

Voorwaarts dienen wij te gaan

Niet op onze schreden terugkeren

Vandaag pak ik virtueel jullie hand

Jouw hand Peer die er al bijna 25 jaar niet meer is.

Haar en zijn handen die ik ook al mis.

Ik kan jullie niet meer bellen, niet meer spreken of schrijven..

Maar dat betekend niet dat ik niet meer aan jullie denk..

Waar jullie ook zijn, weet jullie zijn pas dood als ik je ben vergeten..

Zolang ik leef, neem ik jullie mee op reis..

http://www.youtube.com/watch?v=6uCjGEDDwnY

http://www.bramvermeulen.nl/

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

16 reacties op Hier in mijn armen

  1. J@n. zegt:

    Heel mooi geschreven Min!
    Nog een fijne dag.
    Gr. J@n.

  2. Plato zegt:

    Een van je beste stukjes Min. Wie ook onderweg dierbaren is kwijtgeraakt, weet precies wat je bedoelt. Ontroerend.

  3. novelle zegt:

    zeer ontroerend Minneke en goed beschreven ook nog.

  4. Trui zegt:

    Hiervoor geldt maar 1 woord: MOOI!!!

  5. Astrid zegt:

    Mooi geschreven MIn………

    Groets Astrid

  6. helemaal waar hoe je het beschrijft en erg mooi.

  7. tagrijn zegt:

    Nee, je kunt niet terug in de tijd, maar ik ben wel blij dat zich van tijd tot tijd prachtige flashbacks in mijn hoofd afspelen. Dierbare herinneringen die ik koester.

  8. Vrouw Ekster zegt:

    kleiner geworden terwijl je groeide. hele beeldende zin.
    mooi dat je bram ook bij de hand nam, die wil ik ook niet vergeten.

  9. Min zegt:

    @ Allen: Ik kom erop terug. Maar ik zit even wat minder in mijn (staart)vel. Morgen daarover meer..

  10. Alice zegt:

    Mooi log Min, ze zijn altijd bij ons, degene die ons voor gingen.

  11. maryan zegt:

    Whow zeg.. ben er stil van..

  12. Wilma zegt:

    dikke knuffel van mij!!

  13. rietepietz zegt:

    Een prachtige overpeinzing Min!

  14. frans54 zegt:

    “Ik kan jullie niet meer bellen, niet meer spreken of schrijven..” daar ben ik het deels niet mee eens. Bellen zal idd niet meer gaan, maar gesprekken of brieven aan hen die zijn heengegaan, al is het maar in je hoofd, kunnen toch nog steeds oproepen hoe iemand dacht, gereageerd zou hebben en op die manier kunnen ze dus toch een leidraad of steun voor je blijven

  15. Min zegt:

    @ Frans54: Ah ja dat is waar; ik voer nog hele gesprekken met ze. Met Peer dus al bijna 25 jaar.

    @ Allen: Leuk hoor die reacties, doet me erg goed. Want oh ik zag geloof ik gisteravond alleen nog maar zwarte kleuren en niet meer die vele tinten grijs.

Geef een reactie

