Lanceerplatform

Wanneer droomde ik er voor het eerst van om te schrijven? Was dat de eerste keer dat ik een boek las van Agatha Christie of Enid Blyton ? Was dat in de jaren 80 toen ik samen met Ann en Patt met knip-, plak- en jatwerk een eigen Popfoto in elkaar sleutelde? Was dat op school na een verhaal van de leraar Nederlands?  Echt dat verhaal staat me nog zo bij….

Als kind schreef ik brieven aan familie en vrienden. Nu schrijf ik dus een weblog. Wanneer droomde ik voor het eerst over een maanreis?? Ik was toch niet zo’n Star Wars fan? Wanneer droomde ik voor het eerst over een platform waarop alles wat Juan en mij zo bezig houdt kan schrijven?

Nou ja het lanceerplatform voor het virtuele voertuig Sirène is gevonden en we zullen zien wat ik verder nog bloot zal geven. En vandaag onderweg naar dit lanceerplatform was ik bezig met de volgende activiteiten: wandelen, fietsen, reizen met het openbaar vervoer. En op het station vloog er een luchtballon over, nou dat en het stralende weer smaakte me net zozeer als mijn broodje.

1) Dankzij Wikipedia ben je zo virtueel op de maan, vind je info over schrijfsters en meerminnen. Met terugwerkende kracht heb ik er ineens een Jeugdzonde bij want de boeken van Enid blijken niet helemaal smetvrij…

Dit bericht werd geplaatst in Onderweg. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

