Roergangers

Zeg Min, denk ik bij mezelf, dat is nou ook niet handig.. (En dit doe ik dan terwijl Juan en ik met de emmertjes en een staart onderweg zijn in onze eigen variant van weg van de (digitale) snelweg).

Schrijf ik een heel (b)log over een vaardag, zet ik er geen link bij naar de veerman (voor degene die het echt nog niet wisten).

En speciaal voor Hilde & Sjoerd, hoe ik nou weer aan dat laatste paar koeien ben gekomen? Check Snippie (de) Ekster.

O, ja en dan nog één kleine tip. Ooit las ik (in het kader van je netwerk opzetten) dat een ieder maar 6 handdrukken (hand shakes) bij je vandaan is. Dat vond ik altijd wel rijkelijk weinig, totdat ik van het weekend bedacht hoe snel bijvoorbeeld Jan Boerstoel voor mij te bereiken is. Enne tante Rose, het verjaardagskaartje komt eraan. (Echt als mijn hoofd niet vastzat, vergat ik die ook nog eens).

Update 02-06-2008 (19:50): nou dan zet ik zijn Veermanslink er ook nog een keertje volledig in voor de zekerheid: http://platoonline.web-log.nl/platoonline/2008/05/de-veerman-en-h.html

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Roergangers

  1. novelle zegt:

    de veerman link werkt niet Min! jammer.

  2. Min zegt:

    @ Novelle; De tweede link doet het bij mij nu wel (de eerste ook aangepast, maar die wil niet meewerken)

  3. Plato zegt:

    Min bedankt voor je linkje.

Geef een reactie

