Van de vloer

Onlangs las ik dit:

Waar het oog al is wil de voet naar toe

En wat hoor ik dan daarbij:

http://www.youtube.com/watch?v=EYgCdGXkpBg

Buiten is het donker en Min zit te luisteren naar met het Oog op Morgen. Tadatadatadaaa.

http:// 

www.nos.nl/nosjournaal/oogopmorgen/achterdeschermen/organisatie/index.html

Ach met Het Oog.. Radio 1 (vroeger Hilversum 1) kon je ver buiten Nederland na 23:00 uur met wat geluk op de AM-band beluisteren.

En dan zaten er wel twee mensen in de auto om te luisteren naar de dingen van de dag

Sjoerd en Min

Als ik op reis ga, voor wat langere tijd er op uit.

Dan gaat er toch altijd één ding altijd mee

De radio, een wereldontvanger

Grote fan van de wereldomroep.

En ach nog eentje dan, ook zo’n klassieker van Reinhard Mey:

http://www.youtube.com/watch?v=L_eGEGBPTVY

Wat me trouwens bij een nieuwsfeit van vandaag brengt:

Beste Gustav

Ik hoop dat je met jouw oog voor storm nou eindelijk eens weer stil gaat liggen.

Je zuster Katrina heeft toch al voldoende schade aangericht met haar voeten in één van mijn favoriete steden:

New Orleans.

http://www.neworleansonline.com/index.html


Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

13 reacties op Van de vloer

  1. Wilma. zegt:

    Ach…Reinhard Mey, Er werd bij mij al over gepraat. Wat zingt hij toch heerlijk he…
    Heerlijk om dat lied juist vandaag te horen.
    Dank je wel
    Liefs:Wilma.

  2. Min zegt:

    @ Wilma; Leuk hé als je meer weet. En dan 2 liedjes waaraan ik al dankzij jouw dacht.

  3. Alice zegt:

    misschien valt gustav wel mee, je weet maar nooit niet.

  4. novelle zegt:

    ik hoop ook dat Gustav zich een beetje inhoud.vreselijk zo te moeten afwachten daar, wat er nu weer gaat gebeuren.Na die vreselijke Katrinastorm.

  5. Wolf zegt:

    broer en zus uit de familie der natuurkrachten.. onberekenbaar

  6. Vrouw Ekster zegt:

    wijs best toch die wolf hè?

  7. Min zegt:

    @ Alice: Ik hoop op een meevallende wind ja..

    @ Novelle: Op dit moment toomt Gustav zijn krachten in.

    @ Wolf: Zo naar die school van jouw stuur ik Madame M.

    @ Snippie: Yep, hij kan alhier zijn diploma ophalen.

  8. tagrijn zegt:

    Was ich noch zu sagen hätte: Gustav is een krachtig windje geworden. Hij heeft dus goed naar je geluisterd. Waarom zijn er nu niet meer van die mooie luisterliedjes eigenlijk? Ik herinner ze me nog ‘als de dag van toen’.

  9. Min zegt:

    @ Tagrijn: Joost Nuissl zal vast ook nog wel hier eens aanmeren met Als de dag van toen.
    En tja we zullen nog even moeten afwachten bij Katrina zagen ze ook veel te laat die kwade staart(wind)..

  10. rietepietz zegt:

    Je had succes met “de storm bezweren ” , het viel gelukkig mee .
    Heerlijk muziekje , en dan zeggen ze nog dat het Nederlands zich niet leent om mooie songs te maken .
    Neem het nieuwe nummer van de Dijk “mijn van de straat geredde roos “een juweeltje !

  11. Min zegt:

    @ Riet: De Dijk komt hier ook vast nog wel eens aanmeren.
    En eens kijken wat ik nog meer kan bezweren, mmm..

  12. chavalbueno zegt:

    Ha ha, leuk dat jij je radio meeneemt. Dat is nou juist iets wat ik beslist nooit meeneem. Zo zie je maar weer hoe mensen kunnen verschillen. Leuk dat je me gelinkt heb. Heb jou ook gelinkt. Niet op FG maar op m’n andere weblog.

  13. Min zegt:

    @ Chaval: Ah dus ik kende al 2 van je weblogs… Voorlopig hou ik het er maar bij één…

Geef een reactie

