Bon Voyage

We gaan op reis

Ah nee, niet alweer

Jawel maar nu mogen jullie mee

We gaan even virtueel terug in de tijd

Dit wordt Min of Meer het reisverslag van 21 juni tot en met 13 juli 2008:

Een verslag met foto’s leek me de beste oplossing

Aangezien ik er heel weinig over schreef

(Nou ja ehm, ik vond het weinig… )

Oké Fasten your seatbelt,

De Sirene vertrekt, het is 21 juni 2008

We verlaten het kikkerland(je) en gaan de grens over

Via Breda bereiken we België

(Is vast om, maar dat ligt dan aan de Tom Tom)

Via Parijs bereiken we onze eerste standplaats

En spotten onze eerste Karsten tent

Dsc0003428

(Onderweg kwamen we er 4 tegen, echt heel opmerkelijk!)

Oké onze Reisemmer staat op zijn eerste standplaats en wij nemen een plons in het zwembad.

Links en rechts zie ik een hangmat,

Een filosofisch boek

Een avonturenroman

En wie zit er nu alweer over werk te praten…

Wie heeft al die oranje spullen ingepakt??

Ja je mag de zonnebrand wel even lenen.

En nee wij hebben geen vals geld bij ons

Dat is mijn handdoek..

Het eerste kampvuurliedje klinkt ook al:

http://www.youtube.com/watch?v=jxoNe-5D_M4

Dit bericht werd geplaatst in Vakantie, Valuta. Bookmark de permalink .

13 reacties op Bon Voyage

  1. AL zegt:

    Een tent?
    Dat vind ik écht te Min!

  2. Min zegt:

    @ AL: Hihi, echt AL? Het was toch een pluspunt deze vakantie, het leverde heel veel extra vakantiecentjes op..
    Ik zei toch AL heel opmerkelijk dat we er 4 tegenkwamen..

  3. Wilma zegt:

    oo, wat heb ik dit lied lang niet gehoord! Heerlijk nummer. Dank je wel Min. Fijne dag nog…ik droom even..:D

  4. Ik en Mij zegt:

    Het was dus een 11 karstentocht geworden? Okee… 4 dan.

  5. Plato zegt:

    Ik heb geen baard. En ik wil niet in een tent. Want ik kan me er niet goed bewegen. Te stijf en iets teveel overgewicht. Whahahahaha. Maar ik blijf meegaan. Ik huur wel een blokhutje.

  6. Vrouw Ekster zegt:

    ik ga wel achterin zitten hoor en ik neem m’n eigen iglootje mee.

  7. Min zegt:

    @ Wilma: Kijken wat ik nog meer kan vinden voor het kampvuur..

    @ Ik en Mij: Mmm jammer hoor geen 11. Wij kwamen ze altijd maar heel sporadisch tegen.

    @ Plato: Deze tent is 3 bij 3, dus bewegingsvrijheid zat. Alleen ja mmm, dat was dit keer niet ons reisemmertje.

    @ Snippie: Gooi ik de staart wel weer in de dakkoffer..

  8. fijnegozer zegt:

    Volgens dat lied ben je toch op de verkeerde plaats vakantie gaan vieren.

  9. Min zegt:

    @ Fijnegozer: Tja en ik ging ook al niet varen…

  10. Marika zegt:

    Wat leuk dat wij meemogen, toch nog op vakantie dit jaar hoera! De grond ziet er wel erg droog uit voor een meermin, maar gelukkig is er een zwembad!

  11. Min zegt:

    @ Marika: Deze foto komt uit het archief en is in Zuid Frankrijk genomen, vlakbij zee. De foto’s van dit jaar komen nog.. Maar goed in Frankrijk was het dit keer vooral droog en zonnig.

  12. rietepietz zegt:

    Een echte vakantie voor “de liefhebber ” dus , ik kan de het vrijheidsgevoel wel voorstellen maar heb zelf toch lieve wat meer comfort 😉

  13. Min zegt:

    @ Riet: We reizen nu met een ander reisemmertje..

Geef een reactie

