Vragen ?

Ik las al een hele tijd mee met wat weblogs

De eerste die ik volgde was Schuldige

En op een blauwe maandag dacht ik

Zou dat ook wat voor mij zijn

Een naam was snel bedacht

En nee die naam kom je nu nergens meer tegen

Want dat weblog stierf een hele zachte dood

Ik wist gewoon als Tante Zus niets te melden

Met de Reisfamilie (Min, Meer, Plus en Extra)

Verscheen ik dankzij Mama Muis op 27 maart jl. die ineens een project als Vrouw Ekster begon

En hoe waardeer ik nu dat webloggen, leuk zo’n enquete

Ik kan nergens verzoeken om Bloggel (of ik ben het vergeten..)

En die categoriën ehm daar doe ik echt heel weinig mee

Taalfouten vind ik soms heel leuk

En als blijkt dat ik weer eens een dubbele, of liever driedubbele betekenis bij iets zie is me dat nog liever.

Dit weblog is vooral om mezelf weer wat positiever in het leven te houden.

Want de commandant van je gedachten dat blijkt, ben jezelf.

En wie of wat volg ik, oh dear ik moet dus weer even mijn logboek bij gaan werken.. (Er staan er nu 20 in, het waren er 10)

Dan dobber ik eens hier en dan eens daar

Hoe vaak per dag.

Ehm ik neem steeds vaker een logvrij weekend op.

2 á 3 uur ben ik gemiddeld thuis wel bezig met internet (per dag).

En nee niet bij iedereen die ik lees laat ik een berichtje achter.

Dus als ik nog niet weet dat je me volgt

Laat het me dan even weten.

Gemiddeld zijn het er al 30 op een dag die hier meelezen…

Dat is nog eens een leuke bonus!

http://over.web-log.nl/over/2008/09/blogwaarderings.html

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

22 reacties op Vragen ?

  1. Wilma. zegt:

    Hoi Min, dat is het leuke van elkaar linken…steeds meer bezoekers…steeds meer weten.
    fijne dag. Liefs:Wilma.

  2. Thamara zegt:

    Hoi..ik lees ook mee, ben nog vrij nieuw maar vind het erg leuk. Hoewel het mij veel meer tijd kost dan 3 uur per dag, maar het is ook zo verslavend dat lezen 😉

  3. tagrijn zegt:

    Binnen een half jaar van 0 naar 30 vaste bezoekers is al een mooi resultaat. Als je je hebt aangemeld bij Google (kan via web-log beheer) kom je in hun zoekmachine terecht en dan worden het er nog meer. Maar het leukst is natuurlijk om logs bij je favo’s te zetten die dan wederzijds bezocht worden.

  4. Vrouw Ekster zegt:

    En je bent een aanwinst Min!

  5. Min zegt:

    @ Wilma: Ik hoef niet alles te weten hoor.

    @ Thamara: Nou ik ben bang dat het inderdaad ook wel meer is dan 3 uur soms..

    @ Tagrijn: Nou ja het zijn de statistieken en ach statistiek is niet mijn sterkste kant. Maar die wederzijdse bezoeken zijn leuk. Ik zag zelfs een foto van Leiden bij het journaal…

    @ Snippie: Thanks
    O.T.: De links in het logboek staan nu op datum
    heb ik even uitgevogeld, zodat je op koppositie komt ;- )

  6. maryan zegt:

    Af en toe vlieg ik hier even langs, ik zet je bij de loggenoten dan wordt het wat vaker.. Ik ben ook dagelijks veel te lang op de pc, het is verslavend..probeer daar wel wat aan te veranderen.

    -Dit weblog is vooral om mezelf weer wat positiever in het leven te houden.

    Want de commandant van je gedachten dat blijkt, ben jezelf.-

    Vind ik erg mooi gezegd, geldt voor mij ook wel..

  7. Min zegt:

    @ Maryan: Loggenoten, mooi woord! En ach ik vlieg wel met je mee naar Schier…

  8. J@n. zegt:

    Dus jij bent die vreemdeling die steeds op m’n log aan het lezen is!?;-))

  9. Plato zegt:

    Loggenoten krijgen hier waterige ogen omdat je ze meeneemt door de branding van het leven. Opspattende gedachten bruisen door het kolkende landschap van het webloggen. Aan de oevers van het reismeerminneneiland is het zoet rusten. Dorstig storten ze zich op nieuwe logjes. En als ze bijna uitgelezen zijn reikt een koele, natte hand hen een fris glas water.

    Ik ga nu snel verder lezen…

  10. rietepietz zegt:

    O ja , en juist het feit dat al die sites zo verschillend zijn is zo leuk .
    Ik log al bijna drie jaar , zoek niet actief naar nieuwe lezers omdat ik bang ben er dan veel méér dan jouw drie uur mee bezig te zijn maar …. vooral deze zomermaanden verschenen er steeds meer lezers die reageren én terug blijven komen .
    Een geweldig leuk compliment vind ik dat en wat maakt dát het loggen veel meer “interaftief” .

  11. Min zegt:

    @ J@n: vandaag wel ja..

    @ Riet: Lezers die terugblijven komen én reageren hebben een streepje voor.

    @ Plato: ben er stil van…

  12. Jenny zegt:

    Dat vind ik juist het leuke ervan, dat mensen blijven terugkomen en soms, niet altijd , een reactie achterlaten! Maar je kan niet altijd een reactie acterlaten, vooral als je even lam geslagen bent door wat je leest of zoiets dergelijks.
    Groetjes!

  13. rietepietz zegt:

    Ja natuurlijk hebben die een streepje voor ( en die link ik uiteindelijk ook altijd ) want de rest kén je dus niet .De reagerende loggers leer je best goed kennen , juist dóór die interactie , je weet dan ook van elkaars dipjes ( zoals Jenny al zegt ) en probeert zo iemand een beetje tot steun te zijn door af en toe toch tereageren ook al doet de “dipper “dat niet.

  14. chavalbueno zegt:

    Heee, door Mama Muis? Wat leuk. Ja joh dat is ook een wijze, maar zeker geen grijze muis. En vanzelfsprekend dat je aan het bloggen veel plezier beleeft.

  15. Min zegt:

    @ Jenny: lam geslagen door wat je leest, ja dat heb ik ook wel eens.

    @ Riet: Nou je hebt al meer steun verleent dan je denkt. Je nam me niet alleen virtueel mee op sleeptouw bij de 4-daagse!

    @ Chaval: Ghegheghe. Yep, jottum.

  16. rietepietz zegt:

    Hoewel ik me daar natuurlijk niet van bewust was is het prachtig als ik , op welke manier dan ook , iets voor iemand heb kunnen betekenen door mijn web-log verhalen .
    Fijn om dat te horen , dankjewel !

  17. Marika zegt:

    Ik vrees dat ik wel meer uren per dag met internet bezig ben, eigenlijk iets teveel. Het duurt steeds langer om alle weblogs bij te houden, en er komen er steeds meer bij. Zo nu en dan probeer ik een paar dagen logpauze te houden, even niet alles bij willen houden. Om daarna weer snel alles bij te lezen en reacties achter te laten, want ik vind het zelf ook erg leuk als anderen bij mij reageren, ach nou ja een mens moet een hobby hebben toch (en ik heb er heeeeel veel). 😉

  18. Min zegt:

    @ Riet: Graag gedaan.

    @ Marika: Ah dus ik ben niet de enige met heul veul hobbies..

  19. frans54 zegt:

    Na twee jaar dagelijks loggen doe ik het dit jaar, deels min of meer gedwongen door andere bezigheden, wat rustiger aan, maar het blijft een goede manier om je gedachten over van alles en nog wat af en toe even op een rijtje te zetten en af en toe zelfs je oordeel te heroverwegen.

  20. Min zegt:

    Frans: Ik verwacht ook steeds dat ik minder zal gaan loggen. Praktijk lijkt anders…

  21. ikan-mas zegt:

    mooi log leuke verhalen om even rust te vinden bij het kabbelen van de golfjes langs het strand .

  22. Min zegt:

    @ Ikan-Mas: Wat zeg je dat prachtig, ik bloos ervan…

Geef een reactie

