Pelgrim

Vandaag wilde ik eigenlijk mijn staart hier niet laten zien.

Ik lees graag, ik lees veel… Ik hou van woorden (in verschillende talen). Ik volg veel tekstschrijvers en -dichters. Helaas is er weer een pelgrim minder om te volgen. (Herlezen kan gelukkig wel).

Lieve Lieve Wim, Man wat heb je knap geschreven. Ik ga je missen.

http://www.gelderlander.nl/specials/columns/levenstekens/3439398/Columnist-Wim-Pelgrom-overleden.ece

http://www.gelderlander.nl/specials/columns/levenstekens/3439371/19-juli-Mijn-laatste-levensteken.ece

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

7 reacties op Pelgrim

  1. Alice zegt:

    Weer eentje minder, dat doet zeer.

  2. Vrouw Ekster zegt:

    Ken hem niet. In elk geval een weergaloze eindzin van een mooie laatste column

  3. novelle zegt:

    jaja ik wist het Reismeerminneke is een mens op mijn pad.zo nu nog even een boek die ik je wil aanbevelen vna John.M. Hull
    de titel is: De dagen worden wel kouder maar niet korter.(een dagboek van een blinde)meesterlijk beschrven.dank je voor de link Meerminneke.ps

  4. Min zegt:

    @ Snippie: Tips over columnisten uit het hoge noorden hoor ik graag. Voor familiebijeenkomsten altijd handig.

    @ Novelle: Op mijn pad kom ik inderdaad heel veel mensen tegen. Je tip genoteerd voor een avondje lezen bij de kachel..

  5. rietepietz zegt:

    Tja , daar wordt je niet vrolijk van want wat is 57 jaar toch jong om te sterven .
    Gelukkig ziet deze man uit naar zijn geliefde , het afscheid valt hem niet zwaar zo te zien dat is een zegen !
    groetjes , Riet

  6. Plato zegt:

    Hij ruste in vrede.

Geef een reactie

