Pluizig?!

Zeg Meer, hallo !

Ja Min, wat is er?

Zeg Meer hoeveel categoriën denk je dat we nodig hebben?

Hoezo Meer

Nou volgens mij zijn het er al 20, dat mag best een beetje minder.

En bij jouw telt natuurlijk meer is beter, maar kom op het hoeven er ook geen 1.000 te worden

Tja Min hoe had je het dan in gedachten?

Nou Ann & Patt, Wow, op verzoek, en familie mogen blijven want dat zijn lieverdjes..

Game dat hadden we ideeën voor maar nooit gebruikt.

Bij fotos staat één log.

Werk nou daar staat ook nog niet veel bij dat kunnen we wel bij water kwijt.

Boeken, film, foto, muziek, tv en radio kunnen vast wel onder de noemer beeld en geluid

En ach er is meer recreatie dan reizen alleen.

Voor vervoer en onderweg kunnen we net zo goed Sirene zetten.

Zeg Meer, hallo!

MEEEEEEER

Hallo lieve supporters hoe los ik dit nu op..

(Oh, hihi Meer zoals je ziet ben ik al met opruimen begonnen)

*******

Reactie Plus:

Dames, Dames ! Stop ALlebei, dat wordt katjesspul (ja, ja, ja uitspraak Hilde). Dit log is nu schoon genoeg om ons ALlemaal op uit te leven en (ver)vuil(d) genoeg om er gelukkig mee te zijn.

Zo en dan zetten we nu weer een leuk waterliedje op.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

11 reacties op Pluizig?!

  1. Alice zegt:

    Heerlijk zo’n opgeruimd log, dat voelt goed aan.

  2. AL zegt:

    De oplossing is simpel maar te gelijkertijd ook zeer ingewikkeld!
    Volgens mij moeten er MEER Plusjes komen;)

  3. Min zegt:

    @ Alice: Nou ik ben wel een beetje uitgedroogd hoor. Vergeten voldoende water te drinken. Maar ja er zit nog meer in de bron 😉

    @ AL: ALtijd leuk MEER plusjes.
    Vrouw Ekster begon met Min
    Ik en Mij zag Meer
    En nu zie jij weer Plus
    Die gezusters hebben ook nog wat andere varianten dankzij de logboekers die ik graag bezoek. En Yep je staat er nu ook bij.

  4. frans54 zegt:

    Ik heb ook tegen de 20 categorieën waarvan sommige deels overlappen. Ik heb er geen problemen mee, ik heb alleen op een gegeven moment wat zaken bij elkaar gegooid onder de noemer “Persoonlijke belevenissen en bezigheden” (daarin is ook de aanloopgast belandt). Veel van de andere categoriën heten “Min of meer …..” wat redelijk de ruimte geeft om af en toe een zijspoor te verkennen/bewandelen. Wie in de hoeveelheid categorieën het spoor min of meer bijster raakt moet maar volstaan met het nieuwste log lezen.

  5. AL zegt:

    Zéér vereerd, Pluizig Plusje Min!

  6. vrouw ekster zegt:

    zeg Min, Meer, Plus en Extra zie ik ook nog wel opduiken, ik vind 19 nog best respectabel 😛

  7. Mooi nummer he, ik vraag me alleen af bij welk festival is dit opgenomen.

  8. Min zegt:

    @ Frans 54: Volgens mij ben ik het spoor dat ik wilde volgen al op 27 maart zelf kwijtgeraakt 😉

    @ AL: Pluizig Plusje Min … Hele brede glimlach!

    @ Ekster: Allemaal duikelaars, ze komen maar. Als ze maar een paar leuke cijfers en letters meenemen voor deze taal en cijferfreak ;-).

    @ Leidse Glibber: Concert at Sea (2007), zo te zien uitgezonden door 10/Talpa. Maar het nummer staat bij mijn favorieten.

  9. Plato zegt:

    Gewoon: houd het bij ongeveer 10 categorieën en gooi de minst gevulde er uit. Anders wordt het systeem te ingewikkeld. Dat lukt je vast, min of meer.

  10. Min zegt:

    @ Plato: Ja dat ga ik doen! Als de temperatuur straks (min of meer) onder de nul graden is.

  11. novelle zegt:

    leuk logje min en leuk liedje van Trijntje

Geef een reactie

