Don’t quit

When things go wrong, as they sometimes will.

When the road you’re trudging seems all up hill,

When the funds are low, and the debts are high.

And you want to smile, but you have to sigh,

When care is pressing you down a bit,

Rest if you must, but don’t you quit!

Life is queer with its twists and turns,

As everyone of us sometimes learns,

And many a failure turns about,

When he might have won had he stuck it out.

Don’t give up through the pace seems slow,

You may succeed with another blow.

Success is failure turned inside out,

The silver tint of the clouds of doubt,

And you never can tell how close you are,

It may be near when it seems so far.

So stick to the fight when you’re hardest hit,

It’s when things seem worse,

That you must not quit.

Geef niet op was Min’s motto blijkbaar al in 1991.

Want dit gedicht nam ze op een kaartje mee uit de Verenigde Staten.

Wat er ook gebeurt niet bij de pakken neer gaan zitten.

(Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen)

Het is niet alleen zwart wit, er zijn zoveel tinten grijs.

Achter de wolken schijnt de zon.

Een nieuwe dag: nieuwe kansen

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Don’t quit

  1. novelle zegt:

    helemaal mee eens hoor! fijne dag meerminnetje glimlach ik vindt je naam nog steeds zo leuk he hahahahah

  2. Plato zegt:

    Meermin….er is hier geen wolkje aan de lucht. De zon schijnt de hele dag. Zou het ook zo zijn dat na zonneschijn weer regen komt? Want ook dat hebben we nodig. Ik giet maar en ik giet maar. Ik krijg er een lamme arm van. En maar doseren….en maar doseren. Maar de plantjes vragen ook water. Ach…welk een dilemma’s op deze wereld.

  3. reismeermin zegt:

    @ Novelle; Nou dank je dat vind ik leuk.

    @ Plato; Ach zo geniet ik van mijn (regen)ton. 😉

  4. Vrouw Ekster zegt:

    bij ‘wat er ook gebeurt altijd blijven lachen heb ik gemengde gevoelens’ al komt na regen idd vaak zonneschijn, maar dat elke dag nieuwe kansen heeft… 100% mee eens!!!

  5. Reismeermin zegt:

    @ Vrouw Ekster; Gemengde gevoelens, tja dat komt denk ik door Bassie & Adriaan. Keek er vaak naar op tv.

Geef een reactie

