Balansdag

Nee Min hoeft niet te lijnen. Min heeft wel last van ballast maar is met haar gewicht wel in balans.  En in financieel opzicht kunnen wij hier over onze balans ook niet snippen. Dat zit op dit moment wel snor (nee we zitten niet gebakken, das weer een andere categorie).

Vandaag is de stand in de virtuele tenniswedstrijd Mac – Min ineens 1 – 1 geworden. En ik wilde helemaal niet winnen, vanaf vandaag kan ik dus alleen nog maar verliezen in deze loterij.

In de afgelopen 40 jaar is Min zo’n 15 x verhuisd en het is echt – raar maar waar – ik gooi en geef best wel eens wat weg, maar de spullen lijken vanzelf aan te jongen. Daarvan kan ik nog wel wat ballast kwijt (weggooien of weggeven, of wellicht verkopen via internet).

Zo staan er nog een verhuisdoos of wat op zolder te wachten op hun "bestemming".  In de komende 40 jaar gaan wij maar eens wat minder bewaren. Sommige spullen op zolder zijn al 10 jaar er niet uit geweest.

Maar het is net of de Postbank weet dat ik vandaag balansdag heb want wat zeiden ze tegen Min:

Welkom null
Dit is uw eerste bezoek aan Mijn Postbank.nl

Nou Nou die stomme blauwe leeuw heeft weer eens last van storingen. Hopelijk worden dat dus stortingen!! Blij toch dat ik zelf heel goed het saldo en ons budget weet. 

http://reismeermin.web-log.nl/2008/04/game-set-match.html

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Balansdag

  1. Vrouw Ekster zegt:

    hoezo ‘over onze balans niet snippen.. wat is DAT nou weer voor uitdrukking, groet snippie

  2. Reismeermin zegt:

    Hallo Snippie,
    Ik kon even niks voor (de in mijn ogen nog steeds lelijke) euro’s verzinnen. Dus dacht ik aan ouderwetse biljetten met snippen erop. Ik hield echt van die snippen!!! Vandaar de (ongebruikelijke, ik geef het toe) uitdrukking..

  3. Vrouw Ekster zegt:

    hahahaa, waarom denk je dat ik snippie heet 😛

Geef een reactie

