Waarde(loos) ?!

Het is niet fijn om niet gewenst te zijn.

Nee echt ik kan het weten

Mijn moeder verstootte mij al op jonge leeftijd

IK moest het zelf maar uitzoeken.

Nou en toen kwam ik bij mijn eerste baas.

Man wat moest ik daar werken voor de kost.

Dag in, Dag uit.

Het was een zware tijd

En dan denk je samen sta je sterk

Maar die andere 20 bleken sterker te zijn.

Voor het eerst ging ik echt mijn soortgenoten haten

Opeens stond daar de gendarmerie voor de deur.

Iemand was over de schreef gegaan.

Wij werden allemaal opgepakt en in kleine cellen gestopt.

En wij hadden altijd gedaan wat ons was gevraagd.

Nou ja vaak dan.

Daarna belandde ik in een soort van overvol pension.

Als ik mijn ogen sloot zag ik mijn soortgenoten eindelijk niet.

En elke dag maar weer braaf zijn.

Glimlachen.

Je zou er depri van worden.

— Wordt vervolgd —

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

12 reacties op Waarde(loos) ?!

  1. Min zegt:

    @ Ekster: Het vervolg (aka het staartje) heeft ook nog zo’n 250 woorden. En echt die waardeer ik nu al…

  2. Alice zegt:

    Leuk een vervolg. Hoe kwam je uit dat pension?

  3. Alice zegt:

    Het gaat denk ik om een dier? een hond?

  4. Min zegt:

    @ Alice: Vervolg komt morgen, en het is een dier (jawel) en nee geen hond.

  5. frans54 zegt:

    Dacht net als Alice aan (proef)dieren

  6. novelle zegt:

    GELEZEN!!!! goed begin ik kom verder lezen.

  7. Min zegt:

    @ Frans54: Het is soms wel een beproeving, dit dier is zo eigenzinnig..

    @ Novelle: Deze waardes zag ik trouwens nadat ik een reactie bij Plato plaatste: http://platoonline.web-log.nl/platoonline/2008/07/plato-fragmen-1.html#comments

    Een kattenforum, top idee. Zelf ben ik een kwartjeskat. Ken je die? Een kat waar je geen kwartje vertrouwen in hebt (als asiel) dat die ooit nog geplaatst zou worden. En nu zit ik alweer bijna 7 jaar bij die vakantievierders in de kost. Ik begroet nu zelfs visite 😉

    Geplaatst door: Madame M | 14 juli 2008 om 10:59

  8. Annemiek zegt:

    Ik was denk ik ietwat beneveld door het warme weer en dacht eerst dat het over jou ging. Snugger 😉

  9. Min zegt:

    @ Annemiek: Mmm, daar zou je weleens een beetje gelijk in kunnen hebben hoor! Ik heb wat familieverhalen erin verwerkt die ik wel kwijt wilde.. En gemixt met het verhaal van de kat.

  10. knetter zegt:

    Ben benieuwd naar de rest van het verhaal.

  11. Min zegt:

    @ Knetter: Er valt meer te lezen bij Waardevol..

Geef een reactie

