Bonjour

Ja we zijn er weer

Ja we hebben genoten

Ja we genieten nog na

En nog even geduld want in het huis en de tuin ontbreekt nog één vakantievierder: Poes M

(Die zit nog in haar hotel)

Dit bericht werd geplaatst in Franse slag, Onderweg, Persoonlijk, Vakantie, Valuta. Bookmark de permalink .

6 reacties op Bonjour

  1. Vrouw Ekster zegt:

    Welkom thuis en nou maar snel poes M oppikken!

  2. Wilma zegt:

    Heej Min,
    Welkom thuis!
    Fijn dat je er weer bent.
    Wens je alvast een fijn weekend toe.
    Liefs:Wilma.

  3. Alice zegt:

    Hi Min,
    Je bent weer terug in weblogland. We hebben je gemist.
    Knuffel, Alice

  4. rietepietz zegt:

    Welkom terug , ik zag je vorige logje ook nog even en dat dat gedoe met categorieén moeten we ons gewoon niets van aantrekken !
    Ik begrijp uit je reactie bij mij dat je in de omgeving van Nijmegen woont want je gaat me supporten ,ik ga duus opletten natuurlijk .
    groetjes , Riet

  5. Plato zegt:

    Welkom thuis vakantievierders. Bruin geworden?

  6. Min zegt:

    @ Allen: Tijdens de vakantie was ik uit de schrijfvaart, maar volgende week volgen er wel wat logjes over, eerst even wat genieten van de 4-daagse in de regio.

Geef een reactie

