Er is meer..

Hier woon ik

Hier aan het water

Daar woonde ik ook

Daar bij het bos

Ooit leefde ik ook in koudere streken

Met duizenden meren en bomen

Bij koud weer trek je gewoon wat laagjes aan

Hier heb je wat

Daar laat je wat

Terwijl ik in gedachten langs de huizen loop,

De bomen in het bos bekijk

Een rivier oversteek

Er zijn geen grenzen

Grenzen bestaan alleen op kaarten en in je hoofd

The sky is the limit…

Kom zet je hoed op, we gaan op stap.

Naar de kade,

Naar het blauwe water

Op een bankje mijmeren in de zon

En dromen over het strand…

http://www.youtube.com/watch?v=Xb6sLgv7N8U

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op Er is meer..

  1. tagrijn zegt:

    Mooi gemijmer! Dit liedje van BdG kende ik nog niet. Humor!

  2. frans54 zegt:

    Ik wil een bos in Scandinavië, met een meertje. Nu!!!
    *BdG: jeugdherinneringen, ik woonde in Den Haag en later Voorburg, prima afstand om naar het strand te gaan waar dit soort teferelen zich inderdaad wel eens afspeelden)

  3. Alice zegt:

    Mooie dagdroom, wil ik ook wel, maar ik mijmer over het bos.

  4. rietepietz zegt:

    Het strand dat Boudewijn bezingt is óók een prima plaats om te mijmeren .Het is helaas dit jaar te weinig van gekomen , de zomer is té wisselvallig , jammer!

  5. Min zegt:

    @ Tagrijn: Misschien kan ik Leiden eens combineren met de regio Den Haag. Er zijn nog zoveel leuke plekken die ik nog niet gezien heb.

    @ Frans54: Voorburg…. Binnenkort toch maar weer eens langs
    en op familiebezoek gaan. En Scandinavië is ook alweer te lang geleden..

    @ Alice: Een bosmijmering, mmm niet verkeerd.

    @ Riet: Op de één of andere manier hebben wij de dagen dat de zon scheen er dubbel van genoten.. Maar nog niet veel (recreatie)strand gezien..

  6. heerlijk zo te mijmeren he.

  7. Vrouw Ekster zegt:

    voor sommigen is de sky zelfs niet de limit! ken je nagaan. Ben geboren aan de zee, dus ik droom met je mee (deze laatste 2 regels staan aan de wieg van een nieuwe nederlandstalige hit, zie het voot me!)

  8. Min zegt:

    @ LG: Yep en ik zit mijlen uit de kust…

    @ Ekster: Oh had ik je al verteld dat ik wel eens over een maanreis droom?? Over limits gesproken.. Wieg vind ik dan ook weer leuk, maar ja je weet ik heb wat met wiegen 😉

Geef een reactie

