Zetel

Zeg Meer

Ja Min

Ik hoop dat we door die zetel niet in geldnood komen.

Tja Min ik vond het ook al zo duur.

(gelukkig werd het geen viskruk, tss die emmertjes zitten al zo hard)

Maar goed dit keer zei onze admiraal, mevrouw Reis:

Ah Wat leeft er toch allemaal in mij

Een Meer die meer wil

Een Min die mint

En al die prikkels  …. hoezo?

Hup Zus zei ze, luisteren naar je eigen adem

(Helaas ik kon de ON niet rustig weghalen)

Vandaag hopen we op zomerweer

Want tja Min

Ze zit nu wel op die zetel in Nijmegen met ons

Maar het is wel in de open lucht.

Water daar houdt ze van onze Reismeermin

Maar ze wil vandaag niet zwemmen.

Koning, Keizer, Admiraal

Ergens op de route in Nijmegen zitten wij bij de intocht dus allemaal…

(Dit log had er anders uitgezien zonder de suggesties van Plato)

PS. De camera blijft thuis, de plu gaat mee. En als ik de zetel al niet besteld had, was ik wellicht niet eens gegaan. De hoofdpijnrakkers zijn weer verschenen…

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

7 reacties op Zetel

  1. Plato zegt:

    Ja, geef mij maar weer de schuld Min. En als je echt in geldnood komt kun je altijd nog je stukjes bundelen. Titel: 25 onbegrijpelijk leuke waterverhalen, opgediend en van franje voorzien door Min.

  2. Alice zegt:

    Ik dacht dat je je bank al had. Nu ook nog een zetel? Ik koester juist mijn oude zetel, hij zit veels te lekker.
    Leuek suggesties, je moet wat zonder WoW.

  3. Min zegt:

    @ Plato; 25 … volgens mij heb je al gekeken bij mijn vakantielogjes.. 😉

    @ Alice; Deze zetel leasde ik vandaag van 09:30 tot (ik ging koukleumen)15:45 uur. En nee ik peins er niet over om zo’n zetel te kopen. Geen staartruimte! 😉

  4. Vrouw Ekster zegt:

    koukleumen, dure zetel en dan ook nog Riet missen las ik ergens? tis wel armoe hoor 😛

  5. Knetter zegt:

    Ah ja, meermin zat op een zetel naar de intocht te kijken.

    Luxe hoor!!!

  6. Min zegt:

    @ Snippie: Ghegheghe! Ja maar het was wel gezellig!

    @ Knetter: Nou luxer was het natuurlijk geweest op de VIP-tribune (en droger, want inclusief overkapping!).

Geef een reactie

