Ha die Pa !

Beste Sjoerd,

Het leek mij eerlijk gezegd wel een leuk plan

Maar ja, als je zoals jij zegt geen tijd ervoor hebt…

Toch zie je het wel hoor

Moeders en dochters die beiden een log hebben.

(Zo moeder, zo dochter daar kunnen we maar beter niet aan doen, ze raden het gelijk..)

Maar Zo vader, zo dochter dat houden we wellicht wel een uurtje vol…

(Bij doorvragen zouden ze erachter kunnen komen)

Verzin gewoon een unieke naam voor je weblog

Start met verhaal één

(Nee niet gelijk met allemaal, je moet het (brede glimlach) DOSEREN)

En je hoeft niet zoals ik bijna dagelijks iets te schrijven.

(Ja, daar verbaas ik me zelfs over…)

Alleen als jij het wilt en over wat je wilt

Je bent je eigen hoofdredacteur, editor en praatjesmaker…

Of plaatjesmaker.. Je hebt er duizenden..

Toe probeer het eens

Meld mij je log en hop voor je het weet weten een paar mensen MEER van je verhalen te genieten.

Onthuld Hilde eindelijk de Clou niet al aan het begin van je verhaal

En weet je dat zul je vast gaan missen.

Het hoeft niet hoor, zo’n weblog..

Maar voor een vutter heb je vast meer fut of tijd voor onverwachtte dingen…

Je mag natuurlijk ook eens als gastblogger op mijn blog..

Toe stuur me eens een verhaal met daarin een recept, een foto..

(Zoek eventueel wat emmertjes…)

O, ja en weet je Pa dit is mijn honderste log…

(Sjoerd is net als zijn zuster één van mijn (log)lurkers)

Er is echt meer te vinden op het internet, zie bijvoorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=JgR3HzSFDNo

http://www.donquishocking.nl/teksten/index.html

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

14 reacties op Ha die Pa !

  1. Wilma. zegt:

    Gefeliciteerd met je 100e log!

  2. Min zegt:

    @ Wilma: Dank je. Ik hoop eigenlijk meer op Sjoerd’s eerste log. Die man is namelijk een meester in verhalen vertellen.

  3. Alice zegt:

    Welkom alvast aan Sjoerd, als hij ooit begint dan. Laat hem zijn verhalen vastleggen. En Min knap dat je al bij 100 bent. Op naar de 250 🙂

  4. Min zegt:

    @ Alice: We zullen zien of Sjoerd wat verhalen los wil laten…
    Dit log bestaat vandaag (11 augustus 2008) 137 dagen en gelukkig zijn er dus ook wat dagen voorbij gegaan waarop ik eens niets meldde.

  5. Gefeliciteerd met je honderste log en ben benieuwd naar Sjoerd zijn logs.

  6. Min zegt:

    @ LG: Hopelijk doet Sjoerd ook ideeën bij jouw op.. Maar ja hij is familie, dus eigenwijs…

  7. Vrouw Ekster zegt:

    Heb je met die vutters, die zijn drukker dan druk. 100 is een mooi getal min en je hebt vast nog veel meer in je staart.Mooi, laat maar wapperen dan!

  8. Min zegt:

    @ Snippie: Er liggen nog steeds een paar stukjes te watertrappelen hier. Morgen mag er weer eentje (uit)wapperen..

  9. Vrouw Ekster zegt:

    Niet anders verwacht min, maar ik riskeer hier nog maar even een nat verenpak, want sjoerd mag geen verkeerde ideeën over eksters krijgen :P. mijn vaststelling was met respect natuurlijk!

  10. Min zegt:

    @ Snippie: Sjoerd kan wel tegen een stootje. Maar hij ligt liever niet in het water. Op het water is hij, als kapitein, in zijn element.

  11. Annemiek zegt:

    Zou wel leuk zijn, een loggende familie.
    Ik ben de enige bij ons die behoefte heeft haar wel en wee op internet te plempen.
    Toch heb ik in de loop van een jaar of 5 wel zo’n beetje alles besproken wat ik wilde. Het is steeds moeilijker om met iets leuks te komen vind ik.

  12. Min zegt:

    @ Annemiek: 5 jaar ?? Oei dan kom ik dus net kijken (blogwijs gezien).

  13. rietepietz zegt:

    Vertellen en schrijven kan héél ver uitelkaar liggen maar uit eigen ervaring zou ik Sjoerd kunnen vertellen dat het loggen een geweldige bezigheid is als het je ligt , altijd proberen zou ik zeggen .
    Gefeliciteerd met het 100 ste logje , het valt mij wél op dat naarmate er meer lezers op een log komen het lastiger wordt om ieder dag iets te schrijven , niet dat het schrijven niet zou lukken maar er gaat flink wat tijd zitten in de reacties beantwoorden én de tegenbezoekjes die het loggen compleet en leuk maken .
    groetjes , Riet

  14. Min zegt:

    @ Riet: Dankzij dit schrijven vertel ik wel stukken minder! En tja ik loop nog wat logjes achter her en der..

Geef een reactie

