Wat er staat

Een bestaande baan opzeggen is een deur sluiten

Een nieuwe baan beginnen is een andere deur openen

Heel veel succes en (werk)plezier

Dat wenste ik recent mijn broer Ernst op een Unicef kaart.

Alleen Min lees nog eens

Waterstaat?

Nee Min wat er staat.

Alles wat je tegen een ander zegt Min, kun je ook tegen jezelf zeggen.

Oh, ja ik zie wat er staat. Het is een spiegel..

Inderdaad je spiegelt..

Ik ben onderweg naar herstel met meer rust en neem de tijd voor keuzes.

Zoals novelle het al zo mooi omschreef het is een reis naar meer minnen.

Iemand anders nog andere beelden bij de naam Reismeermin?

Uw reacties zonder gebruik te maken van (achter)namen zie ik graag tegemoet, want verdorie ik zag ook ineens een link naar mijn (achter)naam erin (komt door mijn financiële achtergrond).

http://www.youtube.com/watch?v=yn22miUZqrA

Benieuwd ook of jullie ook zo van Harrie Jekkers houden. Harrie (en Koos)  ik brul al 25 jaar met de CD’s (en trouwens ook tijdens voorstellingen) mee.

En inderdaad achter Elke deur is weer een andere deur tegen sleur en zekerheid..

Dank jullie wel nog hiervoor in 1987.. Ik volg nu een heel ander spoor.

O, ja voor de spoorzoekers: Ooit zei een oud-klasgenoot (niet eens Ann of Patt!) het volgende tegen mij:

Of je wordt moeder

Of je gaat studeren.

Toch maar weer eens een reunie organiseren, ik weet tenminste waar Min NU woont.

Bij het water, dat staat er toch?!

O, ja en die ene boot hé met Vaarwel erop die naam onthoud ik nu ook al bijna 25 jaar. Dus lurkers vaar wel.. Leuk hé taal.

http://www.taalwerkplaats.nl/

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

7 reacties op Wat er staat

  1. Plato zegt:

    Bij reismeermin moet ik denken aan twee dingen:

    a. veel reizen kan ook vluchten zijn.
    b. het woord meermin is in zichzelf tegengesteld.
    (meer en min). Dat lijkt ook voor jou te gelden.

  2. reismeermin zegt:

    @ Plato; A) Dat was me ook al opgevallen
    B) Tegengesteld. Ik zeg A, bedoel B en doe ondertussen C.
    Maar goed daar wordt dus aan gewerkt.

  3. reismeermin zegt:

    @ Plato: Ik ben bang dat het loggen er vandaag bij inschiet, ik ga even bijkomen van het lachen (om mezelf)! En nee geen spijt dat ik met loggen ben begonnen. Wel spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan. Lekker tegenstrijdig ja.

  4. Vrouw Ekster zegt:

    geen onderwaterdiepte-inzichten hier, maar harrie is leuk ja!

  5. reismeermin zegt:

    @ Vrouw Ekster: onderwaterdiepte-inzicht…
    Nou hier is het zicht ook nog niet alles, maar waterig is het wel (het regent). En dan beslaat mijn bril!

  6. Plato zegt:

    Meerminmeermin….waarom verslikte jij je in de thee van het lachen? Ik snapte de reden niet goed. Of komt dat omdat ik mijn eerste bakje nog moet zetten?

  7. reismeermin zegt:

    @ Plato: Heeft reizen zin, ja ja ja zegt reismeermin (briljant, Plato, briljant). Het was gewoon zo grappig om dit te lezen bij de medeloggers op je site. Dank voor je reacties! Enne wild drank? Ik denk inderdaad dat er vandaag iets magisch in mijn thee zit. (Als u denkt dit heb ik al eens gelezen, dat klopt, maar ik moest er zo om lachen: hoe omschrijft Plato Min in 8 briljante woorden)

Geef een reactie

