De laatste loodjes

Het was hier even een tijdje wat stil.
Komt aan de ene kant omdat mijn werkrooster ineens heel anders werd.
Voor onze vakantie naar Frankrijk was het ritme ook iets beter dan nu.
Maar wellicht zijn het ook de spreekwoordelijke laatste loodjes richting de presentatie van mijn eerste boek.
Aan het begin van dit jaar leek me 26 ontmoetingen richting mijn eerste boek een hele beste kluif.
Wellicht zelfs een te grote kluif.
Vandaag is het 30 september en telt dit jaar nog 3 maanden.
Op dit blog staan nu 19 ontmoetingen en de komende tijd zullen de 3 ontmoetingen die ik recent gehad heb op dit blog komen te staan.

De reis richting mijn eerste boek nadert het moment van ontknoping.
En het gaat niet echt om het doel, maar met name om de reis er naar toe ;-)

*** En voila ineens staat er dan blog nummer 800 op mijn blog ;-))

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk, Reismeerminboek. Bookmark de permalink .

4 reacties op De laatste loodjes

  1. tagrijn zegt:

    Gefeliciteerd met nummer 800! Heb je dat bijgehouden of staat dat ergens op het dashboard?

  2. reismeermin zegt:

    Tagrijn ik heb het niet zelf bijgehouden hoor, ik kreeg zelf van mijn dashboard een melding dat het mijn 800e blog was. Het staat bij wordpress als je op alle berichten klikt..

  3. ria zegt:

    De laatste loodjes wegen het zwaarst ,maar je komt er wel, ik duim.
    groetjes, Ria

  4. platoonline zegt:

    Ik moet wel eerlijk bekennen dat de ontmoetingen zoals ze hier op het blog staan, vermoedelijk voor jou heel belangrijk zijn geweest. Maar mij als lezer zeggen de stukjes niet zo heel veel. Het is daarom dat ik benieuwd ben naar dat boek. Ben je er in geslaagd de inhoud ook geschikt te maken voor de lezer die niets van je weet (een boek behoort qua inhoud op zichzelf te kunnen staan) of is het toch een boek dat alleen voor jou en je familie de moeite waard is? Ook belangrijk: is de taal begrijpelijki (op de blog lang niet altijd) of vertoont ze bokkensprongen. Zolang dit alles niet bekend is, blijft het afwachten. Overigens: hoe het er ook uitziet, het is een hele prestatie om op deze manier je droom na te volgen. Dat verdient op zich al respect.

Geef een reactie

