Invalshoek 49: muis -> aandeel

De komende tijd ben ik meer off- dan online.
Deze invalshoek zal er daarom 28 dagen op staan.
Ik hoop jullie hiermee te inspireren tot creatieve schrijfsels of andere bijdragen.
Deze invalshoek is met dank aan Mama Muis.
En wie weet levert haar dit nog wat promotie op voor Kaatje, Keetje en andere bouwsels.
Deze invalshoek blijft hier staan tot 11 september 2013.

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody

De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Invalshoek 49: muis -> aandeel

  1. ria zegt:

    Min, wat een thema, mama muis maakte het de moeite waard.
    hier is mijn bijdrage; http://www.rias-weblog.nl/?p=3505
    Lieve groetjes, Ria

  2. Pingback: Muis – aandeel | Rammelaars

  3. smijling zegt:

    Hallo onze tuin muis kwam nu goed van pas wat zien ze er toch lief uit . maar ik wil er geen een hebben te lezen bij http://smijling.wordpress.com

Plaats een reactie