Vertraging

Beste mevrouw Min.

Houdt u er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat u het thuis ontvangt (i.v.m. vertraging van de post).

Vertraging?  Nou dat viel best wel mee hoor, duurde maar een dagje dat wachten. Tegenwoordig wacht ik graag, ook op post.

Een rij bij de bakker, zo dat is een meevaller, voorlopig even geen haast om naar ergens anders te gaan.

De trein rijdt niet? Afspraak afzeggen, nieuwe maken (overmacht). En later een trein terug die vertraging krijgt, gewoon rustig blijven.. dan maar later thuis.

En vandaag kon ik niet met de bus (reed alleen in de spits). Dus nam ik een trein eerder en daarna de benenwagen. Was ik dus een uur te vroeg voor mijn afspraak.

Had ik mooi tijd om een paar kranten en tijdschriften te lezen.

Terug liep ik iets langzamer, maar dit keer gaf dat niets. De trein bleek namelijk op wat andere reizigers te wachten, ik kon zo instappen.

Dus op de terugweg had ik helemaal geen vertraging.

Update 17:00: Kom ik erachter dat bovenstaande link niet werkt, over vertraging gesproken (beetje melig): http://www.youtube.com/watch?v=0_oDjg8fqWI

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op Vertraging

  1. rietepietz zegt:

    Inderdaad ,overmacht is soms “best lekker ” al worden heel veel mensen toch gillend gek als dit soort uit de hand gelopen vertragingen een dag in de war gooien .
    Over het algemeen laat ik me er niet gek door maken , beetje improviseren is best leuk toch?
    Leuk dat je een berichtje bij me achter liet en natuurlijk kom ik dus even bij je kijken .
    Lekker leesbaar dat grote lettertype … waarom denk ik nou nooit aan zoiets …… ( omdat m’n logjes dan helemáál veel te lang worden waarschijnlijk .
    fijne avond en groetjes , Riet (epietz)

  2. Min zegt:

    @ Riet; Ik log nog niet zolang, dus het is vaak nog stoeien met het lettertype. En improviseren, ik ben een waar improvisatie kunstenaar. En lange logjes? Hmmm, die smaken naar meer.

  3. novelle zegt:

    vertraging geeft soms een heerlijk vrij gevoel he?

  4. Min zegt:

    @ Novelle: de laatste tijd wel (en ik ben er blij mee).

  5. Vrouw Ekster zegt:

    grappig filmpje 🙂 !!! Ik heb wat vertraging in de hersenpan dus hier laat ik het bij 😛

  6. Min zegt:

    @ Snippie: Morgen nemen we gewoon nog een treinreis.

  7. Plato zegt:

    Je kan natuurlijk ook gewoon op de fiets gaan. Of is dat je te link? 🙂

  8. Min zegt:

    @ Plato: Sommige mensen lopen het! Echt waar! Fietsen link? Voor de fietsen wel. Ik heb er al 3 in de puinpoeier gereden.
    (De eerste in mei 1975 en de laatste op 1 april 1996, geen grapje). Min’s huidige fiets is trouwens al 12 jaar schadevrij!! Toppertje!!

Geef een reactie

