Een beetje minder

Novelle reageerde gisteren nog even op mijn eerste WOW en daarop plaatste ik weer een reactie en die reactie is weer zo des Min’s:

mooi Min deze wow…….wat een gebeurtenis in jeleven zeg…..daar ben ik nu stil van.

@ Novelle; Nou het heeft blijkbaar anno 2008 nog steeds impact op mijn leven. Er breken nu heel wat dames en heren hun geleerde hoofdjes op ;-). http://www.kennislink.nl/web/show?id=164249.

@ Novelle; En om dat linkje moet ik dan ook weer zo lachen. Ik herbeleef van het ongeval namelijk helemaal niets, maar ik word zo om de 10 jaar met de gevolgen geconfronteerd. En daar is goed mee te leven. Maar ja dat volgt nog in andere logjes..

Geplaatst door: Min | 11-6-08 om 18:23

Het feit dat ik weer erg om mezelf kan lachen betekend vast dat ik met sprongen vooruit (nu wel met enkele r, gheghe) aan het gaan ben. Sneller dan verwacht. En met minder taken dan gedroomd.

Op het werk vragen ze zich wel af waar Meer gebleven is want Min kennen ze niet..

De verzoeken naar meer kan ik op dit moment nog aardig naast me neer leggen.

Een Min met minder (hoofdpijn)klachten is op dit moment het resultaat. Maar ik koester elk beetje dat nu stiekem verdwijnt.

Vanochtend verschenen die hoofdpijnrakkers trouwens weer als mist aan Min’s horizon. En ik had nog zo gevraagd om nu eens eindelijk iemand te plagen die niet (b)logt….

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

7 reacties op Een beetje minder

  1. vrouw ekster zegt:

    ik heb ze je blogadres gegeven, vandaar.. er zitten er nu nog twee bij mij, maar de rest is dus vanmorgen richting waterland getrokken 😛

  2. Alice zegt:

    Ze zijn hier ook terechtgekomen, ligt vast aan het weer. Je linkje gaf trouwens een error.

  3. trui zegt:

    Ha, ze hebben mij gelukkig niet kunnen vinden. Wel vervelend voor jou natuurlijk.

  4. chocopuur zegt:

    Oei, hoofdpijn. Ik heb er zelf regelmatig last van, minder dan vroeger gelukkig. Heeft het verband met je ongeluk van vroeger?
    Vaar stilletjes weg met de Sirene… (komt zomaar in me op)

  5. Min zegt:

    @ Allen: zie het volgend log 😉

  6. plato zegt:

    Akelig voor je Min….doe rustig aan. Weet je trouwens dat Moederkruid erg goed is tegen hoofdpijn en migraine? Ik heb de tuin er vol mee staan.

  7. Min zegt:

    @ Plato; Ik heb heel rustig aan gedaan, maar zonder moederkruid wel met ma en pa de liefjes. (Bij Intratuin stond een bord hier te koop: Padeliefjes, ik vond het zo briljant).

Geef een reactie

