Kom mee naar buiten ..

Zeg Min

Ja Meer

Dat log zegt toch echt Meer over ons dan ik dacht

Ja Meer dat is waar, die dubbele bodems zijn leuk

Nooit geweten dat emmers dubbele bodems hadden Min

Hi hi Meer, Meer

Of dat we vaker dan één keer per maand (als de sirenes loeien)

Iets aan het wereldwijde web zouden toevertrouwen..

Hihi Meer, Plus elke extra lezer als bonus

Tja Min precies zoals Mamma Muis al schrijft.

En over welke boeg zullen we het nu eens gooien

Ha Ha Meer Meer

Plus wat zal dat dan weer voor waterrijke fantasiën of muziek opleveren

Ha Ha ja dat zijn pluspunten

Ehm en wat gaan wij eigenlijk buiten doen?

Nou binnen en buiten Europa valt er nog heel veel te genieten.

Maar goed als ik het geld er voor had zou ik een heel groot stuk natuur (waterrijk natuurlijk) kopen.

Meer bos, meer vogels, meer dieren.

En dan in een fluisterbootje op pad.

Oke nog één ding, min of meer

Dit jaar zullen we vast lid / begustiger van Natuurmonumenten blijven…

http://www.youtube.com/watch?v=uORpvvnIyD4&feature=related

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op Kom mee naar buiten ..

  1. Alice zegt:

    Hi Min, wat ik me afvraag is hoe je emmertjes eruit zien. Ik zelf dacht aan van die ouderwetse zinken emmers, maar die zijn wel erg zwaar om te torsen. Ik ben ook lid, al heel lang.

  2. Wilma. zegt:

    Zou graag lid zijn…maar als single mam, is dat helaas (nog) niet mogelijk…
    Mooi nummer.
    Fijn weekend.
    Liefs:Wilma.

  3. Vrouw Ekster zegt:

    Mag ik als je tot koop overgaat een keer mee dan in dat fluisterbootje?

  4. frans54 zegt:

    Ik ben al meer dan 30 jaar lid van Natuurmonumenten. Lekker nummer trouwens (staat nu op de achtergrond voor de tweede keer te draaien)

  5. Min zegt:

    @ Alice: Die emmers lijken wel kameleons, ze passen zich aan..
    Elke dag wat anders komt eruit.

    @ Wilma: Ah maar je steunt ze vast op jouw manier. Met genieten van de natuur.

    @ Snippie: Alleen als het niet regent..

    @ Frans54: Hmm zo lang zijn wij nog geen lid. Amazing Stroopwafels, daar komt vast meer van langs. Doet me altijd aan Rotterdam denken.

  6. rietepietz zegt:

    Wij hebben gekozen voor het Zuid-Hollandse Landschap , het hemd is gewoon nader dan rok 😉
    groetjes , Riet

  7. AL zegt:

    Ooit een boottochtje gehouden in de prachtige eilandspolder, dat ligt rond Graft en de Rijp in NoordHolland.
    Daar ga je als vanzelf fluisteren in je fluistebootje, zo mooi is het daar.
    Misschien een Pluspunt voor Meer om daar een meertje te kopen?

  8. Min zegt:

    @ Riet: Ik lees je logjes omdat ik dan bekende plekjes zie..

    @ AL: En Noord-Holland daar heb ik ook wel wat mee…

Geef een reactie

