It rings

Hierbij weer een log van Madame M, zo te zien schreef ze het dit weekend:

Zou ik mee gaan doen aan iets op tv?

Of is het voor een wedstrijd ?

Bijna dagelijks krijg ik nu een borstelbeurt

100 borstelslagen minimaal

Dat ik nog haren heb zeg!

Doe ik mee aan een talentenjacht

Of is het voor een million dollar wedding?

Ga ik soms op avontuur…

Vooruit eens even kijken in de schuur

Zo daar komt mijn kapster niet

Of wie dan ook van mijn persoonlijke verzorgers

Eigenlijkis het hier heel saai

Waar blijft ze nou toch?

Die coach..

Die is vast, min of meer, aan het zonnen.

Nou, ik ben ook lekker buiten en de vogeltjes fluiten

Maar goed als ik me nu beweeg maak ik zo’n lawaai

Waarom hebben ze me dan ook een belletje omgedaan??

Madame M


OT: het leukste nieuwe programma tot nu toe vond ik dat van Max Westerman. Maar ja dat zegt wellicht iets over mijn band met de landen die daarin de revu passeren.

http://paspoort.kro.nl/krocommunity/blogview.aspx?blogitemid=318

Dit bericht werd geplaatst in Dieren. Bookmark de permalink .

8 reacties op It rings

  1. Ik en Mij zegt:

    Gelukkig… geen krulspelden!

  2. rietepietz zegt:

    Tja , voor vogeltjes is het natuurlijk wel prettig dat je geluid maakt !

  3. Alice zegt:

    Ik heb lekker genoten van Joseph. Lekker is dat he madame M. borstelen, hier lust de rakker er wel pap van.

  4. Madame M zegt:

    @ Ik en Mij: Ik heb geen krullen, wel klitten

    @ Rietepietz: Tja nou merken mijn dienaars het tenminste als ik beweeg. Trouwens ik bonk soms ook wel op de trap, gewoon om ze wakker te maken.

  5. Min zegt:

    @ Alice: Dit weekend keken we weinig tv, maar goed er is gelukkig uitzending gemist 😉

  6. fijnegozer zegt:

    Ha ha, da’s niet voor de poes :))

  7. Plato zegt:

    Oh, dus dit was een kattig logje…Ahaaaaaaa

  8. Min zegt:

    @ FG / Plato: Inderdaad!

Geef een reactie

