Even zaaien

Zeg Min

Ja Meer

Wat is het rustig

Ah Meer dat zie je goed

De postbakjes zijn leeg

In de waszak zit ook even niets

Wat gaan we nu doen?

Ach Meer

Er zijn nog genoeg klussen in huis of in de tuin

En wat levert dat op ?

Ah Meer!

Kijk als het dadelijk wat kouder wordt gaan we dozen openen

Pandora zal er niets bij zijn

Oh Min! Dat wordt katten, postzegels, Ministeck en Octime servies tegenkomen

Precies en nog veel meer

Het wordt een mooi oogstjaar…

http://www.youtube.com/watch?v=RAbZk33iREs

En vandaag viert Ramses Shaffy zijn 75e verjaardag..

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

12 reacties op Even zaaien

  1. Wilma zegt:

    Het blijft een schitterend lied.
    gefeliciteerd Ramses, wat een mooie leeftijd.

  2. Plato zegt:

    Mijn wasmand zit nog vol. Kun je even helpen? En Ramses 75 jaar….tjonge, zo oud alweer? Nou hopelijk heeft ie een fijne dag.

  3. Min zegt:

    @ Wilma: En ik herken er ook heel veel in.

    @ Plato: Tja dat krijg je na vakantie, een volle wasmand. Wit bij wit. Bont bij bont. En dan was voor was. Zie het stapeltje al kleiner worden.

  4. Alice zegt:

    Mijn wasmanden zijn ook allemaal vol, gelukkig doet de wasmachine al het werk en mag ik dan even achter de pc.

  5. rietepietz zegt:

    Het zal bést lukken die “vrije tijd “in te vullen .Loggers hebben sowieso nooit een probleem om de tijd rond te krijgen , je kijkt gewoon eens bij wat andere loggers en bent zó een uur verder !

  6. Vrouw Ekster zegt:

    je kon wel een hamster zijn als ik de inhoud van die dozen zo lees. 😛

  7. Min zegt:

    @ Snippie: Ik ben de mentor / coach van de hamster 😉

  8. Min zegt:

    @ Alice: Volgens onderzoekers zijn we dankzij de apparaten niet meer of minder tijd kwijt met het wassen dan zonder…

    @ Riet: Tja daar heb je ook gelijk in. Ik reis zo weer even met iemand virtueel mee.

  9. Marika zegt:

    Ramses 75? Ik dacht eerlijk gezegd dat hij veel ouder was. Maar ja die ziekte van Korsakov hakt er wel in natuurlijk. “Laat me” vind ik een prachtig nummer.

  10. Min zegt:

    @ Marika: Nou ja ik heb mensen gekend die in de 90 waren toen hun “tijd” op was, dus voordat ik iemand oud vind..

  11. frans54 zegt:

    Dat moet ik van de winter ook maar een keer inplannen: de rest van de postzegelverzameling min of meer op orde brengen (was heb ik in mijn eentje niet zo heel veel – die van de vakantie is ook alweer schoon in de kasten belandt)

  12. Min zegt:

    @ Frans54: Ik zal de komende week mijn verzameling laten taxeren. Want oef ik heb er al een hele tijd niets aan gedaan!

Geef een reactie

