Summertime

Nou wil ik wel dromen over Felderhof

Maar goed ik droomde onlangs wel over een optreden op tv

Ik zat ineens bij DWDD aan tafel

Er zaten heel veel mensen die ik kende (supporters ook) in het publiek

Natuurlijk moest ik vooral niet op Ann en Patt letten want dan lag ik in een deuk

Ik in DWDD, wat komisch

Vooraf had ik wat gedwaald achter de schermen

Bij de repetitie had ik een zanger met zijn band zien praten

De band zag ik spelen, de zanger zong geen noot.

De zanger vroeg of ik het mooi vond

Natuurlijk ik hou van muziek

Wat vond ik het mooiste

Tja had hij even?

Hij zei als je me aan het lachen krijgt vandaag dan speel ik jouw favoriet.

Dus met bravoure zei ik Summertime van Gershwin

Nou goed ik zat dus aan tafel

En nog voor ik een vraag had kunnen beantwoorden

Schoot de zanger achter mij in de lach

Hoe had ik dit nu voor elkaar gekregen?

De zanger vond het ook dolkomisch dat ik daar zat.

Zou ik soms clown moeten worden??

Of is het gewoon tijd geworden voor een lekker stukje muziek ??

http://www.youtube.com/watch?v=1yKgAEkCKxY

OT: Als je wilt weten hoe ik van Tam naar Tamtam en Tamtammer kwam (her)lees even de vorige 2 logjes….

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

12 reacties op Summertime

  1. Alice zegt:

    Zoiets droom ik nu nooit, over tv optredens dan. Maar wel leuek droom.

  2. Min zegt:

    @ ALice: Ik heb ook al eens meegezongen (In een droom dan) met Summertime in een theater, wonderlijk toch..

  3. Alice zegt:

    Echt heel wonderlijk. Heb je soms een geheim verlangen om op de planken te staan?

  4. Min zegt:

    @ Alice: Laat mij maar achter de schermen werken ! Maar mijn Opa Kees was een rasechte performer (beroepsmuzikant).

  5. rietepietz zegt:

    Dromen zijn dus tóch bedrog , soms is dat jammer en soms maar gelukkig !
    groetjes , Riet

  6. Vrouw Ekster zegt:

    mooi nummer.
    niet tam

    jij ook niet! ik had je weer helemaal niet in de smiezen verdeurie!

  7. Heerlijk toch dit soort dromen, en summertime is een echt mooi nummer.
    Ik droomde niet vanmorgen toen ik de krant opensloeg, het stond er echt.

  8. Plato zegt:

    Ik dacht net: soms kan ik Min helemaal niet meer volgen. Ben ik te oud, te moe, te ongeconcentreerd. Maar toen snapte ik dat het een droom was. Dat stelde me weer een beetje gerust.

  9. Annemiek zegt:

    Heerlijk van die dromen.
    Ik droom vaak, maar heel ingewikkeld, onsamenhangend. Voer voor psychologen denk ik 😉

  10. Wilma. zegt:

    Het is toch heerlijk om te dromen…

  11. Min zegt:

    @ Riet: Zo is het!

    @ Snippie:

    @ LG: Ik ga zo in je krant kijken, ben benieuwd..

    @ Plato: O dat begrijp ik wel hoor, soms is het volgens mij zelfs lastig om alle logica te zien..

    @ Annemiek: Ik meld ze deze weblog wel, kunnen ze even puzzelen.

    @ Wilma: Ja, heerlijk en wonderlijk. Ik heb er soms een heel leven naast… Tot nu toe lukte het me niet dit in woorden te vatten… Nu wel dus..

  12. Min zegt:

    @ Vrouw Ekster: Ik sta weleens stil, zeg niets en geniet.

Geef een reactie

