WANTED

Opsporingsbericht:

Beste PC / filmcamera waar zijn mijn vakantiefilm en 4-daagsefilm gebleven?

(Jammer hé allerlei leuke films met vogels en wandelaars spoorloos)

Ach dan schrijf ik er maar wat over…

(Zie zulke dingen gebeuren gewoon als je meer (lees teveel) haast hebt)

Trouwens bij een filmpje wat de weg wel vond naar de computer werd ik aardig zeeziek (tja ik ben nou eenmaal erg beweeglijk)

Zo uitgehuild, uitgelachen en PC / filmcamera je kon er vast ook niets aan doen.

Maar nou twijfel ik of ik morgen bij de intocht de camera weer mee zal nemen.

Het word een hele lange zit… Hmmm… Tja….

Ach wie weet..

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

6 reacties op WANTED

  1. Vrouw Ekster zegt:

    hmmm… als ik de filmpjes tegenkom, stuur ik ze wel jouw kant op

  2. Vrouw Ekster zegt:

    oja, vergeet ik het belangrijkste:

    zo ben ik dan ook wel weer! (wilde ik nog zeggen)

  3. Min zegt:

    @ Snippie; Volgens de handleiding is het een geval van jammer maar dan had je me maar eerder moeten lezen. Hmmm tja. 😉

  4. Plato zegt:

    Meenemen natuurlijk. Elk jaar zijn het weer unieke beelden. Die moet je niet laten ehhhh…..lopen.

  5. Alice zegt:

    Nooit zonder je kamera gaan. Die hoort standaard bij uitjes in je emmertje.

  6. Min zegt:

    @ Plato en Alice: Ja, ja, ja jullie kennen me. Ik liet hem niet thuis. Maar ik filmde Fons en Fons filmde mij. En hij zond het uit (ik kwam ook heel in de verte voorbij bij SBS).

Geef een reactie

