Gelinkt?

http://www.kennislink.nl/web/show?id=164249

Zou kennis link zijn? Zomaar een gedachte want de link gaf een harde error.

Wat is dat toch met linkjes als eigengemaakte soep willen ze dan weer linksdraaien en dan weer rechtsdraaien of helemaal niet draaien.

Zou ik te hard gelachen gehebben? Te veel geschu(b)d? Wellicht is het ook wel een beetje veel info.

En veel info kan weleens hoofdpijn veroorzaken. En zelfs broer Ernst heeft regelmatig last van hoofdpijn, dus om nou alle schuld bij een ongeval te leggen. Is soms wel de makkelijkste oplossing 😉

Onlangs vroeg huisarts of ik veel veranderd ben na dat ongeval. Ik ken mezelf eigenlijk niet anders dan na dat ongeval. Als dit mijn handschrift zou zijn had ik ook moeite met ontcijferen (gheghe).

Het is dus een beetje duister wat oorzaak en gevolg is. Maar goed ik weet wie mijn grootste kwelduivel is. Ze is 1.73 meter, draagt een bril (sinds 1990 af en toe, sinds eind 2007 alleen ’s nachts niet op), draagt ook een ring met Juan 01-01-2000 en met dobberen op haar weblog volgt ze een reis naar meer minnen.

En nu gaat ze weer fijn lezen in "Het Duister" van Ingrid Black.

http://www.literairethrillers.nl/?ID=360

Hopelijk zijn die andere twee spannende boeken (gekozen door iemand van de bieb) ook zo’n smakelijke verrassing.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

10 reacties op Gelinkt?

  1. Alice zegt:

    Ik heb geen ernstig ongeval gehad, wel jaren ernstige hoofdpijnen en migraines, en sinds de overgang is het stukken minder, maar er is nog wel zo af en toe een dagje dat ik geplaagd wordt en beter in bed kan gaan liggen of een geneesmiddeltje moet nemen.

    Denken ze dat je PTSS hebt van zolang geleden?

  2. Min zegt:

    @ Alice: Nee, alleen is mijn reactie op stress-signalen niet altijd de juiste keuze. Maar dat is een mooi leerproces waar ik nog wel even mee bezig ben.

  3. novelle zegt:

    kennislink over het verwerken van trauma`s waren soms herkenbaar en soms nieuw voor mij …..bedankt.

  4. rietepietz zegt:

    Mijn trauma’s worden eigenlijk hoofdzakelijk juist dóór linken veroorzaakt en dan mag ik helemaal niet mopperen begrijp ik hier .
    Toch zou ik dat soms zo onbegrijpelijk digitale wereldje graag wat beter leren kennen maar ach , een mens kan nou eenmaal niet alles hebben !
    groetjes , Riet

  5. Min zegt:

    @ Novelle: Het mooie was dat ik ze ook nog niet kende.. Ik leer elke dag weer nieuwe dingen.

    @ Riet: Dat soms onbegrijpelijke digitale wereldje wil ik ook graag beter leren kennen. Schoonzus zit elke avond op Hyves, ik (b)log liever wat anoniemer. Inderdaad je kunt niet alles hebben en willen.

  6. vrouw ekster zegt:

    1.73 is dat inclusief staart?

  7. Ik en Mij zegt:

    Ik wens je een fijn weekend, geniet van je boeken!

  8. plato zegt:

    Waarom die bril ‘s-nachts niet op? Zo kun je toch nooit je dromen scherp krijgen? Ivm de kwetsbare pootjes raad ik je een nachtbrilletje aan.

    Hopelijk is je hoofdpijn snel weer over want dat lijkt me heel verschrikkelijk, dat gebons in je hoofd.

    Sterkte Minneke.

  9. Wilma zegt:

    Hoi Min, hoe is het met je hoofdpijn…hopelijk is het over. Liefs:Wilma.

  10. Min zegt:

    @ Snippie; Exclusief staart.
    @ Ik en mij; Boeken zijn uit, verslag komt eraan
    @ Plato; Lenzen zijn er niet voor Min, dus ach zo’n nachtbril.. Lijkt me wel wat
    @ Plato en Wilma; Sttt, wat is dat hoofdpijn. (Die rakkers plagen me net niet meer)

Geef een reactie

