Visitekaartje

Op een station (zal vast geen klein stationnetje geweest zijn) heb ik eens in een verloren uurtje voor de gein een visitekaartje ontworpen.

Dit visitekaartje zag ik vanochtend ineens weer voor me (en nee ik kan het niet vinden, zo oud dus!)

Naast mijn naam en het adres van mijn ouders (2 adressen geleden!) stond er de volgende tekening op:

Een (reis?)koffer met daarbovenop een slapende kat (en tja volgens mij een lapjeskat).

Binnenkort toch maar een visitekaartje maken om een ieder die dat wil naar mijn weblog te verwijzen??

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Visitekaartje

  1. Vrouw Ekster zegt:

    hmmm… ik zie emmertjes voor me en een staart……

  2. Alice zegt:

    Leuk idee, mischien lezen dan meer mensen je schrijfsels

  3. reismeermin zegt:

    @ Vrouw Ekster en Alice: Binnenkort laat ik het resultaat wel zien.

Geef een reactie

